Rare vorm buik
+4
M-G
Floor
Susan
Tummy
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rare vorm buik
Mijn buik heeft soms een rare vorm. Alsof ie uit twee delen bestaat. Hobbel en dan een grote bobbel :-)
Soms is de bovenste hobbel bijna weg, maar net als nu is het weer heel duidelijk. Ik zie het eigenlijk nooit bij andere zwangeren. Of het moet iemand zijn die wat steviger is. Nou ben ik niet heel slank ofzo, maar ook zeker geen overgewicht.
Iemand een idee?
*sorry foto weg gehaald*
Soms is de bovenste hobbel bijna weg, maar net als nu is het weer heel duidelijk. Ik zie het eigenlijk nooit bij andere zwangeren. Of het moet iemand zijn die wat steviger is. Nou ben ik niet heel slank ofzo, maar ook zeker geen overgewicht.
Iemand een idee?
*sorry foto weg gehaald*
Laatst aangepast door Tummy op vr 28 jun 2013 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Rare vorm buik
Oh, dat heb ik wel vaker gezien hoor, dat de buik niet perfect rond is. Ik weet nog dat ik de tweede keer tegelijk zwanger was met een vage kennis en die buik leek amper op een zwangere buik, meer gewoon op een soort vetrol (niet dat ik wil zeggen dat dat bij jou zo is maar om even een omschrijving te geven). Niet alle zwangere buiken zien er hetzelfde uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Er zit nog genoeg bewegingsruimte in dus je kindje kan vast wel anders liggen waardoor je de bovenste 'hobbel' soms wel of niet hebt.
Ik vind het een mooie buik.
Ik vind het een mooie buik.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik herken het wel. Zelf heb ik ook weleens een "vreemde bobbelige" buik gehad. Het was bij mij dan meestal dat mijn zoon gewoon op een zeer aparte manier in mijn buik lag... bijvoorbeeld (weet niet of het echt zo was maar zo voelde het) met zijn voeten en kont tegen mijn buikwand en daartussen in zat een soort "dalletje" waardoor je twee bobbels zag.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Of je baarmoeder is nog maar zo hoog als de onderste bobbel
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik had dat ook tijdens mijn zwangerschap, wilde daarom ook geen blote buik foto's laten maken. Achteraf gezien wel jammer, want je zag precies waar N. lag op een gegeven moment.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb precies hetzelfde en bij mij komt het doordat de baby horizontaal ligt...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn dat het herkenbaar is. Allemaal logische verklaringen! En iedere zwangere buik is idd weer anders, dat is natuurlijk zo. Ik mis vergelijkingsmateriaal omdat niemand uit mijn omgeving zwanger is.
Ondanks de bobbel wel heel blij met mijn buik. Met kleding valt het ook niet zo op.
Ondanks de bobbel wel heel blij met mijn buik. Met kleding valt het ook niet zo op.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Ik heb dat nu ook nog. Bij mij zit de 'kuil' bij mijn navel. Nu moet het allemaal nog veel meer groeien maar het ziet er wel grappig uit.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Klopte het bij jou, vorm buik
» Welke vorm van anticonceptie na bevalling?
» Bekkenklachten, welke therapie vorm?
» Botox of andere vorm van injectables?
» Weer snel in vorm na de bevalling
» Welke vorm van anticonceptie na bevalling?
» Bekkenklachten, welke therapie vorm?
» Botox of andere vorm van injectables?
» Weer snel in vorm na de bevalling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: