Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!
+21
Petteflet
Ella
MiKa
Sarah1985
Jilke
mama van Mila
woezel
Aoi
Mamsie
Thunder
meisjesmama
Sea of Trees
Sterrin_
sandra
Roza
Bolleke
Roodkapje
Marin
kwebbeltje
xxjojootjexx
Filoria
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!
Nou hier gaat het allemaal zijn gangetje. Christian word eind Augustus 7 jaar, en na de zomervakantie gaat hij ook op zwemles. Hij is heel lang panisch geweest voor zwemmen en schreeuwde alles bij elkaar. Nu is hij totaal niet meer bang dus is het tijd voor zwemles. Op school gaat het redelijk, met taal heeft hij heel veel moeite en met rekenen gaat het best goed. We hebben besloten hem groep 3 nog eens over te laten doen, omdat hij zoveel moeite heeft en dat in groep 4 alleen maar meer zou worden. Christian zelf is hier heel erg verdrietig om geweest wat ik erg moeilijk vond om te zien. Na de vakantie mag hij ook een sport uitzoeken naast het zwemmen, maar hij weet nog niet goed wat hij wil.
Leuk dit topic, ik wet nog dat we allemaal heel actie schreven. Ik zou ook wel een update wilen lezen van Knets en Lieskuh!
Leuk dit topic, ik wet nog dat we allemaal heel actie schreven. Ik zou ook wel een update wilen lezen van Knets en Lieskuh!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk om te lezen meiden.
Hier ook alles goed.
M gaat na de zomervakantie naar groep 3. C zit sinds jan op school, na de vakantie zitten de jongens gescheiden en dat is voor C wel goed.
M loopt nog bij logipodie ivm zijn spraakachterstand en evt dyslexie. Ook gaat hij naar defysio omdat hij te slap in zijn spieren is. Zwemmen duurt ook even bij hem, in jan overgestapt naar een ander zwembad, wat veel beter gaat.
c geen bijzonderheden, gewoon een heerlijk ventje.
E word ook al een hele meid, begint steeds meer te kletsen. Na de zomervakantie mag ze naar de psz, wat zal het dan stil zijn in huis. Dan echt een fase afgesloten.
Rataplan, nog gefeliciteerd met S
Kwebbeltje echt leuk dat je zwanger bent van nr 2
Hier ook alles goed.
M gaat na de zomervakantie naar groep 3. C zit sinds jan op school, na de vakantie zitten de jongens gescheiden en dat is voor C wel goed.
M loopt nog bij logipodie ivm zijn spraakachterstand en evt dyslexie. Ook gaat hij naar defysio omdat hij te slap in zijn spieren is. Zwemmen duurt ook even bij hem, in jan overgestapt naar een ander zwembad, wat veel beter gaat.
c geen bijzonderheden, gewoon een heerlijk ventje.
E word ook al een hele meid, begint steeds meer te kletsen. Na de zomervakantie mag ze naar de psz, wat zal het dan stil zijn in huis. Dan echt een fase afgesloten.
Rataplan, nog gefeliciteerd met S
Kwebbeltje echt leuk dat je zwanger bent van nr 2
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik reageer straks even op de rest maar ik ben geen l. Mijn voornaam begint met een M .
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik lees en schrijf ook al mee sinds de zwangerschap van Mila, dus al een jaar of 8?
Mila gaat naar groep 4, danst erg graag, afgelopen zondag nog een voorstelling gehad.
Verders zit ze prima in haar vel, veel vriendjes en vriendinnetjes.
En zijn we aan het aftellen naar de vakantie! Ik moet morgen nog werken en dan vertrekken we vrijdagnacht!
Balen Pritt van de klas van R. Ik weet niet wanneer jullie vakantie hebben? Maar als je overstapt is juist nu de tijd natuurlijk. Dat hij na de vakantie in de nieuwe groep mee kan.
Wat een moeilijke keuze. Heeft hij wel veel vriendjes in zijn klas?
Mila gaat naar groep 4, danst erg graag, afgelopen zondag nog een voorstelling gehad.
Verders zit ze prima in haar vel, veel vriendjes en vriendinnetjes.
En zijn we aan het aftellen naar de vakantie! Ik moet morgen nog werken en dan vertrekken we vrijdagnacht!
Balen Pritt van de klas van R. Ik weet niet wanneer jullie vakantie hebben? Maar als je overstapt is juist nu de tijd natuurlijk. Dat hij na de vakantie in de nieuwe groep mee kan.
Wat een moeilijke keuze. Heeft hij wel veel vriendjes in zijn klas?
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Hee allemaal!!
MamavanMila: ik twijfelde al of jij nog meelas! R. Heeft best veel vriendjes, dat is juist wat ik zo lastig vind. Ik wacht nog even af wat de school gaat doen.
Sandra: oooh, die S van jullie is echt pittig hè? Poeh!!
En voor Lennox, even een foto dan:
*Weg!*
Foto's niet quoten graag!
MamavanMila: ik twijfelde al of jij nog meelas! R. Heeft best veel vriendjes, dat is juist wat ik zo lastig vind. Ik wacht nog even af wat de school gaat doen.
Sandra: oooh, die S van jullie is echt pittig hè? Poeh!!
En voor Lennox, even een foto dan:
*Weg!*
Foto's niet quoten graag!
Laatst aangepast door Pritt op wo 26 jun 2013 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd naar muts. Die met 2 dochters en lieskuh.
Gast- Gast
En Carebear, met de leuke tweeling
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Pritt, wat worden ze alweer grooooot!
Ik ben benieuwd naar de oudste van Knets, die moet alweer bijna een puber zijn, denk ik? Hij was in elk geval één van de oudste forumkids, destijds.
Ik ben benieuwd naar de oudste van Knets, die moet alweer bijna een puber zijn, denk ik? Hij was in elk geval één van de oudste forumkids, destijds.
Gast- Gast
Wat leuk dit topic ik volgde jullie toen altijd al. Zo leuk om te zien hoe groot jullie kindjes alweer zijn.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben ook van de oude garde, heb dan zelf nog geen kids, maar ben al actief sinds de kids van Lieskuh, Knets, Pritt en Mamsie geboren zijn. dus leuk om even weer te lezen hoe het met jullie allemaal is!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
yvonne schreef:Ik ben ook benieuwd naar muts. Die met 2 dochters en lieskuh.
Is muts hier niet onder een andere naam. Volgens mij wel.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Flemy, maar ook niet meer actief.Ella schreef:yvonne schreef:Ik ben ook benieuwd naar muts. Die met 2 dochters en lieskuh.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:Flemy, maar ook niet meer actief.Ella schreef:yvonne schreef:Ik ben ook benieuwd naar muts. Die met 2 dochters en lieskuh.
Die bedoelde ik ja. Maar wist niet of ze gelinkt wilde woorden aan haar oude naam.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Dan hier ook een teken van leven van mij.
Met mijn kinderen gaat het hartstikke goed. De oudste blijft wel echt heel erg kwakkelen met zijn oren. Hij hoort ook slecht dus diverse onderzoeken op dit gebied. Volgende week weet naar de kno arts. Verder doet hij het hartstikke goed. Gaat na de zomervakantie naar groep 3 en loopt voor op zijn leeftijdsgenootjes.
De jongste is een echte boef. Hij heeft zijn broer en zijn vriendjes er goed onder. Wint elk "duel", maar is ook een echte knuffelkont. Heerlijk 2 van die kinderen met totaal verschillende karakters. Weer grappen hier wel eens dat we brainpower hebben. L. de brains en J. de power.
Kwebbeltje wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Rataplan Nog op de valreep gefeliciteerd met je grote kerel!
Bolleke dat is een lastige beslissing geweest. Hopelijk heeft c. Er wel rust mee.
Pritt wat een lastige beslissing met r.
Met mijn kinderen gaat het hartstikke goed. De oudste blijft wel echt heel erg kwakkelen met zijn oren. Hij hoort ook slecht dus diverse onderzoeken op dit gebied. Volgende week weet naar de kno arts. Verder doet hij het hartstikke goed. Gaat na de zomervakantie naar groep 3 en loopt voor op zijn leeftijdsgenootjes.
De jongste is een echte boef. Hij heeft zijn broer en zijn vriendjes er goed onder. Wint elk "duel", maar is ook een echte knuffelkont. Heerlijk 2 van die kinderen met totaal verschillende karakters. Weer grappen hier wel eens dat we brainpower hebben. L. de brains en J. de power.
Kwebbeltje wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Rataplan Nog op de valreep gefeliciteerd met je grote kerel!
Bolleke dat is een lastige beslissing geweest. Hopelijk heeft c. Er wel rust mee.
Pritt wat een lastige beslissing met r.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Ik weet niet wie jij bent:oops:Aoi schreef:Ik hoor denk ik ook nog net bij de oude garde. Maar volgens mij heb ik vrijwel iedereen die hier nu reageert op facebook haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ik weet niet wie jij bent:oops:Aoi schreef:Ik hoor denk ik ook nog net bij de oude garde. Maar volgens mij heb ik vrijwel iedereen die hier nu reageert op facebook haha.
Ik ook niet! En Mamsie, ik mis jouw update!
Petteflet, ja hij heeft er nu meer vrede mee, maar hij vind het nog steeds niet leuk. Maar het is wel veel beter voor hem, hij moet ook plezier blijven houden en als het steeds allemaal te moeilijk is, is het plezier ook ver te zoeken.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Mamsie schreef:Ik weet niet wie jij bent:oops:Aoi schreef:Ik hoor denk ik ook nog net bij de oude garde. Maar volgens mij heb ik vrijwel iedereen die hier nu reageert op facebook haha.
Mamsie, jij hebt aoi ook op fb:lol:
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik val daar ook onder denk ik, mijn oudste scheelt bijna niets met die van pritt. het eerste wat ik deed toen ik zwanger bleek is het forum openen
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Pritt, weet jij nog dat we een keer uit eten zijn geweest in Utrecht? Ik heb jou toen van huis opgehaald.
Ik kwam laatst een foto daarvan tegen op mijn laptop. Maar ik (her)kende niet meer iedereen.
Sowieso hun forumnamen niet, weet jij wie van hen hier nu nog komt?
Ik kwam laatst een foto daarvan tegen op mijn laptop. Maar ik (her)kende niet meer iedereen.
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Pritt, weet jij nog dat we een keer uit eten zijn geweest in Utrecht? Ik heb jou toen van huis opgehaald.
Volgens mij was ik daar ook bij. Was dat niet bij dat restaurantje (Broadway) aan de gracht? Weet alleen dat mommie daar bij was en jullie en voor de rest een vage vlek. Oh wacht, volgens mij ook een moeder van 2 zoontjes (R. en J.), weet alleen haar forumnaam niet meer (het begon met een P. volgens mij).
Petteflet- Prater
Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!
Ik had het er net al over in dat andere topic, maar in het topic waar Muts en Jojootje altijd meeschreven, was toch ook een meisje dat Blij heette? Haar oudste had dezelfde naam als het zoontje van SoT. Weet iemand hoe het met haar is en of ze hier nog komt?
Ik had het er net al over in dat andere topic, maar in het topic waar Muts en Jojootje altijd meeschreven, was toch ook een meisje dat Blij heette? Haar oudste had dezelfde naam als het zoontje van SoT. Weet iemand hoe het met haar is en of ze hier nog komt?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Net over Blij geschreven in het andere topicPineco schreef:Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!
xxjojootjexx- Kletskop
Ik zag het Wat vervelend te lezen dat ze gescheiden is.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Petteflet schreef:xxjojootjexx schreef:Pritt, weet jij nog dat we een keer uit eten zijn geweest in Utrecht? Ik heb jou toen van huis opgehaald.
Volgens mij was ik daar ook bij. Was dat niet bij dat restaurantje (Broadway) aan de gracht? Weet alleen dat mommie daar bij was en jullie en voor de rest een vage vlek. Oh wacht, volgens mij ook een moeder van 2 zoontjes (R. en J.), weet alleen haar forumnaam niet meer (het begon met een P. volgens mij).
Ja klopt, heb ik dan jou ook op FB?
De forumnaam van de mama van r en j weet ik niet meer.
xxjojootjexx- Kletskop
Ja, wij zijn vriendjes op FB. Gister nog rust icm feestje van mijn zoontjexxjojootjexx schreef:Petteflet schreef:xxjojootjexx schreef:Pritt, weet jij nog dat we een keer uit eten zijn geweest in Utrecht? Ik heb jou toen van huis opgehaald.
Ja klopt, heb ik dan jou ook op FB?
De forumnaam van de mama van r en j weet ik niet meer.
Was Beegee ook niet aanwezig daar? En girlygirl?
Petteflet- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» garde
» Alle zieken verzamelen!
» Ik ben moed aan het verzamelen om kleding terug te brengen
» Oude topic is weg!
» garde
» Alle zieken verzamelen!
» Ik ben moed aan het verzamelen om kleding terug te brengen
» Oude topic is weg!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: