Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zieke Mannen ....

+6
Tania
Lien
Susan
Dennenappel
Julia
Jilke
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zieke Mannen .... Empty Zieke Mannen ....

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:16

........... wat kunnen die zich toch aanstellen zeg pffff mijn vriend is sinds vanmiddag ziek nu is hij om 15.00 naar bed gegaan kom ik net boven om de oudste naar bed te brengen heeft hij heel de badkamer en de slaapkamer ondergekotst, lekker naast de emmer en in en onder de wasbak Evil or Very Mad Nu vraag ik hem wat hij er van denkt om het eens op te gaan ruimen zegt hij op zo'n super zielige toon 'Nu niet, misschiend straks maar ik denk het niet, ik ben nu te ziek' aaarhggrr daar wordt ik zo pissig van hé kom op zeg dat laat je toch niet liggen of ben ik nu gek ?! Ik wil hem best wel drinken brengen etc. maar zijn eigen kots ruimt hij maar mooi op. Wat zouden jullie doen ? Stel ik me nu echt zo aan of niet ? Nog meer mannen/vriendjes irritaties ?

Zieke Mannen .... Ziek

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zieke Mannen .... Empty Re: Zieke Mannen ....

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:17

Sorry voor de verkeerde pijler, ik zie het nu pas.

Gast
Gast

Bericht  Jilke zo 27 feb 2011 - 7:18

Haha kon hij niet IN de emmer mikken? Zo lastig is dat toch niet?
Ik denk dat ik zelf net zo hard mee zou staan kotsen als ik het van een ander op moet ruimen. Heb er soms van de kinderen al moeite mee pffff
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:21

Gelukkig hangt die van mij altijd boven de wc of zet hij een emmer naats het bed Wink Maar over het algemeen is de mijne inderdaad ook zo'n zielig hoopje man als hij ziek is. Vooral de opmerking 'Volgens mij heb ik koorts, voel eens?' komt hier geregeld voorbij en als ik dan voel, is er qua koorts niks aan het handje :P Ik kan er altijd wel om lachen, al is het soms ook wel irritant. Maar als hij z'n kots niet opruimt, dan zou ik ook niet geamuseerd zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:22

Hahahahaha!
Zooo herkenbaar!

Als ik ziek ben moet ik me niet aanstellen en gewoon poetsen, boodschappen doen en koken.
Maar als hij ziek is, dan vergaat de wereld!
*Ik heb het zoo koud, Ik heb het zo warm, Ik heb zo'n buikpijn, Ik heb zo slecht geslapen* nerd

Maar ik zou m z'n kots lekker zelf op laten ruimen.. en wel a.s.a.p!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:25

Herkenbaar!!!

Oooeeeh, schatje! Ik kan nu echt niks hoor. Ik voel me echt zo beroerd.

Nu ben ik al sinds woensdag ziek en meneer hangt maar op zijn luie ass terwijl ik een was aanzet, flessen uitwas, opruim.... Evil or Very Mad
Maar mannen kunnen hun eigen kont nog niet afvegen! (Of in jouw geval geen kots opruimen)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:26

Herkenbaar dus hahaha dat zielige toontje erbij dat kan ik al helemaal niet hebben kom op zeg hij doet net alsof hij niet eens meer kan praten ?! Ik weet wel wat hij voelt S.enna en ik hebben het een paar dagen geleden al gehad, veen overgeven kotsmisselijk maar ik moest ook gewoon heel de dag voor de kinderen zorgen etc. omdat hij werken was. Maar owowow wat ik hij toch zielig *zucht*

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:27

Als hij echt ziek is, vind ik het niet erg om zijn braaksel op te ruimen.

Maar als hij een kater heeft... dat doet ie het maar lekker zelf Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:28

Laatst kwam ik terug van mijn werk toen hij ziek was.
Had de hond binnen geplast en dat gebeurt echt nooit!
Gewoon omdat hij te 'zwak' was om haar uit te laten.
En ook niet opgeruimd he.. toen was ik wel echt pissed!
Hoeveel moeite is het nou om dr even uit te laten en als het echt niet gaat even achter op de plaats te laten.

*ZUCHT!*

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:28

Beauty Addict schreef:Als hij echt ziek is, vind ik het niet erg om zijn braaksel op te ruimen.

Oe dat is zo erg!

Gast
Gast

Bericht  Julia zo 27 feb 2011 - 7:32

Nouja...als hij echt heel ziek is zou ik wel zijn overgeefsel opruimen, maar dan moet hij het wel normaal in de emmer mikken. En sja, zelfs als hij net mist zou ik het wel opruimen. Maar dan moet hij wel echt goed ziek zijn. Mocht hij echt heel erg de griep hebben ofzo, dan kan je echt amper je bed uit.
En dat aanstellen..ik ken het. Mijn vriend heeft altijd de griep als hij verkouden is en heeft koorts als hij ietsje warmer is.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Dennenappel zo 27 feb 2011 - 7:36

Brr, dit zou ik toch erg vervelend vinden! Vooral dat hij zijn eigen overgeefsel niet opruimt. Wanneer mijn vriend echt heel heel ziek zou zijn, zou ik het opruimen maar anders kan hij het toch echt zelf.

Mijne is niet zo een pieperd, zegt wel af en toe dat hij echt niet lekker is en zoo snotterig. Buiten dat om, niets gelukkig smile.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:38

Als hij inderdaad echt heel erg ziek is wil ik het best opruimen. MITS hij het in een emmer gemikt heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:41

Hoe ziek mijn vriend ook zal zijn, hij ruimt het altijd zelf op..
Maar nu is hij nooit ziek, is hij echt ziek is hij nog aan het werk, omdat hij zich alleen maar zieker voelt door thuis te zitten..
En hij wordt daar erg chagerijnig van..

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 7:51

Ik vind misselijk zijn en overgeven echt heel erg naar, dus ik heb best wel een beetje medelijden met je man, maar ik kan me ook voorstellen dat je not-amused was toen je een ondergekotste bende aantrof.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Julia zo 27 feb 2011 - 7:55

Susan schreef:Ik vind misselijk zijn en overgeven echt heel erg naar, dus ik heb best wel een beetje medelijden met je man, maar ik kan me ook voorstellen dat je not-amused was toen je een ondergekotste bende aantrof.

Haha ja idd!
O,ja, waar ik vooral van zou balen is het feit dat hij je niet even heeft geroepen i.v.m die kots. Neem aan dat hij nog wel kan gillen als hij ziek is. Het feit dat hij het gewoon allemaal laat liggen zonder een kik te geven zou ik wel erg vervelend vinden Evil or Very Mad
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lien zo 27 feb 2011 - 8:12

Ooow gatver zooow smerig! Mijn ex heeft dat ook een keer gedaan maar toen inderdaad omdat hij teveel gedronken had...nou ik heb hem aan zijn lange haren het bed uitgesleept een emmer sop gegeven en de douche laten schrobben.....

Als ze echt ziek zijn is het wel anders maar mannen kunnen inderdaad zoooow zielig doen als ze ziek zijn....kunnen dan alleen maar slapen en ze kijken ook echt zielig...
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Tania zo 27 feb 2011 - 8:13

Als mijn man het niet zelf zou opruimen zou ik wel geloven dat hij echt heel ziek is want normaal zou hij mij dat echt niet laten opruimen. Maar als je het idee hebt dat het wel meevalt kan ik me voorstellen dat je not amused bent.

Mijn man gaat als hij niet lekker is altijd de hele tijd zitten zuchten en kreunen en steunen. Dat is soms erg irritant.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 zo 27 feb 2011 - 8:24

mijn man kan ook zo zielig doen, Ik was in sept geopereerd aan mijn keelamandelen en kon 3 weken niet slikken. En toen zegt hij 2 dagen na de operatie goh ik heb zn keelpijn he kun jij je niet voorstellen. Ik zo nou ik weet wel hoe dat is loopt al een half jaar met een keelontsteking en ben net geopereert.

Ook als die verkouden is mega zielig doen. Maar zijn kots ga ik echt niet opruimen, echt als ik ergens niet tegen kan is het tegen overgeven.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 9:01

Paris1985 schreef:mijn man kan ook zo zielig doen, Ik was in sept geopereerd aan mijn keelamandelen en kon 3 weken niet slikken. En toen zegt hij 2 dagen na de operatie goh ik heb zn keelpijn he kun jij je niet voorstellen. Ik zo nou ik weet wel hoe dat is loopt al een half jaar met een keelontsteking en ben net geopereert.

Ook als die verkouden is mega zielig doen. Maar zijn kots ga ik echt niet opruimen, echt als ik ergens niet tegen kan is het tegen overgeven.

Dat vind ik echt wel heel onnozel, om tegen iemand bij wie de keelamandelen net geknipt zijn te zeggen dat diegene zich niet kan voorstellen wat voor keelpijn je hebt. Weet je wel zeker dat hij het serieus bedoelde?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 9:11

Beauty Addict schreef:Als hij echt ziek is, vind ik het niet erg om zijn braaksel op te ruimen.

Ik zorg zelfs voor mijn vriend als hij een kater heeft Embarassed Maar een lichtelijke preek, in de vorm van "ja, eigen schuld he" geef ik er dan wel bij.

Hij klaagt trouwens wel sneller dan ik over pijntjes e.d. en zegt al dat hij ziek is als hij 2 x niest en een beetje hoofdpijn heeft. Maar ik geloof niet dat alle mannen zo zijn, er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die zich enorm aanstellen als ze eens wat hebben.

Gast
Gast

Bericht  Jules zo 27 feb 2011 - 22:58

Ik herken het niet in de zin van dat mijn vriend gelukkig niet zo'n aansteller is als 'ie ziek is, maar wat ik wel heel vervelend vind is dat als ik ziek ben, ik gewoon wassen kan draaien en voor de boodschappen e.d. kan zorgen, omdat het anders gewoon niet gebeurt. Als ik echt ziek ben loopt het huishouden hier dus niet zo soepel.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:06

Jules schreef:Ik herken het niet in de zin van dat mijn vriend gelukkig niet zo'n aansteller is als 'ie ziek is, maar wat ik wel heel vervelend vind is dat als ik ziek ben, ik gewoon wassen kan draaien en voor de boodschappen e.d. kan zorgen, omdat het anders gewoon niet gebeurt. Als ik echt ziek ben loopt het huishouden hier dus niet zo soepel.

+1. Erg irritant. Als ik ziek ben draait alles gewoon door (kortom: doe ik nog steeds het huishouden), maar als meneer ziek is kan hij niks en is hij zielig. Overigens ruimt hij wel zijn eigen overgeefsel op, daar ben ik best blij om.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:07

Alex167 schreef:
Jules schreef:Ik herken het niet in de zin van dat mijn vriend gelukkig niet zo'n aansteller is als 'ie ziek is, maar wat ik wel heel vervelend vind is dat als ik ziek ben, ik gewoon wassen kan draaien en voor de boodschappen e.d. kan zorgen, omdat het anders gewoon niet gebeurt. Als ik echt ziek ben loopt het huishouden hier dus niet zo soepel.

+1. Erg irritant. Als ik ziek ben draait alles gewoon door (kortom: doe ik nog steeds het huishouden), maar als meneer ziek is kan hij niks en is hij zielig. Overigens ruimt hij wel zijn eigen overgeefsel op, daar ben ik best blij om.

Heeeel irritant inderdaad, dat gaat hier precies zo. Meneer ligt hier weer in bed hoor owowow hij is nog zo ziekjes bléh flauw gedoe. Zijn braaksel heeft hij nog wel opgeruimd. dat was hem geraden ook, kom op zeg.

Gast
Gast

Bericht  Guus ma 28 feb 2011 - 2:19

als mijn vriend zijn braaksel niet zelf opgeruimd zou hebben zou ik dat doen en meteen de dokter bellen, want dan is er echt iets goed mis!

Mijn vriend is juist totaal het tegenovergestelde, hij is heel lief voor mij als ik bijvoorbeeld weer migraine heb en orgt dan dat de hond stil is en brengt me zelfs letterlijk naar bed! Hij zelf is bijna nooit ziek en als hij koorts heeft dan moet ik hem af en toe echt dwingen om een dagje in bed te blijven, dan zorg ik altijd graag voor hem.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: