Wanneer in stoeltje aan tafel?
+3
Liadan
Annemie
Chelle
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer in stoeltje aan tafel?
A. is nu bijna 6 maanden en eet niet tegelijk met ons. Wij geven haar fruit als ze in haar wipstoeltje zit. (op de stand dat het stoeltje niet wipt dan)
Ik merk alleen om me heen dat sommige kindjes al in een stoel zitten. Maar A kan nog helemaal niet zelf goed zitten en zakt onderuit. Doet ze vaak ook expres...
Ik ben dus benieuwd naar wanneer jullie kindjes in een stoel zaten, en wat voor stoel hebben/hadden jullie? Lijkt me gezellig als ze lekker bij ons kan zitten.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wanneer in stoeltje aan tafel?
Je kan ook een opgerolde handdoek of een kussentje in haar rug doen, zodat ze zeg maar 'vast' zit in de kinderstoel.
Niet te lang, maar ze kan best een kwartiertje bij jullie aan tafel zitten, dat doen wij op het kdv (op vraag van ouders) ook als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten.
Niet te lang, maar ze kan best een kwartiertje bij jullie aan tafel zitten, dat doen wij op het kdv (op vraag van ouders) ook als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten.
Gast- Gast
Die van ons zat met 8 maanden ongeveer in de kinderstoel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Yara zat met 6 maanden in de kinderstoel om te eten. Wij hadden toen een kinderstoel van ikea. Ze kon toen al vrij goed zelf zitten, maar we deden wel nog een dikke handdoek in haar rug zodat ze steviger zat.
Kian moet met 6 maanden ook in de stoel omdat hij bijvoeding op de rapleymanier zal krijgen. Maar hij wil nu al steeds zitten op schoot en blijft ook al vrij goed zelf zitten op schoot dus volgende maand zal de kinderstoel wel lukken hier denk ik.
Kian moet met 6 maanden ook in de stoel omdat hij bijvoeding op de rapleymanier zal krijgen. Maar hij wil nu al steeds zitten op schoot en blijft ook al vrij goed zelf zitten op schoot dus volgende maand zal de kinderstoel wel lukken hier denk ik.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Vanaf een maand of 6 zat ze hier regelmatig korte periodes in de kinderstoel voor de hapjes. Ze kon redelijk blijven zitten als je haar bijv. op haar kont in de box zette. Dus in de kinderstoel ging ook wel, zeker met het kussentje wat wij erin hadden zat ze vrij stevig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Vanaf 6 maanden om te eten. Verder nog niet tot hij zelfstandig kon zitten.
Gast- Gast
R. zit sinds hij 23 weken oud was in de kinderstoel voor de hapjes. Hij kon al erg vroeg goed recht opzitten, in het begin hebben we hem maar eventjes er in gezet en nu zit hij er standaard in voor de fruit, groente en toetje of als wij aan het eten zijn zit hij er ook bij.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Dan ga ik binnenkort ook maar een stoel (bij ikea?) aanschaffen.
Met een kussen in haar rug moet dat vast wel lukken.
Is een groeistoel van de ikea goed?
Limburg, welke heb jij voor R?
Chelle- Prater
Chelle schreef:Dan ga ik binnenkort ook maar een stoel (bij ikea?) aanschaffen.
Wij hebben deze voor R.:
.
Mijn ouders hebben hebben deze van Ikea met zitverkleiner:
En de andere opa en oma's hebben deze:
In alle stoelen zit hij goed.
Limburg85- Ratel
Wij hadden de eerste periode deze stoel:
Deze kon ook in een ligstand, waardoor ze met 5 maanden al bij ons aan tafel 'zat'. Niet voor het mee-eten, maar wel voor het avondritueel.
Nu heeft ze een gewone kinderstoel, want inmiddels zit ze al een poosje zelfstandig.
Deze kon ook in een ligstand, waardoor ze met 5 maanden al bij ons aan tafel 'zat'. Niet voor het mee-eten, maar wel voor het avondritueel.
Nu heeft ze een gewone kinderstoel, want inmiddels zit ze al een poosje zelfstandig.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ limburg, waar heb je jullie stoel vandaan? (de eerste) en wat kostte die?
@ yasmine, die van jou lijkt me ook handig alleen zou ik graag zo'n groeistoel willen. Wil niet steeds een nieuwe moeten kopen.
@ yasmine, die van jou lijkt me ook handig alleen zou ik graag zo'n groeistoel willen. Wil niet steeds een nieuwe moeten kopen.
Chelle- Prater
Chelle schreef:@ limburg, waar heb je jullie stoel vandaan? (de eerste) en wat kostte die?
Hij is van het merk Totem White en je heb hem met blauwe en roze bekleding, hij was 59,00 euro. Wij hebben hem online besteld bij klijntjes.com. Wij wouden hem eerst in de winkel kopen om hem te zien en R. er in te zetten maar hebben toen met pech aan de kant op de snelweg gestaan dus dat ging toen niet door :-s.
S. heeft een kinderstoel van Chicco gehad, ook erg fijn en paste hij heel lang in maar ik vond hem lomp en nam veel ruimte in beslag.
Limburg85- Ratel
wij hebben die van de Ikea...vind m nog steeds superhandig! Makkelijk mee te nemen, makkelijk schoon te maken. Heb zelf kussentje tegen ruggedeelte gelegd.
L. zit er sinds 10 maanden ongeveer in.
L. zit er sinds 10 maanden ongeveer in.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Limburg85 schreef:Chelle schreef:@ limburg, waar heb je jullie stoel vandaan? (de eerste) en wat kostte die?
Hij is van het merk Totem White en je heb hem met blauwe en roze bekleding, hij was 59,00 euro. Wij hebben hem online besteld bij klijntjes.com. Wij wouden hem eerst in de winkel kopen om hem te zien en R. er in te zetten maar hebben toen met pech aan de kant op de snelweg gestaan dus dat ging toen niet door :-s.
S. heeft een kinderstoel van Chicco gehad, ook erg fijn en paste hij heel lang in maar ik vond hem lomp en nam veel ruimte in beslag.
Dat is niet duur, en ziet er leuk uit! Is dit ook een meegroei stoel of kan hij er maar in tot bepaalde leeftijd?
Chelle- Prater
Chelle schreef:Limburg85 schreef:Chelle schreef:@ limburg, waar heb je jullie stoel vandaan? (de eerste) en wat kostte die?
Dat is niet duur, en ziet er leuk uit! Is dit ook een meegroei stoel of kan hij er maar in tot bepaalde leeftijd?
Het is idd een meegroeistoel, dat wou ik ook graag maar een Triptrap vond ik te duur met alles erop en eraan.
Limburg85- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» tafel en stoeltje of leuk speelkleed?
» Stoeltje
» Bumbo stoeltje
» wat is nou echt het veiligste stoeltje?
» Bescherming hoeken tafel
» Stoeltje
» Bumbo stoeltje
» wat is nou echt het veiligste stoeltje?
» Bescherming hoeken tafel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: