bescherming iphone
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
bescherming iphone
Jaja, hij is besteld. Mijn witte iphone 4S. Toen ik gisteren mijn Samsung galaxy S2 tot 4x toe moest uitzetten door de batterij eruit te halen (hij loopt steeds vast) heb ik de knoop maar doorgehakt. Nu wil ik graag voordat de iphone er is een hoesje hebben. Welke hebben jullie en waar zijn leuke te bestellen? Ik wil het liefst een dunne beschermer, die mijn telefoon niet te veel groter maakt. Ik ga er sowieso ook een screen protector op plakken.
Ik vind de color switch ook erg leuk, maar volgens mij is dat alleen een soort sticker en beschermt hij verder niet echt.
Ik vind de color switch ook erg leuk, maar volgens mij is dat alleen een soort sticker en beschermt hij verder niet echt.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: bescherming iphone
Een transparant roze hard case, besteld op Ebay voor maar 3.95! Heb er zelfs al een back up van liggen, omdat deze na 1.5 jaar een beetje begint te scheuren, door het eraf halen. Verder heb ik er een screenprotector op van Xenos, deze is anti fingerprint echt ideaal en goedkoop.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Re: bescherming iphone
Ik heb een bumper van het merk Griffin. Ideaal! Die is stroef, kan hem op mijn dashboard van mijn auto leggen en hij schuift niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: