Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Botox of andere vorm van injectables?

+16
Bacio
Caroow
TGR
Antibes
Paper Crown
minoessepoes
loura
Minx
ThinkPink
Urban Naked
Shisha
Tullow
Jeanette
Blond
Monte
Arwyn
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:03

Zou jij ooit kiezen voor botox of ander injectables? Zo ja, waarom wel? Zo nee, waarom niet?

Ik ben benieuwd! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Arwyn di 28 feb 2012 - 9:04

Mwah, nee, ik denk het niet.
Zou niet weten waarom wel.
Als ik rimpels krijg, draag ik ze hopelijk met trots Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Monte di 28 feb 2012 - 9:27

Nee, ik vind de gezichtsuitdrukking er totaal niet beter op worden en ten tweede is het echt zeer schadelijk voor je. Botox is letterlijk gif dat je in spuit en je zenuw verlamd als het ware. Er zijn ook mensen waarbij de zenuwen nooit meer normaal worden en die zelfs delen van het gezicht niet goed meer voelen. Nee dat heb ik er echt niet voor over. Wel zou ik plastische chirurgie overwegen als bijv. delen huid gaan hangen(zoals buik of oogleden, maar borsten dan weer niet zo snel)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:29

Ik denk het niet. Wel.zou ik, als ik het zou kunnen betalen, een facelift, ooglift oid overwegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Blond di 28 feb 2012 - 9:37

Ik kan me voorstellen dat ik dat wel ooit ga overwegen. Ik kijk al niet echt vrolijk als ik neutraal kijk, als dat erger wordt door bijvoorbeeld rimpels, dan kan ik me voorstellen dat ik dat ga overwegen.

Ik sta sowieso niet negatief tegenover alle vormen van plastische chirurgie.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Jeanette di 28 feb 2012 - 9:39

Ik ben als de dood voor naalden, dus er moet wel heel veel gaan hangen wil ik iets aan mezelf gaan laten doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Tullow di 28 feb 2012 - 23:05

Nee, ik zou nooit zoiets in mijn gezicht durven laten spuiten. Het zou maar mis gaan..
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Shisha di 28 feb 2012 - 23:09

Monte schreef:Nee, ik vind de gezichtsuitdrukking er totaal niet beter op worden en ten tweede is het echt zeer schadelijk voor je. Botox is letterlijk gif dat je in spuit en je zenuw verlamd als het ware. Er zijn ook mensen waarbij de zenuwen nooit meer normaal worden en die zelfs delen van het gezicht niet goed meer voelen. Nee dat heb ik er echt niet voor over. Wel zou ik plastische chirurgie overwegen als bijv. delen huid gaan hangen(zoals buik of oogleden, maar borsten dan weer niet zo snel)

+1
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Urban Naked wo 29 feb 2012 - 8:42

Ik ben blij dat ik het nu nog niet nodig heb, tegen de tijd dat mijn huid gaat rimpelen en hangen kijk ik wel weer eens verder.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 9:40

Ja hoor, ik wel. Mocht ik het nodig vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  ThinkPink wo 29 feb 2012 - 10:01

Ten eerste vind ik de gezichtsuitdrukking er niet beter op worden en ten tweede horen rimpels erbij als je ouder wordt.

Dit bijvoorbeeld. Carmen Pfaff is 56 jaar, die hoeft er toch niet meer bij te lopen als een barbiepop Evil or Very Mad

Botox of andere vorm van injectables?  Voor+na+operatie+carmen+pfaff


Laatst aangepast door ThinkPink op wo 29 feb 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:04

Ik zou het zeker overwegen, maar niet voor in mijn gezicht... klinkt dubieus, maar botox wordt ook wel gebruikt bij overmatig transpireren en daar heb ik bij mijn handen en voeten extreem veel last van. Dus voor handen en voeten zou ik het kunnen overwegen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Minx wo 29 feb 2012 - 11:53

Ik zou het alleen in overweging nemen indien noodzakelijk. Dus bij overhangende oogleden, of overmatige spierspanning. Mijn oma heeft bijvoorbeeld jaren botox injectie gehad omdat zij overgevoelig was voor licht. Zij kneep te veel met haar ogen en kreeg hierdoor hoofdpijn. Zij liep dan ook vaak met een zonnebril op. Hier ben ik ook wel eens bang voor aangezien ik vanaf half maart tot oktober ook niet zonder bril de deur uit ga. Ook de ooglidcorrectie ga ik van uit. Oma heeft ook dat gehad en bij mijnheer komt het er aan en ik heb hun vorm ogen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 12:34

ThinkPink schreef:Ten eerste vind ik de gezichtsuitdrukking er niet beter op worden en ten tweede horen rimpels erbij als je ouder wordt.

Dit bijvoorbeeld. Carmen Pfaff is 56 jaar, die hoeft er toch niet meer bij te lopen als een barbiepop Evil or Very Mad

Botox of andere vorm van injectables?  Voor+na+operatie+carmen+pfaff



Nou, ik vind dit wel een grote verbetering, kan nauwelijks geloven dat dit dezelfde persoon is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  loura wo 29 feb 2012 - 22:11

Als ik wat rimpels krijg waar ik me erg aan stoor dan zou ik zo voor botox gaan hoor. Maar op een oudere leeftijd waarin je hele gezicht gewoon ouder is dan zou ik misschien kiezen voor een facelift. Maar dat zeg ik nu. Ik zie niet echt wat er op tegen is. Als je je er beter door voelt? Je leeft maar 1 keer toch.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:16

Twellie schreef:
ThinkPink schreef:Ten eerste vind ik de gezichtsuitdrukking er niet beter op worden en ten tweede horen rimpels erbij als je ouder wordt.

Dit bijvoorbeeld. Carmen Pfaff is 56 jaar, die hoeft er toch niet meer bij te lopen als een barbiepop Evil or Very Mad

Botox of andere vorm van injectables?  Voor+na+operatie+carmen+pfaff



Nou, ik vind dit wel een grote verbetering, kan nauwelijks geloven dat dit dezelfde persoon is.

Me to! Vind het heel erg mooi gedaan. Hoezo loopt ze erbij als een barbiepop ThinkPink? Wat een rare opmerking. 56 is helemaal nog niet zo oud hoor, en ze ziet er hartstikke goed uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  minoessepoes wo 29 feb 2012 - 22:30

Ik vind het bij Carmen Pfaff ook een hele verbetering eigenlijk. Maar zij heeft niet alleen botox gehad maar een facelift en oofglidcorrectie. Ze wilde van de hangende oogleden af. Wat ik juist zo mooi vind is dat ze op haar voorhoofd niet wel wat rimpels heeft, daardoor ziet het er natuurlijk uit en juist helemaal niet als een barbiepop. Ze heeft haar wenkbrauwen laten tatoeren, vind ik persoonlijk ook een hele vooruitgang in vergelijking tot de voor foto.

Ik sta er niet negatief tegenover, als mensen er lekker door in hun vel komen te zitten moeten ze dat doen. Of ik het zelf zou doen weet ik niet, het is voorlopig nog niet nodig. Maar het staat me ook een beetje tegen om in mijn gezonde lichaam te laten snijden/ spuiten en dat je nog maar moet afwachten hoe het wordt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Paper Crown wo 29 feb 2012 - 22:33

O, ik overweeg trouwens nu al botox. Ben 27 maar ik frons best veel, en dat vind ik lelijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 22:34

2CKC2 schreef:O, ik overweeg trouwens nu al botox. Ben 27 maar ik frons best veel, en dat vind ik lelijk.

Gewoon vrolijker worden! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Paper Crown wo 29 feb 2012 - 22:35

Antibes schreef:
2CKC2 schreef:O, ik overweeg trouwens nu al botox. Ben 27 maar ik frons best veel, en dat vind ik lelijk.

Gewoon vrolijker worden! Very Happy

Hahahaha. Ik kijk altijd erg ernstig maar ik frons ook in mijn slaap! Mijn man had een foto gemaakt..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  TGR wo 29 feb 2012 - 22:36

Nee, ik vind ouder worden bijzonder.

Pas als ik last zou krijgen van hangende oogleden zou ik zoiets overwegen, ik ben erg gehecht aan zien.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 22:36

2CKC2 schreef:
Antibes schreef:
2CKC2 schreef:O, ik overweeg trouwens nu al botox. Ben 27 maar ik frons best veel, en dat vind ik lelijk.

Gewoon vrolijker worden! Very Happy

Hahahaha. Ik kijk altijd erg ernstig maar ik frons ook in mijn slaap! Mijn man had een foto gemaakt..

Hmm, misschien toch minder pijnlijke seksuele fantasieën dromen dan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Paper Crown wo 29 feb 2012 - 22:42

Antibes schreef:
2CKC2 schreef:
Antibes schreef:
2CKC2 schreef:O, ik overweeg trouwens nu al botox. Ben 27 maar ik frons best veel, en dat vind ik lelijk.

Gewoon vrolijker worden! Very Happy

Hahahaha. Ik kijk altijd erg ernstig maar ik frons ook in mijn slaap! Mijn man had een foto gemaakt..

Hmm, misschien toch minder pijnlijke seksuele fantasieën dromen dan?

Misschien Very Happy
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Caroow do 1 maa 2012 - 2:32

Ik heb een stomme rimpel tussen mijn ogen, terwijl ik pas 24 ben. Als het kan zou ik die echt laten wegspuiten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:41

Ik vind Carmen Pfaff er helemaal niet mooier op geworden, zeker niet in combinatie met die vreselijk opgeföhnde Rache Hazes coupe!

Vrouwen met botox lijken gewoon op oudere dames met botox, ipv jonger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum