Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bescherming iphone

3 plaatsers

Ga naar beneden

bescherming iphone Empty bescherming iphone

Bericht  SuzieQ wo 27 feb 2013 - 5:51

Jaja, hij is besteld. Mijn witte iphone 4S. Toen ik gisteren mijn Samsung galaxy S2 tot 4x toe moest uitzetten door de batterij eruit te halen (hij loopt steeds vast) heb ik de knoop maar doorgehakt. Nu wil ik graag voordat de iphone er is een hoesje hebben. Welke hebben jullie en waar zijn leuke te bestellen? Ik wil het liefst een dunne beschermer, die mijn telefoon niet te veel groter maakt. Ik ga er sowieso ook een screen protector op plakken.
Ik vind de color switch ook erg leuk, maar volgens mij is dat alleen een soort sticker en beschermt hij verder niet echt.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bescherming iphone Empty Re: bescherming iphone

Bericht  dr_oupy wo 27 feb 2013 - 5:55

Een transparant roze hard case, besteld op Ebay voor maar 3.95! Heb er zelfs al een back up van liggen, omdat deze na 1.5 jaar een beetje begint te scheuren, door het eraf halen. Verder heb ik er een screenprotector op van Xenos, deze is anti fingerprint echt ideaal en goedkoop.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bescherming iphone Empty Re: bescherming iphone

Bericht  ExpressoB wo 27 feb 2013 - 23:41

Ik heb een bumper van het merk Griffin. Ideaal! Die is stroef, kan hem op mijn dashboard van mijn auto leggen en hij schuift niet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bescherming iphone Empty Re: bescherming iphone

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum