Niet getrouwd, maar wat dan wel?
+8
Luce
minoessepoes
Marin
Aziraphale
Pompoen
Linnie1985
Manderijn
Bay
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Niet getrouwd, maar wat dan wel?
Carrie schreef:Pompoen schreef:Carrie schreef:Bay schreef:Dank je wel Kat voor je reactie.
Ik neig zelf naar een samenlevingscontract op dit moment en wellicht over een aantal jaar klein trouwen. We willen binnekort contact opnemen met een notaris voor wat advies.
Als je alleen voor een samenlevingscontract gaat raad ik je wel aan een testament op te stellen zodat inderdaad mocht jij overlijden jouw huis naar hem gaat en niet naar je ouders. Overigens kost een testament opstellen ook weer geld.
Ja maar als toch bij de notaris zit...
Dan... wat?
Dan zou ik gelijk dat testament laten maken! Dat dan .
Ik kijk er natuurlijk een beetje naar vanuit een ander licht nu, dingen lopen gewoon niet altijd zoals je ze hoopt en dan kun je het maar beter goed geregeld hebben!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Snap ik helemaal Pompoen. Wij hebben het toen niet gedaan omdat dat weer 300 euro extra was, en de kosten liepen al zo hoog op. Wel met het idee in ons achterhoofd dat we binnen een aantal jaar wel zouden trouwen. Maar dan nog is het inderdaad altijd beter een testament op te laten stellen.
Gast- Gast
Bedankt nog Carrie voor de tip van testament.
Het kost hoe dan ook geld ben ik inmiddels wel achter. Als we een geregistreerd partnerschap willen of trouwen moeten we toch naar notaris.
Vanwege het bedrijf van mijn vriend wil ik op huwelijkse voorwaarden dat geregeld hebben.
Rare zin maar reageer via telefoon.
Het kost hoe dan ook geld ben ik inmiddels wel achter. Als we een geregistreerd partnerschap willen of trouwen moeten we toch naar notaris.
Vanwege het bedrijf van mijn vriend wil ik op huwelijkse voorwaarden dat geregeld hebben.
Rare zin maar reageer via telefoon.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ja helaas poepen notarissen op gouden wc's dus dat kost wat!
Maar goed, het goed geregeld hebben is echt een hoop waard!
Maar goed, het goed geregeld hebben is echt een hoop waard!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Een tip, via www.doehetzelfnotaris.nl kan je een stuk goedkoper alles online regelen. Je tekent dan gewoon bij een notaris in de buurt (op de site staat een lijst met deelnemers).
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kom er maar niet op
» Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Het houdt maar niet op..
» Help, L komt maar niet aan...
» Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Het houdt maar niet op..
» Help, L komt maar niet aan...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: