Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 17 van 23
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Re: Je eerste tijd op het forum
Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sea of Trees schreef:Nee dat was geen Lizzy.Printje schreef:Steep schreef:Sea of Trees schreef:Oh jawel trouwens, een hele heksenjacht over een vrouw waarvan haar dochtertje in het ziekenhuis lag en die uiteindelijk overleden was, heel zielig. Niemand geloofde haar en ze werd gecheckt op foto's enzo, ik vond dat zo ver gaan toen!
Jaaa daar staat me iets van bij...
dat was die faker toch, die lizzy?
Was toch iets met een mutsje dat uit een ander ziekenhuis kwam ofzo.
Die faker was Lizzy ja.
En met dat groene mutsje was de mama van 3 meiden, waarvan 1 tweeling, alle 3 begonnen die voornamen met de letter C en zij kreeg toen een zoontje (waarschijnnlijk fake) en plaatste toen een foto van een kindje met een ziekenhuis mutsje terwijl ze thuis zei bevallen te zijn.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Geen idee hoe ze hier werd gezien. Ik weet van mezelf dat ik haar een beetje ordinair vond, ze werd ook een aantal keer ontslagen omdat ze prive zat te bellen of te internetten ofzo, kwam allemaal niet zo professioneel over maar ik weet niet meer precies hoe het zat.
Ze maakte ook wel eens ruzie op de weg, dat iemand haar afsneed en zij dan weer iets terugdeed of iets dergelijks.
Ze maakte ook wel eens ruzie op de weg, dat iemand haar afsneed en zij dan weer iets terugdeed of iets dergelijks.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oh bij een heleboel dingen krijg ik een 'oh jaa!' gevoel
Lees nu denk ik zo'n 6 jaar mee en schrijf alweer 5 jaar mee.. Veel gebeurd in de tussentijd op het forum.
De meeste dingen die mij te binnen schieten zijn hier al genoemd.
Lees nu denk ik zo'n 6 jaar mee en schrijf alweer 5 jaar mee.. Veel gebeurd in de tussentijd op het forum.
De meeste dingen die mij te binnen schieten zijn hier al genoemd.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik weet alleen dat ik me in het begin echt niet welkom voelde en niets durfde te posten.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Urban Naked schreef:Geen idee hoe ze hier werd gezien. Ik weet van mezelf dat ik haar een beetje ordinair vond, ze werd ook een aantal keer ontslagen omdat ze prive zat te bellen of te internetten ofzo, kwam allemaal niet zo professioneel over maar ik weet niet meer precies hoe het zat.
Dat doe ik ook wel eens.. Haha!
Maar ik weet alleen nog dat ze altijd topics opende over haar ouders, dat ze altijd ruzie met hen had en dat zij heel moeilijk deden. En dat ze dan standaard als advies kreeg dat ze iets voor zichzelf moest zoeken en dat kon dan ECHT niet volgens haar.
Elliot- Ratel
Op het vorige forum was iemand met een avatar van een kikkertje. Weet even niet of haar naam ook zo was. Komt zij hier nog?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die twee zaken hebben niet veel met elkaar te maken dus ik kan me de vraag dan wel voorstellenSusan schreef:Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik kom hier denk ik toch te kort, ik heb maar heel weinig oh ja! momenten. Sensual, Cleo en al die fakers waren van voor mijn tijd.
Cathy weet ik nog wel. Met haar cliënten en dat ze steeds van die foto's plaatste die voor professioneel moesten doorgaan, maar waar vervolgens de horizon scheef zat. En ik vond haar zo irritant met Maura samen.
Cathy weet ik nog wel. Met haar cliënten en dat ze steeds van die foto's plaatste die voor professioneel moesten doorgaan, maar waar vervolgens de horizon scheef zat. En ik vond haar zo irritant met Maura samen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
hahaha
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Susan schreef:Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
Oh dat kan ik me ook nog herinneren! Dat ging echt nergens over volgens mij.
Elliot- Ratel
Ohja en die takjes close ups enzo hahaha. Ik dacht dat zij hier nog wel kwam.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Misschien is ze niet echt met een rel weggegaan, maar ze was niet erg geliefd hier hoor. Ik vond haar ook nooit zo leuk en ze kwam niet al te snugger over. Vond ik.
Gast- Gast
Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Ik heb echt altijd in de veronderstelling verkeerd dat Cathy en Evelynn dezelfde waren joh.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Ik heb echt altijd in de veronderstelling verkeerd dat Cathy en Evelynn dezelfde waren joh.
Nou dat dacht ik ook :/ Cathy was wel Evy toch? Of was Nyx Evy?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dottie dacht ik, maar weet ik het ook niet meer...Elliot schreef:Susan schreef:Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
Oh dat kan ik me ook nog herinneren! Dat ging echt nergens over volgens mij.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Bazinga schreef:Antibes schreef:Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Eva toch? Date-topic staat nog op haar naam.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik denk het niet, ik ken Cathy niet maar Evelynn was geen 'hairstylist'en had ook geen clientenBazinga schreef:Antibes schreef:Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Elliot- Ratel
Pff al die namen en gedoe steeds :/ Ik snap ook meer dan de helft van dit topic niet! Begin er bijna aan te twijfelen of ik wel écht zo lang meega hier... Hoe kan ik al die shit gemist hebben?
Bazinga- Ratel
Je lag misschien erg comfortabel onder je steen?
Elliot- Ratel
Wow Happinaz, doordat je nu vrienden op fb bent via Susan kon ik zien wie jij bent.. Wat een prachtige vrouw ben jij!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ja kan niet anders.. Maar ik weet nog dat ik een topic heb geopend dat ik Fritsje kreeg en die wordt 7 dit jaar. Dus ik ben sowieso 6.5 jaar actief-actief. En ik kan me gewoon amper fakers herinneren :/
Ja wacht.. Iets over een te vroeg geboren kindje op vakantie.. En iets met kapotte camera.. Of.. iets...
Ik ga m'n steen wel weer opzoeken.
Ja wacht.. Iets over een te vroeg geboren kindje op vakantie.. En iets met kapotte camera.. Of.. iets...
Ik ga m'n steen wel weer opzoeken.
Bazinga- Ratel
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 17 van 23
Permissies van dit forum: