Lijk jij op je vriend?
+49
Arwyn
Mermaid
_Liv
Stuiterbal
Roza
mii_joyce
Bay
Reva
mzcharlotte
Razz
Snoes
Shopaholic
Mint
Enelya
SarahKey
Dikkie Dik
Saga
Elliot
Vanilla Queen
Sterre
Sadie_
Taeda
Roodkapje
Erin
Marsy28
Mees
Caroow
Coco
Moira
Poubelle
Middleme
xxjojootjexx
Punk'd
Bliss
Phileine
Lavendel
RioolSpook
Mizz_S
Pineco
Laurientje
Marin
SoGood
smooch
Charles
Lady Starstruck
girli
Happinaz
Tania
Feline
53 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Lijk jij op je vriend?
Ik heb wel vaak het idee dat ik val op mannen boven mijn league. Toch, als ik terug kijk naar mannen waar ik bijv. mee heb gezoend, dan waren dat (ok, uitzonderingen daar gelaten) geen lelijke mannen. Bij heel knappe mannen voel ik me ongemakkelijk, dus daar val ik automatisch al niet op (en zij ook niet op mij, dat scheelt).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, wij lijken niet op elkaar.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind niet dat wij op elkaar lijken. Hij is donker en ik ben blond. Mijn ogen liggen dieper dan die van hem en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gast- Gast
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Maar jij bent gewoon een leuke hippe chick, tuurlijk zijn die geïnteresseerd in jou!Feline schreef:Durven flirten wel maar bij m'n huidige vriend dacht ik meteen: wooohh, als ik hem kan krijgen dan kan ik iedereen krijgen! En nog steeds vind ik hem soms intens knap maar ik denk niet meer dat het Brad Pitt is ofzo..
Moet wel zeggen dat m'n zelfvertrouwen gegroeid is door m'n laatste 2 scharrels omdat zij beide vrij knap waren vond ik. En ik had van tevoren niet gedacht dat zulke leuke hippe mannen geïnteresseerd in mij zouden zijn.
Als ik een man zie denk ik eigenlijk nooit van die is out of my league. Meer van ik ben waarschijnlijk niet zijn type (als hij een beetje kak overkomt en ik totaal niet).
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Vriend en ik lijken ook niet op elkaar, al hebben we soms wel precies dezelfde soort outfit aan (jeans, zwart t-shirt, maar daar houdt het ook op ).
Ik vind dat mensen met honden wel vaak op elkaar lijken. Valt me altijd op als ik buiten loop.
Ik vind dat mensen met honden wel vaak op elkaar lijken. Valt me altijd op als ik buiten loop.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Nee, wij zijn echt het tegenovergestelde van elkaar. Alleen onze lengte komt een beetje overeen, ik ben een cm of 3 langer.
Denk wel dat ik over het algemeen wel val op mannen out of my league qua uiterlijk, maar uit ervaring blijkt wel dat ik daar wel de minst innerlijke klik mee had.
Denk wel dat ik over het algemeen wel val op mannen out of my league qua uiterlijk, maar uit ervaring blijkt wel dat ik daar wel de minst innerlijke klik mee had.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
SoGood schreef:Charles, knapperd! Jullie lijken inderdaad op elkaar!
Ik vind Caroow en haar vriend ook altijd veel op elkaar lijken.
Huh echt?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof niet dat wij op elkaar lijken.
Wil wel een foto plaatsen zodat jullie kunnen kijken, maar daar is hij niet zo blij mee denk ik.
Wil wel een foto plaatsen zodat jullie kunnen kijken, maar daar is hij niet zo blij mee denk ik.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Ik geloof niet dat wij op elkaar lijken.
Komt 'ie wel overheen joh.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Even dan..
En weer weg
En weer weg
Laatst aangepast door Mees op do 27 jun 2013 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Mees- Prater
Oh mees! Ik vind van wel!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Oh mees! Ik vind van wel!
Wel ja?
Mees- Prater
Qua vader wel, maar qua uiterlijk het compleet tegenovergestelde: ik blond en klein, hij arabisch en groot.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee en hij lijkt ook niet op mijn vader...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik vind niet dat we op elkaar lijken, wel qua 'knapheid', zoals eerder gezegd werd. Hij lijkt al helemaal niet op mijn vader.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Nee wij lijken niet op elkaar. Hij lijkt ook niet op mijn vader, zowel uiterlijk als karakter niet, qua karakter is hij juist twee handen op 1 buik met mijn moeder haha! Ik lijk qua karakter weer op zijn moeder maar qua uiterlijk niet.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik trouwens wel dat hij out of my league was.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik trouwens wel dat hij out of my league was.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Een klein beetje. We hebben allebei in verhouding lange benen en een korte romp. Daarom zeg ik altijd dat we giraffen-kinderen gaan krijgen . Verder hebben we allebei een blij gezicht, met lachrimpels. Ik heb weleens gehoord dat mensen het grappig vinden dat dat zo overeen komt.
Daarnaast lijken we niet echt op elkaar, hij is blond en snel bruin, ik heb bruin haar en ben bleek.
Daarnaast lijken we niet echt op elkaar, hij is blond en snel bruin, ik heb bruin haar en ben bleek.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Wij lijken niet op elkaar geloof ik, nee. We zijn allebei lang, hebben donker haar en volle lippen maar daar houdt het wel op haha! Hij lijkt trouwens wel echt op mijn vader haha!
Gast- Gast
mijn ex en ik lijken wel op elkaar in gezicht. Precies dezelfde kleur ogen, zelfde vorm bolle kop, dopneus etc. Alleen was hij 130 kilo en 3 koppen groter en 6 schouders breder dan ik. Geestelijk waren we ook precies hetzelfde, dezelfde kansloze gedachtegang. Toch dachten veel mensen dat we familie waren. Ik zag het ook zo, was net of ik met mijn broer aan het zoenen was, bah.
Mijn huidige vriendje lijkt in geen velden of wegen op mij of andersom.
Mijn huidige vriendje lijkt in geen velden of wegen op mij of andersom.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof niet dat wij op elkaar lijken:
Mijn vriend lijkt overigens qua uiterlijk ook niet op mijn vader, maar voor zover ik weet wel qua karakter.
Mijn vriend lijkt overigens qua uiterlijk ook niet op mijn vader, maar voor zover ik weet wel qua karakter.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Leuke foto Elliot!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Mijn vriend en ik lijken niet op elkaar, maar vriend lijkt qua karakter wel heel erg op mijn vader!
Dus toen hij vorig jaar in een houtzagerij werkte en dus iedere dag naar hout rook (mijn vader legt houten vloeren en ruikt ook naar hout) en mijn vriend hetzelfde luchtje als mijn vader droeg, had ik met mijn oven dicht het idee dat ik met mijn vader op de bank zat
Dat mijn vriend qua karakter op mijn vader lijkt vind ik helemaal niet erg, ik ben gek op mijn vader en zijn gekke humor
Dus toen hij vorig jaar in een houtzagerij werkte en dus iedere dag naar hout rook (mijn vader legt houten vloeren en ruikt ook naar hout) en mijn vriend hetzelfde luchtje als mijn vader droeg, had ik met mijn oven dicht het idee dat ik met mijn vader op de bank zat
Dat mijn vriend qua karakter op mijn vader lijkt vind ik helemaal niet erg, ik ben gek op mijn vader en zijn gekke humor
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Nope qua uiterlijk totaal niet. Qua innerlijk hebben we een hoop raakvlakken, gelukkig maar. Maar ook een boel niet.
Trouwens ik denk wel dat ik enigszins op zijn moeder lijk, bezorgd, verzorgend, lief. Alleen slaat zijn moeder daar compleet in door...helaas. En moeders en zonen, daar mag je niet aankomen. Dus dat zorgt nogal voor spanningen tussen ons (man+ik)
Trouwens ik denk wel dat ik enigszins op zijn moeder lijk, bezorgd, verzorgend, lief. Alleen slaat zijn moeder daar compleet in door...helaas. En moeders en zonen, daar mag je niet aankomen. Dus dat zorgt nogal voor spanningen tussen ons (man+ik)
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» Over mijn lijk
» Lijk jij op je ouders?
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» Over mijn lijk
» Lijk jij op je ouders?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: