Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  *Bloempje* di 2 jul 2013 - 0:24

Voor komend jaar zijn we aan het kijken naar een rondreis in Canada, iets wat we nog heel graag willen doen voor we ons settelen met een koophuis en eventuele kids t.z.t. Eerste prioriteit is nu een baan, maar alvast rondkijken en vooruitkijken kan geen kwaad.... smile 

Nu zijn er verschillende organisaties die van alles aanbieden. Met/zonder auto, vlucht, accommodaties etc. Het liefst willen we alles in 1x boeken zodat we weten waar we aan toe zijn. Na wat research komen we al een aantal keer terug op de site van GoCanada, zo op het eerste gezicht ziet het er professioneel en goed overzichtelijk uit. Bij sommige reizen staan er geen accommodaties vermeld, na een mailtje naar hun kreeg ik die zo toegestuurd! Erg netjes. 

Iemand van jullie hier toevallig bekend met de organisatie van GoCanada en/of heeft hier wel eens een reis geboekt? Of een andere organisatie met goede ervaringen?

Ik hoor het graag! smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Re: Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  Palmyra di 2 jul 2013 - 7:02

*


Laatst aangepast door Palmyra op zo 1 sep 2013 - 1:49; in totaal 2 keer bewerkt

Palmyra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 28-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Re: Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  ChocoChip di 2 jul 2013 - 8:02

Ik heb er ervaring mee! Nu 3 jaar geleden. Na heel wat research op internet kwam deze als goedkoopste uit de bus. 
Wij hadden toen vlucht,auto,hotels/motels en waren €2250 pp uit.
Dit was ook inclusief 3/4 excursies.
Goede organisatie, 2 weken van te voren kregen we de papieren, maar ook wegenkaarten,folders en een michelinboekje. En ik werd goed geholpen met eventuele vragen.

Maar nu een aantal reizen verder zou ik alleen auto en vlucht boeken. En zelf de reis samenstellen. 

In ieder geval is het een prachtig land, veel plezier met de voorbereidingen!
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Re: Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 8:08

Ik heb er geen ervaring mee, wij hebben onze reizen naar Canada destijds via Wereldcontact geboekt. Nouja, alleen de vlucht, en een huurauto (2e reis) of camper (1e reis). Verder hadden we voor de eerste nacht de accommodatie vast laten leggen. De rest hebben we allemaal op de bonnefooi gedaan, geheel vrijblijvend, gewoon rijden en kijken waar we uitkomen, en daar dan een plek om te overnachten zoeken.

Alles los boeken is waarschijnlijk goedkoper, maar het voelde voor ons zekerder om een organisatie achter ons te hebben. Wereldcontact heeft ook veel bijeenkomsten en lezingen met tips en wetenswaardigheden over de bestemming.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Re: Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  studiebol wo 3 jul 2013 - 3:27

 In 2010 hebben wij rond gereisd in Canada. We hadden een ticket geboekt en een auto gehuurd die we op het vliegveld konden halen.Verder hebben we alles daar geregeld. Van te voren hadden we een beetje uitgestippeld wat we wilde zien en hoe we wilde rijden, dus er was een plan. De motels en hotels zijn daar veelvuldig aanwezig en je kunt er zo binnen stappen om er een nachtje te slapen. Dat is ons erg goed bevallen allemaal en ik zou zelf voor zo'n reis geen pakket boeken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met de organisatie GoCanada? Empty Re: Iemand bekend met de organisatie GoCanada?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum