Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 12 van 23
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Re: Je eerste tijd op het forum
Was dat niet badeend? Meisje met lang, blond haar en vrij dik getekende wenkbrauwen. Werd idd vaak wat van gezegd.Barbabella schreef:Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Happinaz schreef:AnnaK schreef:Charles schreef:AnnaK, wie was jij dan?
Ecrits/Phine
Oh Ecrits! Wat leuk dat je er gewoon nog bent!
Wat een enthousiaste reactie! Ja ik ben er af en toe met vlagen weer. Maar wie ben jij dan? Ik ben er te weinig om naamsveranderingen op te pikken.
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Urban Naked schreef:Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Oja, jij was ook altijd de sjaak inderdaad. Gekke meisjes.
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Ja ze deed ook altijd erg onaardig tegen mij. Want ik was volgens haar totaal onaantrekkelijk. Helemaal niet waar natuurlijk. Ik was nota bene in de bloei van mijn leven : )
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Theeleut schreef:Was dat niet badeend? Meisje met lang, blond haar en vrij dik getekende wenkbrauwen. Werd idd vaak wat van gezegd.Barbabella schreef:Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Ja zij komt hier nog gewoon, hoe heet ze nou. En Sushi had ook bijgetekende wenkbrauwen, maar ik vond het gewoon netjes getekend. Weet nog dat een meisje tegen Sushi zei op een foto "jeetje wat heb jij op je wenkbrauwen?" Toen zei ze "ik heb poep op mijn wenkbrauwen" dat vond ik toen heel grappig
Gast- Gast
AnnaK schreef:Happinaz schreef:AnnaK schreef:Charles schreef:AnnaK, wie was jij dan?
Ecrits/Phine
Oh Ecrits! Wat leuk dat je er gewoon nog bent!
Wat een enthousiaste reactie! Ja ik ben er af en toe met vlagen weer. Maar wie ben jij dan? Ik ben er te weinig om naamsveranderingen op te pikken.
Je kent mij niet van een andere naam, ik ben gewoon Happinaz. Ik ben alleen van vrij matige poster naar een wat actievere gegaan.
Ik kan jou posts altijd zeer waarderen en vond de foto's die je vroeger wel eens plaatste echt heel mooi.
Ik vind je een leuke aanvulling op het forum.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
AnnaK schreef:Urban Naked schreef:Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Ja ze deed ook altijd erg onaardig tegen mij. Want ik was volgens haar totaal onaantrekkelijk. Helemaal niet waar natuurlijk. Ik was nota bene in de bloei van mijn leven : )
Haha zei ze dat echt, totaal onaantrekkelijk? Jonge je was gorgeous en dat ben je nog steeds. Ik was altijd fan van jou en wilde jou zijn met je gefladder over straat op je blote voeten in je zwierige jurkjes
Laatst aangepast door Carrie op wo 26 jun 2013 - 21:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Charles, van die Amerikaan dat je daar echt zat weet ik eigenlijk niet meer, of we hier toen allebei al kwamen. Wel weet ik het heel goed uit de verhalen. Ik weet wel echt nog heel goed dat je met die Brit samen was, jaren lang.
Oh en ik keek vroeger echt enorm tegen RYW op, die Engels studeerde en al een kind had met nog een leuke naam ook
Oh en ik keek vroeger echt enorm tegen RYW op, die Engels studeerde en al een kind had met nog een leuke naam ook
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Carrie schreef:Theeleut schreef:Was dat niet badeend? Meisje met lang, blond haar en vrij dik getekende wenkbrauwen. Werd idd vaak wat van gezegd.Barbabella schreef:Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Ja zij komt hier nog gewoon, hoe heet ze nou. En Sushi had ook bijgetekende wenkbrauwen, maar ik vond het gewoon netjes getekend. Weet nog dat een meisje tegen Sushi zei op een foto "jeetje wat heb jij op je wenkbrauwen?" Toen zei ze "ik heb poep op mijn wenkbrauwen" dat vond ik toen heel grappig
Theeleut- Prater
Er was ook altijd een meisje die fan was van Nightwish. Ze was gek van 1 van de bandleden. Ze heette myotuomas ofzo? Kent iemand haar nog? En iemand die had als avatar dat beestje van Mario, Yoshi ofzo. Hoe heette ze nou ook alweer? Marloes ofzo?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
LadyStarstruck: Ik heb MyTuomas nog steeds op Facebook.
Ik zit zo na te denken over wie die vriendin van jou was, waar iedereen het steeds over heeft. Met bruin haar, dacht ik te lezen? Geen idee meer wie dat was.
Ik zit zo na te denken over wie die vriendin van jou was, waar iedereen het steeds over heeft. Met bruin haar, dacht ik te lezen? Geen idee meer wie dat was.
Marin- Lady Post-a-lot
AnnaK schreef:Guattari schreef:Ik heb me juist jaren geleden regelmatig verbaasd dat er forummers waren die zo gedetailleerd over veel situaties uit hun leven vertelden op het internet. Bij sommigen kreeg ik het gevoel dat het forum een soort van digitaal dagboek was.
Ik las net in het 'je eerste keer topic' en ik kreeg dat gevoel alweer.
Haha, en ik keek weer eens scheel en dacht ff dat je bedoelde dat ik een topic had geopend om in geuren en kleuren over m'n eerste keer te vertellen ;-)
Gast- Gast
En sweet misery is me ook bij gebleven. Volgens mij een vrij jong meisje die altijd met oranje letters typte.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Marin schreef:LadyStarstruck: Ik heb MyTuomas nog steeds op Facebook.
Horus? Maar die had zwart haar toch ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahaha dit weet ik nog wel!Charles schreef:Hahahaha oh echt!? Bij deze nog mijn welgemeende excuses daarvoor.pippi schreef:Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Carebear was een moeder van een tweeling.
Er zijn wel meer mannen geweest die meeschrijven dus ik weet even niet wie je bedoelt.
Is ook zo ja. Ik twijfelde al. Dan weet ik zijn naam niet meer
Van mezelf weet ik nog dat ik een keer bij een meeting ben geweest waarvan iemand foto's had gepost. En dat (toen nog) Mozarella daarvan zei dat het niet interessant was omdat ze toch niemand kende.
Werd in dat topic niet echt gewaardeerd.
Bij alles denk ik OH JA! Maar ik kan zelf niks bedenken haha.
Gast- Gast
Theeleut- Prater
Hahaha dit weet ik nog wel!Charles schreef:Hahahaha oh echt!? Bij deze nog mijn welgemeende excuses daarvoor.pippi schreef:Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Carebear was een moeder van een tweeling.
Er zijn wel meer mannen geweest die meeschrijven dus ik weet even niet wie je bedoelt.
Is ook zo ja. Ik twijfelde al. Dan weet ik zijn naam niet meer
Van mezelf weet ik nog dat ik een keer bij een meeting ben geweest waarvan iemand foto's had gepost. En dat (toen nog) Mozarella daarvan zei dat het niet interessant was omdat ze toch niemand kende.
Werd in dat topic niet echt gewaardeerd.
Bij alles denk ik OH JA! Maar ik kan zelf niks bedenken haha.
Gast- Gast
AnnaK schreef:
Ja! Ik bedoel jou. Wat leuk dat je hier nog komt! Ik kon jouw reacties altijd heel erg waarderen. Ben je nu gelukkig in werk en liefde?
Ik ben nu wel gelukkig! Zit inmiddels niet meer in het bedrijfsleven, maar...je hebt mij een aantal jaar geleden nog toegevoegd op Linkedin, weet je dat niet meer? Je kan daar zien wat ik nu doe, maar ik wil dat niet op het forum zetten.
Marin, wat lief, maar ik ben helemaal niet zo intelligent, haha! Wat grappig dat je dat beeld van me hebt. De link "aziatisch" en "associatietopic" was denk ik alleen voor AnnaK een logische link. Ik denk dat dat toen helemaal niet duidelijk was (ik bedoel dat ik een forumster was van aziatische afkomst), dus vandaar...
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
AnnaK schreef:Urban Naked schreef:Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Wahahah! Wat een gekke troela.
Ik weet wel nog die kerel die iets met een beer in zijn nickname had.. iets met C...bear, en iets met een 'o' erin. Ik speel nu dus Lingo met mezelf als ik dit zo terug lees .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Theeleut schreef:I-lady
Ooh jaaa!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ohja GoldenIndy! Waarom is die eigenlijk weg? Op het oude forum heb ik ook een blauwe maandag een account gehad, en op de een of andere manier had ik GoldenIndy toen ineens op msn, maar ik weet niet meer hoe dat kwam.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mytuomas en Zero waren toch bevriend?
Badeend (is hier nog onder een nieuwe naam) had/heeft trouwens gewoon hele volle, donkere wenkbrauwen, volgens mij niet bijgetekend.
Badeend (is hier nog onder een nieuwe naam) had/heeft trouwens gewoon hele volle, donkere wenkbrauwen, volgens mij niet bijgetekend.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Lonely Goatherd schreef:Mytuomas en Zero waren toch bevriend?
Badeend is toch Bliss?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Beertje colargol ?!Caro schreef:AnnaK schreef:Urban Naked schreef:Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Wahahah! Wat een gekke troela.
Ik weet wel nog die kerel die iets met een beer in zijn nickname had.. iets met C...bear, en iets met een 'o' erin. Ik speel nu dus Lingo met mezelf als ik dit zo terug lees .
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Sayuri schreef:
Marin, wat lief, maar ik ben helemaal niet zo intelligent, haha! Wat grappig dat je dat beeld van me hebt. De link "aziatisch" en "associatietopic" was denk ik alleen voor AnnaK een logische link. Ik denk dat dat toen helemaal niet duidelijk was (ik bedoel dat ik een forumster was van aziatische afkomst), dus vandaar...
Je schrijfwijze doet dat wel vermoeden. En ik weet wáár je werkt. Nu ik er over nadenk, realiseer ik me dat ik niet helemaal weet wat voor functie je uitoefent, maar ik ben er van overtuigd dat je wel intelligent bent. En ik vind je ook echt een leuke forummer.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 12 van 23
Permissies van dit forum: