Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zieke Mannen ....

+6
Tania
Lien
Susan
Dennenappel
Julia
Jilke
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zieke Mannen .... - Pagina 2 Empty Re: Zieke Mannen ....

Bericht  Caroow ma 28 feb 2011 - 3:41

Mijn vriend is nooit ziek. En als hij ziek is doet hij alsof hij niet ziek is. Maar mocht hij overgeven dan ruim ik het gewoon op hoor. Ook als het door de drank komt. Overgeefsel is natuurlijk niet fris, maar dit is "eigen", daar kan ik wel tegen. De laatste keer dat hij moest overgeven ben ik er ook gewoon bij gebleven hoor, hij voelde zich echt beroerd en dan vind ik het niet echt aardig als ik in de woonkamer tv ga kijken ofzo.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:42

Mijn vriend is nooit ziek, ik ben degene die klaagt en altijd HEEL zielig is :P

Ik zou het trouwens wel heel naar vinden als ik zijn kots zou moeten opruimen omdat ik dan zelf ook over mijn nek ga. Niet zo handig voor het schoonmaken dat ik dan aan het doen ben. Maar ja als hij het niet zelf wil/kan doen laat ik het ook niet liggen denk ik. Oh ja zoals meerdere mensen in dit topic zou ik ook wel schrikken als hij het niet zelf zou willen opruimen, dan is hij denk ik echt heel ziek.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:47

Caroow schreef:Mijn vriend is nooit ziek. En als hij ziek is doet hij alsof hij niet ziek is. Maar mocht hij overgeven dan ruim ik het gewoon op hoor. Ook als het door de drank komt. Overgeefsel is natuurlijk niet fris, maar dit is "eigen", daar kan ik wel tegen. De laatste keer dat hij moest overgeven ben ik er ook gewoon bij gebleven hoor, hij voelde zich echt beroerd en dan vind ik het niet echt aardig als ik in de woonkamer tv ga kijken ofzo.

Ik vind mijn vriend heel lief maar zijn braaksel is echt niet "eigen" voor mij hoor, gadverdamme.

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 28 feb 2011 - 3:54

Ik vind het ook niet fijn hoor, maar ik vind het niet meer dan normaal dat ik het opruim. Hij zou dat ook voor mij doen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:21

Mijn man zou het niet fijn vinden als ik bij hem bleef zitten terwijl hij zich aan het leegkotsen is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: