Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef ik een keer mijn grens aan...

+12
Charles
Carra
Evalynn
Caro
Marin
AnnaK
Urban Naked
Lady4
SoGood
Susan
Elliot
Bolleke
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geef ik een keer mijn grens aan... - Pagina 2 Empty Re: Geef ik een keer mijn grens aan...

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 1:36

So what dat ze je er dan op aanspreekt, en so what dat je vriend goed met haar man omgaat. Dat betekent niet dat jij naar haar pijpen moet dansen. Je geeft dat mens een veel te grote rol in je leven. Ze is minder dan bijzaak.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef ik een keer mijn grens aan... - Pagina 2 Empty Re: Geef ik een keer mijn grens aan...

Bericht  Caro do 27 jun 2013 - 1:46

Jip83 schreef:Ik verwijs naar mijn andere topic, sorry dat ik de link er niet bij gezet heb.

Van facebook gooien. Dat heeft iemand anders bij haar gedaan en die werd er dus meteen op aangesproken door haar.

Het is gewoon een lastige situatie dit. Mijn vriend gaat goed met haar man om. En het is heel kinderachtig hoe zij met anderen om gaat. Heb inmiddels een reactie terug: ja ze is wel geirriteerd, omdat ik dat niet even wilde regelen voor haar.
Ik reageer er maar niet op.

Nogmaals, ik denk dat het een optelsom is van alle acties afgelopen weken van haar kant uit. Ik laat me er door raken en dat moet ik niet meer doen.
 Ja en? Dan word je erop aangesproken? Dat is 1x een lastig moment en vervolgens heb jij geen last meer van haar op FB.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 1:52

Ik zal er nog eens over denken of ik dat durf...

Gast
Gast

Bericht  Evalynn do 27 jun 2013 - 2:02

Ik zou reageren dat ik denk dat ze wel mondig genoeg is om dit zelf te regelen en dat ik andere dingen te doen heb. Ieder zijn eigen verantwoordelijkheden. Het is al heel netjes dat je haar een telefoonnummer geeft om het te regelen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Carra do 27 jun 2013 - 2:21

Ik vind dit geen gevalletje grens aangeven hoor. Dat doe je pas als iemand over je heen loopt of altijd haar zin door drijft.
Zij vraagt iets, jij antwoordt en verwijst.
Wat is er nu eigenlijk aan de hand? Mogelijk is ze geïrriteerd. Nou én? Dat is toch niet jouw probleem.

Ik snap niet zo goed waarom je je druk maakt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 2:25

Dit heeft weinig te maken met grens aangeven. Eerder met je niet voor haar karretje laten spannen. En het is makkelijk gezegd, maar je moet leren wat zelfbewuster in het leven te staan want je maakt je nu heel erg druk over iets waarbij het niet nodig is. Schijt hebben aan alles hoor. It ll make your life better!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 2:35

Nu reageer ik dus niet op haar... maar nu vraagt ze waarom ik niet reageer omdat ze ziet dat ik het wel gelezen heb. Zucht.. Wordt een leuke zwemtraining vanavond, ik duik maar gewoon snel het water in!

Ja het is meer voor mijn karretje laten spannen. Ik reageer zoals zij niet verwacht, omdat ik een andere manier van doen wil ontwikkelen. En dat kan zij niet hebben waarschijnlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 2:53

Word al bijna moe als ik het lees Jip; wil dus niet weten hoeveel nutteloze energie dit jou moet kosten.

Ik merk dat je overal weerwoord op hebt en alleen het ermee eens bent dat je woordkeus (voor karretje laten spannen ipv grens aangeven) anders had gekund.

Hou jezelf niet zo voor de gek. Zij vindt jou niet aardig, want dan deed ze echt een stuk vriendelijker tegen je. Jij wordt ook niet blij van haar. Conclusie: jullie mogen elkaar niet echt, lijkt me. Je meet dus met twee maten, op een bepaalde manier, want jij wil graag door iedereen aardig gevonden worden (wat idd onmogelijk is), maar zelf vind je ook niet iedereen aardig. Dan ga je elkaar toch niet om een gunst vragen of verlenen? Dat snap ik dan niet. Focus je op de écht belangrijke mensen en dingen in je leven. Daar behoort zij niet toe en scheelt jou stress.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 3:05

En zo zijn er nog wel meer dingen waarin ik onnodige energie steek, helaas. En daar kom ik dan pas achter als het hele euvel weer voorbij is. Maar goed daarom ben ik nu ook bij een coach. Daar heb ik net even dit mee besproken. Die kon goede vragen stellen 'wat zegt het over haar? Wat zegt het over jou? en wat kan haar motief zijn?' Daaruit kwam ik tot de conclusie dat het voor haar wel makkelijk was geweest als ik het geregeld had voor haar. En ze had de reactie dat ik dat niet zou gaan doen, niet verwacht. Zegt meer over haar dan over mij.

Ik snap hoor dat het hier altijd groter overkomt dan dat het in werkelijkheid is, maar dat komt ook wel omdat ik het zelf wat opblaas om dat het op het moment zelf erg hoog zit. Ik had haar reactie ook niet voorzien. En daar 'schrik' ik dan weer van. Blijkt dus dat haar 'reuze bedankt' wel sarcastisch was en ze nu boos is dat ik niks voor haar wil doen. Had ik dat toch goed ingeschat. Maar ja, haar probleem! (En als ik dat maar vaak genoeg tegen mezelf zeg ;-))

Ik wilde gewoon niet de beroerste zijn om haar van informatie te voorzien. In het vervolg dus gewoon nergens op reageren mbt haar.
Ik heb haar inmiddels geblokkeert van Facebook. Ik vraag me alleen af; kan zij zien dat we nog wel 'vrienden' zijn en dat ik online ben of ziet ze meteen niks meer?

Gast
Gast

Bericht  Ragazza do 27 jun 2013 - 3:56

Jip ik zou me om het laatste niet druk maken hoor. Boeien of zij iets wel of niet kan zien..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Luce do 27 jun 2013 - 5:21

Jip83 schreef:Ik zal er nog eens over denken of ik dat durf...

Echt? Jeetje. Dat je je door iemand zo laat domineren. Waaróm?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Sea of Trees do 27 jun 2013 - 5:44

Luce schreef:

Sommige mensen doen dat gewoon, dat is niet iets wat je in 123 kan veranderen. Dat moet je leren.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 6:13

Waarom kan ik geen antwoord op geven. Dominant gedrag, sportwereld is klein, mensen die zij tegen mij op gaat zetten, dat soort 'redenen'.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 6:18

Die andere mensen kunnen ook wel voor zichzelf denken, hoor. Je laat het op die manier ook zelf gebeuren dat iemand macht over je heeft. Je moet daar echt iets aan doen, anders dans je straks naar iedereens pijpen. Dan kun je maar beter hebben dat mensen over je praten en dat je tenminste je eigen gang kan gaan. Maar in de praktijk valt het meestal wel mee dat mensen dat doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  MADDIE do 27 jun 2013 - 8:12

Ik kan me wel voorstellen dat je hiermee zit aangezien ik daar zelf ook wel problemen mee heb gehad. ( en soms nog een klein beetje heb) Ik vind wat je nu hebt gedaan wel een goed begin. Wat Sea on trees ook zegt, je kunt dat niet 1 2 3 veranderen. Ben het wel eens dat ze je gepieker niet waard is. Zolang je het beleefd en netjes houdt dan doe je niets fout. Zij zit nu vast te balen dat je niet doet wat ze vraagt. Maar ja, je bent haar hondje niet :-p
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Luce do 27 jun 2013 - 8:19

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:

Sommige mensen doen dat gewoon, dat is niet iets wat je in 123 kan veranderen. Dat moet je leren.

Daarom juist heel goed om te beseffen wat er nou eigenlijk gebeurt en je af te vragen waarom het gebeurt. Bewustwording leert je grenzen stellen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 9:59

Jip, je zegt zelf al in een van je reacties: het is kinderachtig hoe zij met anderen omgaat. Inderdaad! En door zo iemand wil je toch niet aardig gevonden worden? Waarom zou je met zo iemand om willen gaan?
Goed dat je haar geblokt het op fb. En als ze er naar vraagt, kun je gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan contact met haar buiten de trainingen en wedstrijden om omdat jullie elkaar voor jouw gevoel niet zo goed liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 10:23

Ik wil ook niet met haar omgaan...maar soms kom ik er niet onderuit. 

Ze was er niet bij trainen, dus dat was wel even fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: