Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 23:40

Iemand toevallig een idee of er leuke voorjaar/zomer kleding is voor kinderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  smurfie za 2 maa 2013 - 23:44

Gister in zaandam hing er aardig wat voorjaar/zomerkleding ook voor kinderen.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 23:45

Was het ook leuk? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  smurfie za 2 maa 2013 - 23:46

Heb er niet echt naar gekeken (heb geen kinderen) maar zeker voor meisjes hingen er leuke dingen
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  *Lookie* zo 3 maa 2013 - 0:56

Voor jongens vond ik het wel leuk (zie laatst gekocht voor de kindjes-topic), ik ben er goed geslaagd. Wel vond ik de t-shirtjes (die dan ook maar 2 euro kostten) heel kort en breed dus die heb ik laten liggen. Maar de kleertjes die ik nu heb zitten goed, voor zover het nog niet te groot is. Ze hebben bijvoorbeeld leke gekleurde broekjes (geel, groen, blauw, rood etc..), leuke blousjes, nette jasjes, polo's etc.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Annie24 zo 3 maa 2013 - 1:38

Ik ben gister in Rotterdam geweest, maar had al snel in de gaten dat ik daar niet nog een keer heen ga.
De shirts (ik zocht 92/98) vond ik superkort en breed vallen. Zelfs een 104 zou na 1x wassen een naveltruitje zijn voor Y. en daarbij kon er door de breedte nog een kindje bij in het shirtje (en Y. is niet één van de smalste Wink )
Wbt prints enzo was ik ook niet echt enthausiast, maar jij misschien wel smile

De broekjes heb ik niet naar gekeken, want hij heeft genoeg broekjes, maar die zagen er zo op het 1e gezicht wel redelijk uit.

Beetje jammer ook dat het 1 grote chaos was op de kinderafdeling en dat er overduidelijk niet eens een poging gedaan was het een klein beetje op te ruimen. Ik was er trouwens om 9 uur al, dus dat was nog van de dag(en) ervoor Wink

Als troost ben ik toen maar naar de Name-It winkel gegaan. Daar slaag ik wel altijd :cheering:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Gast zo 3 maa 2013 - 3:40

Wordt binnenkort maar een ritje Almere doen smile kan ik ook meteen bij Zara kijken voor Mas en Lise wel leuke dingen online gezien, Amé is te grof voor zara kleertjes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  meisjesmama zo 3 maa 2013 - 10:11

Zazou schreef:Wordt binnenkort maar een ritje Almere doen smile kan ik ook meteen bij Zara kijken voor Mas en Lise wel leuke dingen online gezien, Amé is te grof voor zara kleertjes Very Happy

ik hoorde ook dat ik dan die kant op moet omdat dat filiaal veel groter is.
Word ook een ritje voor mij een keer maar dan zonder kids r. is wagenziek niet handig dus.
Als jij geweest bent kan ik mooi horen of het wat was.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 3:09

Dat is zeker niet handig.

Je hoort het van me smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Ella ma 4 maa 2013 - 3:22

Annie24 schreef:Ik ben gister in Rotterdam geweest, maar had al snel in de gaten dat ik daar niet nog een keer heen ga.
De shirts (ik zocht 92/98) vond ik superkort en breed vallen. Zelfs een 104 zou na 1x wassen een naveltruitje zijn voor Y. en daarbij kon er door de breedte nog een kindje bij in het shirtje (en Y. is niet één van de smalste Wink )
Wbt prints enzo was ik ook niet echt enthausiast, maar jij misschien wel Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) 561177

De broekjes heb ik niet naar gekeken, want hij heeft genoeg broekjes, maar die zagen er zo op het 1e gezicht wel redelijk uit.

Beetje jammer ook dat het 1 grote chaos was op de kinderafdeling en dat er overduidelijk niet eens een poging gedaan was het een klein beetje op te ruimen. Ik was er trouwens om 9 uur al, dus dat was nog van de dag(en) ervoor Wink

Als troost ben ik toen maar naar de Name-It winkel gegaan. Daar slaag ik wel altijd Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) 281626781

Zit de name it winkel vlak bij de primark in rotterdam?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding) Empty Re: Iemand recent bij de Primark geweest? (Kinderkleding)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum