Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 11 van 23
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Re: Je eerste tijd op het forum
We hebben hier ook nog de mannen Martin en Fred gehad.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Carebear was een moeder van een tweeling.
Er zijn wel meer mannen geweest die meeschrijven dus ik weet even niet wie je bedoelt.
Is ook zo ja. Ik twijfelde al. Dan weet ik zijn naam niet meer
Van mezelf weet ik nog dat ik een keer bij een meeting ben geweest waarvan iemand foto's had gepost. En dat (toen nog) Mozarella daarvan zei dat het niet interessant was omdat ze toch niemand kende.
Werd in dat topic niet echt gewaardeerd.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Er zijn wel meer mannen geweest die meeschrijven dus ik weet even niet wie je bedoelt.
Beer van Sensual gok ik?
En dat meisje met de 2 baarmoeders komt hier ook nog.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Marin schreef:Wat me wel opvalt als ik terug denk is dat de hele forum mentaliteit zo is veranderd. Rellen zijn er altijd al geweest hoor, dat bedoel ik niet. Maar in de eerste jaren werd echt alles op het forum geknalt, het was echt nog meer open dan nu nop een gegeven moment is men begonnen met 'niet quoten' en foto's weghalen en zijn er natuurlijk ook een aantal negatieve dingen gebeurd (zoals het gebruiken van foto's van mamsie's kinderen) en toen is die mentaliteit echt wel veranderd. Logisch ook hoor, maar ik vind t wel grappig dat dat echt ontstaan is. Dat was niet altijd zo. Blijkbaar is hier toch echt een soort cultuur, dat is echt interessant om te zien.
Maar in den beginne was het wat meer anoniemer dan nu, je had elkaar alleen op het forum, niet via hyves en facebook. Als je nu een beetje rond kijkt op facebook, kom je bijna alle forummers wel tegen. Het forum is ook niet meer algemeen bekend, alleen als je er via via van hoort of toevallig via google tegen komt. Denk dat daardoor iedereen wel wat voorzichtiger is.. En tja 10 jaar geleden was ook alles anders;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Elliot schreef:Hoe gaat het eigenlijk met dat meisje dat twee baarmoeders had en zwanger was van een tweeling? Er werd toen ook getwijfeld of zij een faker was, maar volgens mij was haar verhaal wel echt waar.
Jazzlyn, die komt hier nog steeds.
Ze heeft alleen geen 2-ling gehad. Wel een halve miskraam waardoor het wel anders een 2-ling had kunnen zijn
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Zou kunnen, maar die rare verhalen van hier van hem herken ik (gelukkig) niet haha. Al vond ik hem toen al wel vreemd, ik vroeg me af wat die hier te zoeken had.Sterrin_ schreef:Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Beer van Sensual gok ik?
En dat meisje met de 2 baarmoeders komt hier ook nog.
Maar wat mij ervan bijstaat werd hij wel geaccepteerd en was hij geen rare snuiter.
Funk- Prater
Hahahaha oh echt!? Bij deze nog mijn welgemeende excuses daarvoor.pippi schreef:Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Van mezelf weet ik nog dat ik een keer bij een meeting ben geweest waarvan iemand foto's had gepost. En dat (toen nog) Mozarella daarvan zei dat het niet interessant was omdat ze toch niemand kende.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
xxjojootjexx schreef:Marin schreef:Wat me wel opvalt als ik terug denk is dat de hele forum mentaliteit zo is veranderd. Rellen zijn er altijd al geweest hoor, dat bedoel ik niet. Maar in de eerste jaren werd echt alles op het forum geknalt, het was echt nog meer open dan nu nop een gegeven moment is men begonnen met 'niet quoten' en foto's weghalen en zijn er natuurlijk ook een aantal negatieve dingen gebeurd (zoals het gebruiken van foto's van mamsie's kinderen) en toen is die mentaliteit echt wel veranderd. Logisch ook hoor, maar ik vind t wel grappig dat dat echt ontstaan is. Dat was niet altijd zo. Blijkbaar is hier toch echt een soort cultuur, dat is echt interessant om te zien.
Maar in den beginne was het wat meer anoniemer dan nu, je had elkaar alleen op het forum, niet via hyves en facebook. Als je nu een beetje rond kijkt op facebook, kom je bijna alle forummers wel tegen. Het forum is ook niet meer algemeen bekend, alleen als je er via via van hoort of toevallig via google tegen komt. Denk dat daardoor iedereen wel wat voorzichtiger is.. En tja 10 jaar geleden was ook alles anders;)
Ja dat is ook zo. Tien jaar geleden was het hele internet sowieso nog opener, iedereen was anoniemer, Facebook etc bestonden nog lang niet (Hoewel ik ook al weer 6 jaar op FB kom als ik het uitreken, maar toch).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Charles schreef:Hahahaha oh echt!? Bij deze nog mijn welgemeende excuses daarvoor.pippi schreef:Marin schreef:pippi schreef:Oh en een man die meeschreef. Carebear ofzo? Of was dat iemand anders.
Haha, is al goed al werd er in die groep nog wel lang over gepraat destijds
Funk- Prater
Ik heb me juist jaren geleden regelmatig verbaasd dat er forummers waren die zo gedetailleerd over veel situaties uit hun leven vertelden op het internet. Bij sommigen kreeg ik het gevoel dat het forum een soort van digitaal dagboek was.
Gast- Gast
Sterre schreef:Uit mijn begintijd kan ik met AppleGreen nog goed herinneren, en 3@nne.
Nee, 5ann3, zo schreef je het toch?
Gast- Gast
@ AnnaK: Ik denk dat je mij bedoelt! We hebben toen (4 jaar geleden) ook nog gemaild over carrierekeuzes (jij: wel/niet promoveren met het onderwerp dat je voor je scriptie had gebruikt (ik benoem het niet, want ik weet niet of je dat wel wil), ik: wel of niet in het bedrijfsleven blijven). Je hebt toen een aantal hele lieve en wijze dingen tegen mij gezegd.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Guattari schreef:Ik heb me juist jaren geleden regelmatig verbaasd dat er forummers waren die zo gedetailleerd over veel situaties uit hun leven vertelden op het internet. Bij sommigen kreeg ik het gevoel dat het forum een soort van digitaal dagboek was.
Ik las net in het 'je eerste keer topic' en ik kreeg dat gevoel alweer.
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Barbabella- Prater
pippi schreef:
Ohja dat topic ken ik ook nog, volgens mij heb ik daar toen ook ziets gezegd. Beetje flauw miscshien ja. Maar er was een meeting geweest waar niemand wat van wist en ook met forumnamen die eigenlijk niemand kende.
Gast- Gast
Sayuri schreef:@ AnnaK: Ik denk dat je mij bedoelt! We hebben toen (4 jaar geleden) ook nog gemaild over carrierekeuzes (jij: wel/niet promoveren met het onderwerp dat je voor je scriptie had gebruikt (ik benoem het niet, want ik weet niet of je dat wel wil), ik: wel of niet in het bedrijfsleven blijven). Je hebt toen een aantal hele lieve en wijze dingen tegen mij gezegd.
Ja! Ik bedoel jou. Wat leuk dat je hier nog komt! Ik kon jouw reacties altijd heel erg waarderen. Ben je nu gelukkig in werk en liefde?
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Ik denk dat het voor velen dat ook is/was (waaronder ik zelf ook).Guattari schreef:Ik heb me juist jaren geleden regelmatig verbaasd dat er forummers waren die zo gedetailleerd over veel situaties uit hun leven vertelden op het internet. Bij sommigen kreeg ik het gevoel dat het forum een soort van digitaal dagboek was.
Sayuri was jij dat!? Sorry AnnaK, ik kwam er ook niet op. Ik weet nog precies welk topic je bedoelt met die associaties en waar ik toen was, maar ik kon me dat Aziatische meisje niet herinneren. Maar als ik nu er over nadenk, klinkt het heel logisch dat dat Sayuri was/is, want zij is heel intelligent.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Toen ik hier net kwam posten vond ik dat ook heel gek, ik had al jaren meegelezen en wist redelijk veel over de actieve forummers. Terwijl niemand van mijn bestaan afwist. Eigenlijk is dat natuurlijk een heel gekke gewaarwording. Marin was in mijn ogen echt een beetje een soort BN-er, ik had het gevoel haar al jaren te kennen omdat ik zo vaak foto's van haar had gezien hier.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Barbabella schreef:Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Die komt nog steeds, VerryCherry en ze tekent haar wenkbrauwen niet meer, prijs de Heer!
Laatst aangepast door Carrie op wo 26 jun 2013 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze heet nu toch VeryCherry?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Echt is dat c. L. Oh weer een kwartje haha
Barbabella- Prater
AnnaK schreef:Charles schreef:AnnaK, wie was jij dan?
Ecrits/Phine
Oh Ecrits! Wat leuk dat je er gewoon nog bent!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Charles schreef:Lady4 schreef:Ja, ik geloof dat ik me dat wel kan herinneren. Werd jij toen niet al vrij snel verliefd op je man? En was dat niet op een festival of iets dergelijks?Charles schreef:Weten jullie eigenlijk nog dat ik in Amerika zat bij een jongen waar ik smoorverliefd op was? Postte ik toen al hier? En dat dat toen helemaal misging?
Of haal ik nou heel veel verschillende dingen door elkaar?
Hahaha ja je haalt dingen door elkaar. Eerst was ik verliefd op de Amerikaan. Dat was ook echt heel serieus, hij was ook een tijdje bij mij geweest in mijn studentenkamer van 12 m2. En toen ging ik naar hem toe in Philadelphia midden in mijn schooljaar waardoor ik het jaar over moest doen. Eenmaal bij hem bleek er vanalles mis met hem en werd hij opgenomen wegens een paniekstoornis en kwam ik onder bij vrienden van hem en had ik uiteindelijk nog wel een leuke tijd. Daarna smachtten we enorm naar elkaar, maar hadden nooit meer geld om elkaar op te zoeken en heb ik veel verdriet van gehad. Ik heb nu nog contact met hem.
Toen kreeg ik was met een Britse jongen (die een beetje op hem leek ) en daar heb ik 4 jaar mee samengewoond in Duitsland. Maar dat was een enge jongen. En toen dat uitging (nadat ik ziek werd) kreeg ik al vrij snel iets met mijn huidige man.
En van een festival weet ik even niks meer, maar het kan best zijn dat ik met mijn britse ex op een festival was die zich daar volzoop waarop wij ruzie kregen ofzo.
Wat een contrast tussen al die mannen en die leukerd die je nu hebt, Charles!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Maar GoldenIndy tekende haar wenkbrauwen toch ook maar dat ontkende ze! Die werd trouwens ook vaak wat snibbig als Carrie en AnnaK en ik foto's plaatsten.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 11 van 23
Permissies van dit forum: