Oude topic is weg!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oude topic is weg!
Ik wilde een oude topic van me terug lezen en die is blijkbaar zo bejaard dat die weg is. Het gaat over een hairdonut en ik kreeg allemaal handige info hier dat ik die op Ebay kan bestellen, heel goedkoop en zonder verzendkosten. Ook stond er een tip bij om het te sorteren op prijs ed.
Vond het erg handig, maar had geen haast met bestellen en dacht ''dat komt wel''. Nu heb ik ook geen haast, maar zat er laatst aan te denken aangezien mij zelf gemaakte donuts niks zijn.
Nu wil ik die van Ebay bestellen en ook al duurt het ongeveer 3 wkn dat geeft niks.
Als iemand de topic toch terug kan vinden, heel erg graag.
Bvd
Vond het erg handig, maar had geen haast met bestellen en dacht ''dat komt wel''. Nu heb ik ook geen haast, maar zat er laatst aan te denken aangezien mij zelf gemaakte donuts niks zijn.
Nu wil ik die van Ebay bestellen en ook al duurt het ongeveer 3 wkn dat geeft niks.
Als iemand de topic toch terug kan vinden, heel erg graag.
Bvd
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Oude topic is weg!
H&M heeft ze nu ook. Dat zal ook niet zoveel in prijs schelen met het aanbod op Ebay.
Gast- Gast
Dank je meide. Raar ik kon niks vinden dmv de zoekfunctie.
Caribbeanlover- Ratel
Als je op je naam klikt hier links bij een post, en dan statistieken, kun je daar op link klikken met al je topics! Dat zoekt misschien wat makkelijker.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:H&M heeft ze nu ook. Dat zal ook niet zoveel in prijs schelen met het aanbod op Ebay.
Thanks, meid dat scheelt weer, maar op Ebay zijn ze wel heel goedkoop.
Zie op de H&M site een bruine en ik wil ze in het zwart. De Claire's heeft ze ook, maar zijn erg duur dus lang leven H&M als ze de goede kleur ook hebben.
Bij Ebay heb je er dacht ik voor 3 euro al 3 en ook verschillende maten. Ga binnenkort eens kijken bij H&M.
Caribbeanlover- Ratel
Ik had donut ingetikt, was maar 1 resultaatCaribbeanlover schreef:Dank je meide. Raar ik kon niks vinden dmv de zoekfunctie.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Megara schreef:H&M heeft ze nu ook. Dat zal ook niet zoveel in prijs schelen met het aanbod op Ebay.
ik weet niet wat ze bij de h&m kosten maar ik heb ze via ebay in verschillende maten besteld en de duurste was geloof ik 1,50 ofzo ik weet niet of je ze daarvoor bij de h&m kunt krijgen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Lejow schreef:Als je op je naam klikt hier links bij een post, en dan statistieken, kun je daar op link klikken met al je topics! Dat zoekt misschien wat makkelijker.
Thanks voor de tip iig, handig voor een andere keer.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Megara schreef:H&M heeft ze nu ook. Dat zal ook niet zoveel in prijs schelen met het aanbod op Ebay.
Zie op de H&M site een bruine en ik wil ze in het zwart. De Claire's heeft ze ook, maar zijn erg duur dus lang leven H&M als ze de goede kleur ook hebben.
Bij Ebay heb je er dacht ik voor 3 euro al 3 en ook verschillende maten. Ga binnenkort eens kijken bij H&M.
Hier bij de h&m heb ik ze vorige week nog in het zwart gezien
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ze zijn er wel in het zwart, maar ze zijn er maar in 1 maat. Denk dat Ebay makkelijk en sowieso goedkoper is.
Caribbeanlover- Ratel
Bloempie schreef:Caribbeanlover schreef:Megara schreef:H&M heeft ze nu ook. Dat zal ook niet zoveel in prijs schelen met het aanbod op Ebay.
Hier bij de h&m heb ik ze vorige week nog in het zwart gezien
Het verschilt ook per filiaal wat ze hebben denk ik
Caribbeanlover- Ratel
Shygirl85 schreef:Ik had donut ingetikt, was maar 1 resultaat :)Caribbeanlover schreef:Dank je meide. Raar ik kon niks vinden dmv de zoekfunctie.
Ik ''hairdonut'' en niks. Donut wel heel raar.
Caribbeanlover- Ratel
Hij telt per woord. Je hebt het in je vorige topic geschreven als 'hair donut' en hij vindt dan niet 'hairdonut', maar wel 'donut'.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn bevallingsverhaal (gekopierd vanaf het oude topic)
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Oude man met skills!
» Het oude forum....
» Oude muziek
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Oude man met skills!
» Het oude forum....
» Oude muziek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: