Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n zieke streek

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zo'n zieke streek Empty Zo'n zieke streek

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 5:47

Lang verhaal, knip!

Laatst aangepast door RYW op za 10 maa 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n zieke streek Empty Re: Zo'n zieke streek

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:53

Dat is inderdaad een zeer zieke streek. Helaas komt het vaker voor. Ik weet ook niet wat ik verder moet zeggen, want het enige wat jullie willen is dat de smet op zijn naam wordt weggehaald en hoe doe je dat? Voor wat het waard is veel sterkte en een knuffel.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 5:57

Het kan, middels een integriteitsonderzoek naar die collega. Hij heeft grove overtredingen van het beleid begaan, en officieel moet ik dat melden als ik er weet van heb. Maar ik heb er natuurlijk ook een persoonlijk belang bij. En daarbij is mijn vriend bang dat ik het volgende slachtoffer van die vent wordt... Ik weet nog niet wat ik moet doen, eerst eben laten bezinken denk ik.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel vr 9 maa 2012 - 6:04

Als ik je vriend was zou ik die vent eens ophalen en vragen (op een rustige) niet verwijtende toon wat er allemaal.aan de hand is en of hij hier mee te maken heeft en waarom.
Wat is eigenlijk het aandeel van jou vriend in dit verhaal? Want dat zo iemand zo ver gaat na 1 akkefietje lijkt me ergens ook wel sterk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 6:07

Wat vreselijk naar zeg... Kan je vriend die vent niet aanklagen? Zoiets moet toch niet zomaar kunnen?

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 9 maa 2012 - 6:18

Waarom houdt je baas die man zo de hand boven het hoofd, terwijl er zo dik bovenop ligt dat het allemaal pesterijen zijn? Om een voorbeeld te noemen, dat examen: het kan toch nóóit zo zijn dat een hele klas zakt en na tien minuten bijles collectief slaagt? Sommige studenten zijn zo goed in een bepaald vak dat ze toch wel slagen, ongeacht de docent die ze hebben gehad, sommige studenten zijn zo slecht dat ze sowieso niet slagen, ongeacht de docent die ze hebben gehad, tien minuten bijles is niks en het lijkt me ook dat het niet mag dat je een examen afneemt, op dezelfde dag bijles geeft en iedereen dan laat slagen. Dat verhaal rammelt echt aan alle kanten.

Volgens mij had die collega net zo goed gewoon tegen jullie baas kunnen zeggen dat hij jouw vriend niet mocht en of hij hem om die reden even buiten de deur wilde zetten, want als je als baas in al die acties trapt is het ook wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 8:02

Lavendel: mijn vriend weet werkelijk waar niet wat hij misdaan heeft. Ik ook niet, ik was toen zijn collega en niet zijn vriendin, en ik heb niets gemerkt dat mis was aan hem.

Zusje: op het moment wil mijn vriend er niets meer mee te maken hebben. Misschien verandert dat nog, het is nog erg vers. Maar je svhrikt ervan als je weet waar mensen mee wegkomen helaas... Mijn vader is dit een aantal jaar geleden ook overkomen. Schokkend dat het vaker gebeurt.

Susan: ja, elke collega had er altijd al zo zijn twijfels over, het was toen het gesprek van de dag. Dat ebde langzaam weg toen iedereen ineens geslaagd was, toen was men allang blij uiteindelijk. Maar iedereen had daar zijn twijfels over, behalve de manager, die zelf niet uit het onderwijs komt en niets afweet van didactiek. Verder werkt die man al 15 jaar voor deze baas, en mijn vriend was nog erg nieuw. Een andere collega heeft in,iddele een heel dossier over die man samengesteld wat hij binnenkort naar buiten brengt.

Ik wil gewoon niet in deze shit zitten, ik heb nergens om gevraagd en zit nu tussen de loyaliteit en liefde naar mijn vriend (en dus mijn afschuw over dit gebeuren) en mijn afhankelijkheid van mijn baan en de baas die dit heeft laten gebeuren.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud