Lijk jij op je vriend?
+49
Arwyn
Mermaid
_Liv
Stuiterbal
Roza
mii_joyce
Bay
Reva
mzcharlotte
Razz
Snoes
Shopaholic
Mint
Enelya
SarahKey
Dikkie Dik
Saga
Elliot
Vanilla Queen
Sterre
Sadie_
Taeda
Roodkapje
Erin
Marsy28
Mees
Caroow
Coco
Moira
Poubelle
Middleme
xxjojootjexx
Punk'd
Bliss
Phileine
Lavendel
RioolSpook
Mizz_S
Pineco
Laurientje
Marin
SoGood
smooch
Charles
Lady Starstruck
girli
Happinaz
Tania
Feline
53 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Lijk jij op je vriend?
Heb ooit ergens gelezen dat je vaak op iemand verliefd wordt die qua uiterlijk op je lijkt. Nou schijnt dat bij ons volgens anderen inderdaad een beetje zo te zijn..
Herkennen jullie je daarin? Zo ja, een foto zou leuk zijn
Herkennen jullie je daarin? Zo ja, een foto zou leuk zijn
Laatst aangepast door Feline op do 27 jun 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Lijk jij op je vriend?
Nee bij mijn man niet. Bij mijn ex wel, iedereen dacht ook altijd dat we broer en zus waren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet alleen die theorie waarbij vrouwen een man kiezen die qua persoonlijkheid een beetje op hun vader lijken.
Dat klopt bij mij wel.
Ik lijk niet op mijn vriend...
Dat klopt bij mij wel.
Ik lijk niet op mijn vriend...
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik lijk niet op mijn vriend.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik lijk ook niet op mijn vriend. Qua uiterlijk kan ik eigenlijk niet 1 overeenkomst ontdekken (blond-donkerbruin, dun-normaal, etc).
Ik heb gehoord dat je op iemand valt die qua 'knapheid' overeenkomt. Dus minder mooie mensen vallen ook op minder mooie mensen en andersom. Maar ergens is dat misschien meer 'noodzaak' en willen ook minder mooie jongens toch het liefste een topmodel.
Ik heb gehoord dat je op iemand valt die qua 'knapheid' overeenkomt. Dus minder mooie mensen vallen ook op minder mooie mensen en andersom. Maar ergens is dat misschien meer 'noodzaak' en willen ook minder mooie jongens toch het liefste een topmodel.
Gast- Gast
Nee ik lijk niet op mijn vriend.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bestwel, kijk:
weg
weg
Laatst aangepast door Charles op do 27 jun 2013 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Toen wij net samen waren vroeg de kaakchirurg of we broer & zus waren Dus... ik geloof het wel.
Gast- Gast
Inderdaad Charles!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nee.
Maar mijn zusje en haar vriend en mijn broertje en zijn vriendin, lijken wel op elkaar.
Maar mijn zusje en haar vriend en mijn broertje en zijn vriendin, lijken wel op elkaar.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Charles, knapperd! Jullie lijken inderdaad op elkaar!
Ik vind Caroow en haar vriend ook altijd veel op elkaar lijken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zei het nog toen je weg was zaterdag, jullie lijken echt op elkaar!
Gast- Gast
Inderdaad, dezelfde grote ogen.SoGood schreef:Charles, knapperd! Jullie lijken inderdaad op elkaar!
Gast- Gast
Nee qua uiterlijk geloof ik niet echt. Nooit over nagedacht ook eigenlijk.
Charles bij jullie zie ik dat wel idd!
Charles bij jullie zie ik dat wel idd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee totaal niet! Ook lijkt hij qua gedrag ook niet op mijn vader
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Nee, helemaal niet. Ik snap nu wel waarom mensen altijd denken dat mijn broer en ik een stel zijn als we ergens samen zijn
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Nee, totaal niet volgens mij. We hebben dezelfde kleur ogen, maar dat was het dan ook wel.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
We lijken niet op elkaar qua uiterlijk. Wel denk ik dat we overeenkomen qua 'knapheid/lelijkheid'. Beiden gewoontjes, niet opvallend qua uiterlijk.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Nee we lijken niet op elkaar maar dat van die knapheid geloof ik zeker wel! Ik zie altijd mooie, normale en lelijke stellen maar vrijwel nooit gemixt. Oja en ik vraag me dan ook altijd af of het een soort besef is dat dit de grens van je league is of dat de 'lelijke' stellen elkaar ook oprecht de mooiste persoon op aarde vinden.. Of dat zo'n jongen bij een knap meisje op straat denkt. Zoooo ik wou dat mijn vriendin zo mooi was maarja daar ben ik te lelijk voor.. Mmm interesting.
Laatst aangepast door Lavendel op do 27 jun 2013 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Met ex vriendjes eigenlijk nooit gehad, maar mijn ex vriendin en ik lijken wel veel op elkaar volgens anderen. Mensen dachten altijd dat we zusjes waren als we ergens kwamen
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Dat klopt denk ik wel ja, je zoekt toch iemand in je eigen league meestal. Al is het soms lastig bepalen of iemand in je league is of niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha Carrie, wat toevallig!
Charles, ik zie het wel ja! Wel leuk, jullie zoon lijkt op je man en jullie dochter op jou!
Bliss, dat is ook lastig. Ik dacht dat m'n vriend en vorige scharrel beide way out of my league waren terwijl andere mensen dat heel anders zien. En zijzelf blijkbaar ook haha!
Charles, ik zie het wel ja! Wel leuk, jullie zoon lijkt op je man en jullie dochter op jou!
Bliss, dat is ook lastig. Ik dacht dat m'n vriend en vorige scharrel beide way out of my league waren terwijl andere mensen dat heel anders zien. En zijzelf blijkbaar ook haha!
Feline- Kletskop
Mijn vriend en ik lijken in het gezicht helemaal niet op elkaar. Ik heb grote ogen, hij kleine diepliggende. Hij heeft volgens mij een veel breder gezicht. We hebben wel allebei kleine oortjes
Qua bouw hebben we wel wat van elkaar weg. We kunnen allebei redelijk snel strak/gespierder worden. Hebben allebei niet echt iets aparts ofzo (haha zeg extra lange benen of een mooie huidskleur )
Ik vraag me trouwens wel af wat je 'league' is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit bij een jongen (toen ik nog geen vriend had) heb gedacht, nou dat durf ik niet want die is 'out of my league'. Als ik iemand leuk vond dat liet ik dat gewoon merken. Net als met een onschuldige flirt, ik vind het eerder een teken van onzekerheid om niet te durven flirten/lachen met/naar een man waarvan jij denkt dat hij te hoog gegrepen voor je is. Straks vind hij jou een hottie en dan gooi je je eigen glazen in
Qua bouw hebben we wel wat van elkaar weg. We kunnen allebei redelijk snel strak/gespierder worden. Hebben allebei niet echt iets aparts ofzo (haha zeg extra lange benen of een mooie huidskleur )
Ik vraag me trouwens wel af wat je 'league' is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit bij een jongen (toen ik nog geen vriend had) heb gedacht, nou dat durf ik niet want die is 'out of my league'. Als ik iemand leuk vond dat liet ik dat gewoon merken. Net als met een onschuldige flirt, ik vind het eerder een teken van onzekerheid om niet te durven flirten/lachen met/naar een man waarvan jij denkt dat hij te hoog gegrepen voor je is. Straks vind hij jou een hottie en dan gooi je je eigen glazen in
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Haha ik heb dat ook nog nooit gedacht. Ik probeerde het gewoon altijd en meestal lukt het ook gewoon
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Durven flirten wel maar bij m'n huidige vriend dacht ik meteen: wooohh, als ik hem kan krijgen dan kan ik iedereen krijgen! En nog steeds vind ik hem soms intens knap maar ik denk niet meer dat het Brad Pitt is ofzo..
Moet wel zeggen dat m'n zelfvertrouwen gegroeid is door m'n laatste 2 scharrels omdat zij beide vrij knap waren vond ik. En ik had van tevoren niet gedacht dat zulke leuke hippe mannen geïnteresseerd in mij zouden zijn.
Moet wel zeggen dat m'n zelfvertrouwen gegroeid is door m'n laatste 2 scharrels omdat zij beide vrij knap waren vond ik. En ik had van tevoren niet gedacht dat zulke leuke hippe mannen geïnteresseerd in mij zouden zijn.
Feline- Kletskop
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» Over mijn lijk
» Lijk jij op je ouders?
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» Over mijn lijk
» Lijk jij op je ouders?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: