Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steigerhouten tafel

+3
Guus
Jerry
Bloem86
7 plaatsers

Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Steigerhouten tafel

Bericht  Bloem86 ma 16 mei 2011 - 21:00

Is er hier toevallig iemand die een steigerhouten eettafel heeft?! (+ evt. fofo?)

Wij willen graag een nieuwe eettafel hebben en we vinden steigerhout (met een whitewash) erg mooi! Nu heb ik een site gezien van iemand wie die dingen maakt, behandeld, washt en thuis afleverd! Voor een best voordelige prijs! Maar dan zie ik hem alleen niet eerst in 't echt!

Ben ook erg benieuwd of zo'n tafel mooi blijft.. iemand ervaring?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Jerry ma 16 mei 2011 - 21:11

Moet je ook wat betalen als je 'm niet neemt?
Wij hadden 't tafel besteld via 'n website, maar eenmaal geleverd, vonden we 'm niet mooi en niet naar onze verwachting. Toen heeft de bezorger 'm meteen weer meegenomen en we hoefde niets te betalen; dat is het risico dat de firma loopt... Heb je daarover iets gevonden op de website?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Guus di 17 mei 2011 - 3:38

mijn vriend en ik zagen dit model staan in een woonwinkel voor ruim 2500 euro,

mijn vriend heeft hem toen zelf gemaakt en toen waren we voor 250 euro incl. alles klaar smile (zelfs met bijpassend bankje!)

Steigerhouten tafel 156611_10150097800009462_578279461_7157766_3646738_n

hier is hij bezig met de finishing touch Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:52

Gaaf Goochem! Mijn vriend wil in de nabije toekomst een soortgelijke tafel
maken. Waar heeft hij het hout gekocht? Via internet schijn je het niet zo duur te kunnen bestellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Guus di 17 mei 2011 - 4:20

James schreef:Gaaf Goochem! Mijn vriend wil in de nabije toekomst een soortgelijke tafel
maken. Waar heeft hij het hout gekocht? Via internet schijn je het niet zo duur te kunnen bestellen.

via marktplaats bij een leverancier in de regio, helemaal niet duur en ze kwamen het zelfs brengen!

ideaal smile

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Effie_O di 17 mei 2011 - 5:13

Wij hebben deze

Steigerhouten tafel Peppijn%201

Destijds goedkoper gekocht, voor een prijsje waarvoor we het zelf niet zouden kunnen maken. Bevalt erg goed, ik vind het ook erg leuk dat het hout 'leeft'. Heb er vaak wel een doorzichtig tafelzeil over tijdens het eten, ben bang dat vlekken er in gaan trekken (zoals van een rode tomatensaus of soep). Het schijnt dat je dat er makkelijk weer af kunt schuren, maar ik durf de gok niet te wagen Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Mamasapje di 17 mei 2011 - 5:18

Goochempie schreef:mijn vriend en ik zagen dit model staan in een woonwinkel voor ruim 2500 euro,

mijn vriend heeft hem toen zelf gemaakt en toen waren we voor 250 euro incl. alles klaar smile (zelfs met bijpassend bankje!)

Steigerhouten tafel 156611_10150097800009462_578279461_7157766_3646738_n

hier is hij bezig met de finishing touch Wink

haha... kan je het recept van die tafel hier neerzetten Wink Wat heb ik nodig ... Wink Ik wil dus even creatief doen en zelf een tafel maken... maar kan nergens echt vinden wat ik precies nodig heb voor zo'n grote tafel als wat jullie hebben. Heel mooi vind ik 'm !
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Guus di 17 mei 2011 - 8:20

Haha eeuhm recept... Tsja ik heb hem niet gemaakt maar hij is vrij 'simpel'

Wat heb je nodig?

Drevels
Schroeven
Hout
Tegels

Boormachine
Schroefmachine
Decopeerzaag
Cirkelzaag
Schaafmachine
Bandschuurmachine

Qua maten ed zal je zelf een tekening moeten maken, die van ons is huge 2'80 bij 1 geloof ik...

Het onderstel is los van het tafelblad en spreekt erg voor zich, de poten en de lange kanten zijn dubbel voor de stevigheid. De hoeken zijn vastgezet met ijzeren koppelstukken.

Het tafelblad heeft twee lagen, de bovenste zoals je het ziet als rooster waar de tegels in liggen. De onderste laag is een soort latten bodem die de tegels draagt. Tussen de lattenbodem ligt nog een stuk spaanpllaat en fleecedeken als schokdemper zodat de tegels niet breken.

Wij hebben hem gebeitst en daarna behandeld met een speciaal spul zodat we hem makkelijk schoon kunnen maken

Dus dat ongeveer Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Mamasapje di 17 mei 2011 - 8:34

Goochempie schreef:Haha eeuhm recept... Tsja ik heb hem niet gemaakt maar hij is vrij 'simpel'

Wat heb je nodig?

Drevels
Schroeven
Hout
Tegels

Boormachine
Schroefmachine
Decopeerzaag
Cirkelzaag
Schaafmachine
Bandschuurmachine

Qua maten ed zal je zelf een tekening moeten maken, die van ons is huge 2'80 bij 1 geloof ik...

Het onderstel is los van het tafelblad en spreekt erg voor zich, de poten en de lange kanten zijn dubbel voor de stevigheid. De hoeken zijn vastgezet met ijzeren koppelstukken.

Het tafelblad heeft twee lagen, de bovenste zoals je het ziet als rooster waar de tegels in liggen. De onderste laag is een soort latten bodem die de tegels draagt. Tussen de lattenbodem ligt nog een stuk spaanpllaat en fleecedeken als schokdemper zodat de tegels niet breken.

Wij hebben hem gebeitst en daarna behandeld met een speciaal spul zodat we hem makkelijk schoon kunnen maken

Dus dat ongeveer Wink


kijk top! heeeeel mooi! ik wil ook iets van 2.5/3 meter ofzo.. we krijgen in ons nieuwe huis een gigantische woonkeuken! Even groot als nu mn woonkamer hahaha.. Ik kan niet wachten!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Jerry di 17 mei 2011 - 9:05

Goochempie schreef:Haha eeuhm recept... Tsja ik heb hem niet gemaakt maar hij is vrij 'simpel'

Wat heb je nodig?

Drevels
Schroeven
Hout
Tegels

Boormachine
Schroefmachine
Decopeerzaag
Cirkelzaag
Schaafmachine
Bandschuurmachine

Qua maten ed zal je zelf een tekening moeten maken, die van ons is huge 2'80 bij 1 geloof ik...

Het onderstel is los van het tafelblad en spreekt erg voor zich, de poten en de lange kanten zijn dubbel voor de stevigheid. De hoeken zijn vastgezet met ijzeren koppelstukken.

Het tafelblad heeft twee lagen, de bovenste zoals je het ziet als rooster waar de tegels in liggen. De onderste laag is een soort latten bodem die de tegels draagt. Tussen de lattenbodem ligt nog een stuk spaanpllaat en fleecedeken als schokdemper zodat de tegels niet breken.

Wij hebben hem gebeitst en daarna behandeld met een speciaal spul zodat we hem makkelijk schoon kunnen maken

Dus dat ongeveer Wink

2,80?! Heb je dan een héle grote vriend (in verhouding). Op de foto lijkt 't namelijk niet zo lang...

Btw: de pantoffels die hij draagt, heeft mijn vriend ook :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Guus di 17 mei 2011 - 18:17

Ik heb het net even gevraagd, en hij is idd geen 2,80 maar 2,60 (tegels 60 en hout ertussen 20 cm)

Ik denk dat het de hoek van de foto is, want mijn vriend is juist niet zo groot... Nog geen 1,80! Haha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  teletascha di 17 mei 2011 - 20:26

wij hebben hier een tafel gekocht:

http://www.designwood.nl/

Ziet er mooi uit, wij gebruiken hem als buro.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Verona di 17 mei 2011 - 22:25

Wij hebben ons bed en onze badkamer meubel van deze site vandaan.
http://www.jorg-steigerhout.nl/http://www.jorg-steigerhout.nl/
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Bloem86 wo 18 mei 2011 - 0:39

Verona schreef:Wij hebben ons bed en onze badkamer meubel van deze site vandaan.
http://www.jorg-steigerhout.nl/http://www.jorg-steigerhout.nl/

Jaa! Hier heb ik de tafel dus ook gezien!
Ben je er tevreden mee?!

@ Teletascha: De tafels op die site zien er ook goed uit! Ben jij tevreden met je tafel?!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Verona wo 18 mei 2011 - 0:52

Bloem86 schreef:
Verona schreef:Wij hebben ons bed en onze badkamer meubel van deze site vandaan.
http://www.jorg-steigerhout.nl/http://www.jorg-steigerhout.nl/

Jaa! Hier heb ik de tafel dus ook gezien!
Ben je er tevreden mee?!

Wij zijn heel erg tevreden met beide dingen! Iedereen vind ons bed echt super en ons badkamer meubel is gewoon ook heel apart. De service daar is perfect. Ik weet niet hoe ver je van Naarden af woont? Maar je kan daar ook eventueel gaan kijken. Dat hebben wij toen ook voor ons bed gedaan. Het enige nadeel van mijn badkamer meubel is het schoonmaken ervan. Het kan wel, maar door de ruwe ondergrond is het niet heel fijn.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  teletascha wo 18 mei 2011 - 21:26

Ja, de tafel is perfect. We hebben zelfs een maat kunnen kiezen die niet op de standaard lijst stond (hij moest passen tussen een kledingkast en muur). Hele goede service!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten tafel Empty Re: Steigerhouten tafel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum