Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand een leuk idee voor mijn haar?

+4
Laquisia
Atelier Madame
Jeanette
Arwyn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Arwyn ma 4 apr 2011 - 21:24

Ik ga vanmiddag naar de kapper en wil opzich wel eens iets anders.
Qua lengte wil ik niet te kort gaan. Dat had ik eerst, maar als ik foto's van die tijd terug kijk, staat dit toch leuker. Daarnaast heb ik heel lang gespaard ervoor, haha.
Ik wil denk ik een ander kleurtje, maar wat precies? Donker voor de zomer lijkt me niet zo, dat vervaagt bij mij heel snel. Is blonder leuker misschien?

Bij deze een fotootje, ik ben de linker!
Omdat mijn collega er ook op staat, haal ik de foto zo wel weer weg smile

*knip*


Laatst aangepast door Arwyn op ma 4 apr 2011 - 23:47; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Jeanette ma 4 apr 2011 - 21:42

Ik zou het niet blonder verven, ik denk dat je gezicht dan erg flets wordt.

Misschien is dit wat voor je?

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Kleur19

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Kleur7
Niet de kleur he, maar het kapsel!

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Stefanie1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Atelier Madame ma 4 apr 2011 - 21:43

Ik vind je eigen kleur eigenlijk heel mooi! Ik zou adviseren wat meer laagjes in je haar te doen en mss een schuine lok?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Arwyn ma 4 apr 2011 - 21:54

Ik heb een soort van schuine lok, alleen zit die me altijd in de weg waardoor hij dus bijna altijd achter mijn oor zit Wink
Een pony kan sowieso niet, ik heb van de draaidingen in mijn haar, waardoor een pony nooit recht naar beneden valt. Die kapsels zijn verder wel heel leuk trouwens, vind de kleur van de eerste ook mooi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Laquisia ma 4 apr 2011 - 21:54

Oeh, ik vind de eerste 2 kapsels die Jeannete heeft gepost erg mooi!
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Blond ma 4 apr 2011 - 22:08

Ik zou ook niet voor blonder gaan. Wat dacht je van lowlights? Dan ga je niet direct naar donker, maar krijgt het toch een ander kleurtje!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Melis_je ma 4 apr 2011 - 22:22

Een kortere pony die niet achter je oor past misschien (en een mini-stijltang)? Blonder of highlights vind ik wel lekker zomers. Je hebt wel een hoofd voor blond haar. Als je naar bruin gaat, zou ik het mooi vinden als je ook je wenkbrauwen verft. Ik vind het eerste kapsel van Jeanette het leukst voor jouw gezicht. Je hebt ook een mooie kaaklijn en lange hals, dat eerste kapsel van Jeanette benadrukt dat door één korte lok en verder lange lijnen. Bij kapsel 3 zie je je kaaklijn minder goed. En kapsel één zou je makkelijk kunnen krijgen zonder dat het onder uitgedund wordt. Leuk om een foto van je te zien! Leuke meid ben je! En je collega vind ik ook een leuke uitstraling hebben, mooi gebit!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  loura ma 4 apr 2011 - 22:26

Heeel blond is in Very Happy

Maarja das wel heel anders en je moet er het type voor zijn smile

Ik zou voor een modelletje gaan waar het haar wat meer in het gezicht zit. En ik zou kiezen voor highlights omdat donkerder gewoon niet handig is in de zomer. Dat loopt veel te snel weer terug dat is zonde.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Arwyn ma 4 apr 2011 - 23:47

Ik vind het lastig!
Het eerst kapsel vind ik echt super, maar ben bang dat die kleur veels te snel vervaagd nu, dat kan ik dan beter bewaren tot het najaar denk ik.
Ik ga zo heen, dus zal de kapster even vragen wat haar leuk lijkt.. Eerste model is sowieso leuk, dus misschien zoiets maar dan in een andere kleur, misschien low- en highlights, ik weet het echt nog niet, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Zwerver di 5 apr 2011 - 0:03

Shit foto weg!

Ben benieuwd wat je gaat doen smile
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Arwyn di 5 apr 2011 - 3:22

Nou, het is toch niet zo spannend geworden, haha. Ik heb er nu twee kleuren blond in, highlights en nog een andere kleur die wat meer natuurlijk is maar wel lichter dan mijn eigen kleur. Verder is het model ongeveer hetzelfde gebleven, alleen de lok aan de andere kant.
Toen de verf eruit gespoeld was, kwam ze met het idee om een schuine bob te knippen (kort aan de achterkant en lang voor). Dat lijkt me best leuk, maar dan vooral met donker haar op de een of andere manier, dus ik denk dat ik dat na de zomer ga doen! Nu nog wat langer vind ik wel handig, kan ik het mooi vast doen als het heel warm is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee voor mijn haar? Empty Re: Iemand een leuk idee voor mijn haar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum