Bescherming hoeken tafel
+23
Surya
Wennes
Parisienne
Manderijn
smooch
PiP
Pink!
Muppetje
Supertalentje
Happydobby
Takkie
Shopaholic
Pommes
nillis
Charles
Sanne
Annemie
Parel
Balloon
Siamsa
Caroow
Floor
Puggle
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bescherming hoeken tafel
Bij de HEMA hebben ze doorzichtige. Daar heb ik ze destijds vandaan. Ze hebben er een paar uur op gezeten en waren er toen al af gesloopt door dochter. Daarna nooit meer nieuwe op gedaan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben ze ook van ikea en ik ben er blij om, want B is er al verschillende keren op gestuiterd.
We hebben ze wel vast zitten met tesa strips, omdat B ze er steeds vanaf trok. Nou ze zitten er nu nog muurvast op!
We hebben ze wel vast zitten met tesa strips, omdat B ze er steeds vanaf trok. Nou ze zitten er nu nog muurvast op!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Puggle schreef:Ik heb gewoon een lack van Ikea en ze gaat dus precies op de hoek hangen en optrekken dus echt met haar ogen bij die scherpe hoek. Maar die van Ikea zijn denk wel oké.
Let wel op dat als die dingen eraf gaan of moeten ze hele vieze lelijke plakplekken overlaten. Hier in ieder geval.
Dat. Ik vond het echt ondingen.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Pink! schreef:Ik heb dat niet gedaan, dan kan ik overal wel bescherming over heen doen.
+1 dat vind ik dus ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pink! schreef:Ik heb dat niet gedaan, dan kan ik overal wel bescherming over heen doen.
+1
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Nou dat vind ik dus eigelijk niet. Ik vind een scherpe hoek heel wat anders als een recht tv meubel bijvoorbeeld.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wennes schreef:Wij hebben ze ook van ikea en ik ben er blij om, want B is er al verschillende keren op gestuiterd.
zelfs dan trekt onze zoon ze los maar ik blijf ze stug met nieuwe strips vastplakken. Hij is al vaker op de punten gevallen of butst er perongeluk tegenaan als hij bukt om iets te pakken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Puggle schreef:Nou dat vind ik dus eigelijk niet. Ik vind een scherpe hoek heel wat anders als een recht tv meubel bijvoorbeeld.
Maar wat ik zei he, mijn dochter viel op het nachtkastje, en niet op het puntje, maar gewoon op de rand. Mooie snee boven haar wenkbrauw.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ja ik snap dat je het idd niet kunt voorkomen soms.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier hebben we vrij ronde hoeken aan de tafel dus is het niet nodig. Maar ik ken de Lack tafel van Ikea en als ik die nog zou hebben had ik het ook gedaan ter bescherming, die punten zijn aardig scherp idd.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: