Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

+21
Petteflet
Ella
MiKa
Sarah1985
Jilke
mama van Mila
woezel
Aoi
Mamsie
Thunder
meisjesmama
Sea of Trees
Sterrin_
sandra
Roza
Bolleke
Roodkapje
Marin
kwebbeltje
xxjojootjexx
Filoria
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  xxjojootjexx wo 26 jun 2013 - 22:46

Petteflet schreef:
xxjojootjexx schreef:
Petteflet schreef:
xxjojootjexx schreef:Pritt, weet jij nog dat we een keer uit eten zijn geweest in Utrecht? Ik heb jou toen van huis opgehaald.
Ik kwam laatst een foto daarvan tegen op mijn laptop. Maar ik (her)kende niet meer iedereen.
Sowieso hun forumnamen niet, weet jij wie van hen hier nu nog komt?

Volgens mij was ik daar ook bij. Was dat niet bij dat restaurantje (Broadway) aan de gracht? Weet alleen dat mommie daar bij was en jullie en voor de rest een vage vlek. Oh wacht, volgens mij ook een moeder van 2 zoontjes (R. en J.), weet alleen haar forumnaam niet meer (het begon met een P. volgens mij).

Ja klopt, heb ik dan jou ook op FB?

De forumnaam van de mama van r en j weet ik niet meer.
Ja, wij zijn vriendjes op FB. Gister nog rust icm feestje van mijn zoontje Wink

Was Beegee ook niet aanwezig daar? En girlygirl?

Klopt Beegee was er ook. Ik zal de foto nog even opzoeken, misschien heb ik hem hier wel op de pc van mijn werk;) Ben jij dan Y? ja dus.. Hahahaha..
Echt serieus, vroeg mij laatst al af waar ik jou nou van kende, ik dacht al zal wel forum zijn. Embarassed

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Petteflet wo 26 jun 2013 - 22:50

Oe ja, ben wel benieuwd naar die foto. Wellicht dat ik nog wat verder kom met mensen. Volgens mij waren we met iets van 10 personen.

Haha, kan gebeuren. No hard feelings!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  xxjojootjexx wo 26 jun 2013 - 23:02

Foto gevonden!
het was 30-10-2009.
Volgens mij waren we ook met meer.. maar die staan dan niet op de foto

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 CIMG5063

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  3tal wo 26 jun 2013 - 23:24

Ahhhhh, zie ik mezelf voorbij komen..
ja dan moet ik even een nieuw account aanmaken aangezien ik mezelf verwijderd had. (overigens nog wel mee aan het lezen)


oude account beegee :-)


Met mijn 3 kanjers gaat het goed... enorm druk zeker in combi met het werk.


I wordt in de vakantie 6 en mag naar groep 3 is ze echt aan toe.

M is een dondersteen behoorlijk wat trubbels mee gehad vanwege haar patroontjes die zij zelf door de hele dag maakte en haar drang naar structuur. Na verschillende onderzoeken is er uit gekomen dat M meer snapt dan wat ze zelf kan uitten waardoor ze regelmatig niet kan vertellen/ zeggen wat ze wil/kan etc. Omdat zij last heeft van zaken die onduidelijk zijn maakt ze zelf patroontjes en houd ook erg vast aan de dagstructuur. Volgens de psycholoog zal groep 1 haar straks goed doen echter moeten we nog wachten tot december tot ze naar school mag.

J das de grootste boef 20 maanden en zegt geen enkel woord... als hij wat wil pakt hij het zelf :lol:Er is niets aan hem te merken dat het een prematuurtje is geweest in de groeicurve is hij zelfs groter dan I was rond deze tijd.

3tal
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 26-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  meisjesmama wo 26 jun 2013 - 23:25

Leuke foto meiden!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  MamaCa do 27 jun 2013 - 7:57

Ik las en schreef soms ook mee toen, weet niet of jullie me nog kennen. Was niet heel veel erop. Wel moet ik dan denken aan Muts, Sjonno, Beegee, Woezel, Teddyaapje, Jojootje, Carebear, summergirl en Meeko! Meeko had ik pas nog in mijn fb maar heb ik op een gegeven moment verwijderd omdat ik hier ook nooit meer kwam en mn vriendenlijst op wou schonen. Ohja en lindakappertje en Lieskuh en dat waren de namen die toen veel op het forum waren.
Met mij gaat het goed, heb 2 zoontjes en ben nu bijna 23 weken zwanger van een meisjestweeling. We twijfelden na onze jongste over een 3e. Waren we eigenlijk wel over uit dat we graag nog een 3e wilden maar toen we er echt voor wilden gaan toch twijfels. Toen gelijk zwanger en bij de echo bleek het een tweeling te zijn. Dus was even schrikken, vooral om redenen zoals financiëel/werk/ruimte in ons huisje/etc..etc... praktische redenen maar ook of we of ik het wel aan kan om 4 kleine kinderen te hebben.
Nu zijn we aan het idee gewend en wordt het allemaal steeds werkelijker. Ze zijn al erg goed en duidelijk te voelen en ik groei veel harder dan toen ik zwanger was van 1.
Ben benieuwd of er nog veel van de oude garde terug komen:)
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! - Pagina 3 Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum