Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle zieken verzamelen!

+10
Angela_1986
peach
Sterre
Bay
PrimaBella
Esperanza
Carra
Pitufo
Theeleut
Bliss
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 1:04

Bluhh ik verveeheel me! Wat doen jullie als je ziek bent? Niet dat ik ook maar ergens zin in heb, tot nu toe heb ik afwisselend in bed en op de bank gelegen. Ondertussen beetje Ruzzle en Wordfeud spelen, maar zelfs dat is me te veel Alle zieken verzamelen! 394967 Heb nu ook last van mn rug van het liggen, dus dat wordt hem voorlopig ook niet.

Wie heeft er ook griep (of andere nare toestanden)?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 1:07

Ik ben niet ziek als in griep maar heb een slechte dag qua lichaam en heb zo'n pijn, kan wel huilen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 1:08

Ah, da's ook balen Pippa Sad Sterkte ermee!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Theeleut vr 22 maa 2013 - 1:17

Ik ben gelukkig weer aan de betere hand, en de rest van het gezin ook, hopelijk, maar twee dagen geleden heb ik alleen in bed gelegen en geslapen. Heb me niet verveeld!

Tja, wat kun je doen? Lezen, puzzelen, series/film kijken, internetten, nagels lakken, slapen.

Beterschap!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 1:22

Het is op m'n werk onder de kinderen al maaaaanden aan de gang, het valt me mee dat ik er tot nu toe tussendoor gepiept ben. Alleen begin dit jaar iets wat het midden hield tussen een zware verkoudheid en een griepje, maar verder niet. Op m'n werk is er echt een duidelijk patroon, de afgelopen drie maanden waren er allemaal grieperige kinderen, steeds weer terugkerend, en sinds een week of twee hang er een hardnekkig buikgriepvirus, waarschijnlijk Rota, dat is in elk geval bij één van de kinderen vast gesteld. Vooral buikgriep pik ik altijd op, hopelijk deze keer eventjes niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 1:26

Ik ben niet ziek, maar ik heb last van een stijve nek. Ik denk dat ik verkeerd heb gelegen.

Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Pitufo vr 22 maa 2013 - 1:26

Ik ben niet ziek, maar wel flink verkouden. En dus gewoon aan het werk, maar met een concentratie van niks moet ik zeggen...

Beterschap!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Theeleut vr 22 maa 2013 - 1:27

Zo verloopt het bij os thuis dus ook Lennox. Eerst verkouden, dan griep, dan weer verkouden, afgelopen week buikgriep ( nog steeds!) en zoon heeft alweer een gigantische snottebel, terwijl hij gisteravond nog de boel onderkotste :nopompom: Er zit geeneens meer een pauze tussen.

Echt tijd voor warm weer!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 1:32

Lennox schreef:Het is op m'n werk onder de kinderen al maaaaanden aan de gang, het valt me mee dat ik er tot nu toe tussendoor gepiept ben. Alleen begin dit jaar iets wat het midden hield tussen een zware verkoudheid en een griepje, maar verder niet. Op m'n werk is er echt een duidelijk patroon, de afgelopen drie maanden waren er allemaal grieperige kinderen, steeds weer terugkerend, en sinds een week of twee hang er een hardnekkig buikgriepvirus, waarschijnlijk Rota, dat is in elk geval bij één van de kinderen vast gesteld. Vooral buikgriep pik ik altijd op, hopelijk deze keer eventjes niet.

Ja, in mijn klas heb ik ook elke week wel 4-5 zieken de laatste tijd, dus niet zo gek dat ik ook eens aan de beurt ben. Twee weken geleden had ik ook griepverschijnselen, maar dat zette niet door. Ik dacht dus dat ik er mooi mee weg kwam, maar niet dus. Echt griep heb ik meestal maar eens per jaar geloof ik, terwijl ik helaas wel ongeveer maandelijks een zware verkoudheid te pakken heb (als gevolg van chronische vermoeidheid), maar daar blijf ik niet voor thuis.

IK WIL GEWOON LENTE!sunny

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Carra vr 22 maa 2013 - 1:42

Ik wil ook lente. Het kan nooit lang meer duren of mensen gaan mij aanspreken als Casper het spookje. Zo bleek ben ik.

Ik ben niet ziek! Het hele jaar nog niet ziek geweest. Wel wat snotteren, hoesten, en keelpijn, maar de echte griep heeft mij (tot nu toe) overgeslagen. cheers

Beterschap Bliss. Veel slapen, dan gaat de dag het snelst.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Esperanza vr 22 maa 2013 - 1:50

Hier nog iemand. Een paar weken geleden heb ik echt zware griep gehad, kon helemaal niets. Te snel weer gaan werken en ja hoor... ik zit weer thuis. Ik voel me niet zo ziek als een paar weken geleden, maar ik kan alleen maar op de bank hangen. Vanochtend geprobeerd boodschappen te doen, maar dat was geen succes.
Dus een tip Bliss: ziek het heel goed uit!
Verder ben ik een beetje series aan het kijken, ik probeer een boek te lezen en ik ben me heeeel erg aan het vervelen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 2:00

Houden zo, Carra! Ik ben ook wit joh en mn benen geven ongeveer licht. Ik ga binnenkort eens fijn een fake tan erop sprayen denk ik, want dit is geen porem.

Balen, Espa! Bah vind t altijd naar om me ziek te melden op het werk, heb nogal moeite om het uit handen te geven. 'Gelukkig' is het nu bijna weekend. Ik heb ook niet echt fatsoenlijke boodschappen in huis, maar heb ook niet zo veel honger. Ga morgen denk ik een poging doen om ff naar de AH te gaan, moet toch gebeuren. Ik ga goed uitzieken, maar hoop wel dat ik maandag weer kan werken! Jij ook rustig aan hè. Misschien ga ik zo ff een boek lezen ja, heb ik al in geen tijden gedaan.
Beterschap!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  PrimaBella vr 22 maa 2013 - 2:09

Ik zit ook thuis met een oorontsteking, auw wat kan dat pijn doen zeg... Alle zieken verzamelen! 1270000679

Zit me ook maar wat te vervelen want niets is leuk genoeg om het lange tijd te doen. En van lezen (wat ik normaal graag doe) krijg ik hoofdpijn. Dus ook forummen houd ik waarschijnlijk niet lang vol!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bay vr 22 maa 2013 - 2:09

Hier nog een zieke geen idee wat ik heb /had.
Vorige week aan mijn bijholte geopereerd ging allemaal erg goed tot dinsdag. De afgelopen 3 dagen zwaar beroerd in bed gelegen. Gelukkig vandaag m'n bed weer uit.

Beterschap voor iedereen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 2:22

PrimaBella schreef:Ik zit ook thuis met een oorontsteking, auw wat kan dat pijn doen zeg... Alle zieken verzamelen! 1270000679

Zit me ook maar wat te vervelen want niets is leuk genoeg om het lange tijd te doen. En van lezen (wat ik normaal graag doe) krijg ik hoofdpijn. Dus ook forummen houd ik waarschijnlijk niet lang vol!
Oh bah, heb ook één keer oorontsteking gehad en vond t idd een hel! Sterkte! Bay, jij ook beterschap, fijn dat het al ietsje beter gaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Sterre vr 22 maa 2013 - 2:30

Ik ben thuis aan het werk omdat ik vanochtend al migraine voelde opkomen. Het gaat alleen niet echt lekker, net een uurtje gelegen en een triptan genomen, maar het gaat niet over. Ik kan het avondje theater dat in de planning stond dus wel op mijn buik schrijven Alle zieken verzamelen! 1270000679

Beterschap meiden!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  PrimaBella vr 22 maa 2013 - 2:30

Bliss schreef:
PrimaBella schreef:Ik zit ook thuis met een oorontsteking, auw wat kan dat pijn doen zeg... Alle zieken verzamelen! 1270000679

Zit me ook maar wat te vervelen want niets is leuk genoeg om het lange tijd te doen. En van lezen (wat ik normaal graag doe) krijg ik hoofdpijn. Dus ook forummen houd ik waarschijnlijk niet lang vol!
Oh bah, heb ook één keer oorontsteking gehad en vond t idd een hel! Sterkte! Bay, jij ook beterschap, fijn dat het al ietsje beter gaat!

Jij ook beterschap Bliss!
Misschien ga ik zo maar even in bad liggen, dat is altijd wel lekker als je ziek bent.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 2:33

Ah jammer, Sterre! Sad Ik zou vanavond ook met twee vrienden biertjes gaan doen in de stad, maar dat gaat dus ook niet door. Baal ervan! Gelukkig had ik de rest van het weekend weinig plannen.

PB, oh daar zou ik ook wel zin in hebben ja, maar helaas heb ik geen bad.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Esperanza vr 22 maa 2013 - 2:57

Ik heb er ook een hekel aan om me ziek te melden, ik voelde me ook zo schuldig gisteren! Gelukkig hadden ze op m'n werk er alle begrip voor, ik wilde eigenlijk weer gaan werken vandaag, maar ik moest thuisblijven van m'n baas.

Beterschap allemaal!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  peach vr 22 maa 2013 - 8:56

Dan kan ik me ook wel melden hier ben al vier dagen ziek en ben het toch zo beu.
Beterschap allemaal!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 8:58

Ik ben ook niet lekker. Niet echt ziek, maar heb altijd zoveel last van mijn menstruatie, is gewoon niet leuk Sad Duik ook lekker vroeg mijn bed in vanavond, want wil wel gaan werken morgen.

Beterschap meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Angela_1986 vr 22 maa 2013 - 9:46

hug en beterschap voor jullie meiden! Ziek het goed uit, zorg goed voor jezelf (of beter nog, láát voor je zorgen Wink ) en hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!

Ik ben niet ziek maar wel 'geblesseerd', al bijna 9 weken en het schiet niet erg hard op. Omdat ik ook vormen van reuma heb duurt het herstel langer en blijft het niet bij die ene blessure maar heeft het invloed op mijn hele lichamelijke gesteldheid. Vandaag heb ik een ongelooflijke baaldag hierdoor, ik wil zó graag verder maar wordt door m'n lichaam tegengehouden Cry


Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:48

Angela_1986 schreef: Alle zieken verzamelen! 699888 en beterschap voor jullie meiden! Ziek het goed uit, zorg goed voor jezelf (of beter nog, láát voor je zorgen Wink ) en hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!

Ik ben niet ziek maar wel 'geblesseerd', al bijna 9 weken en het schiet niet erg hard op. Omdat ik ook vormen van reuma heb duurt het herstel langer en blijft het niet bij die ene blessure maar heeft het invloed op mijn hele lichamelijke gesteldheid. Vandaag heb ik een ongelooflijke baaldag hierdoor, ik wil zó graag verder maar wordt door m'n lichaam tegengehouden Cry

Helaas, dat zit er voor mij niet in! Jij ook veel sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  xxjojootjexx vr 22 maa 2013 - 9:49

Ik ben vanmiddag ziek van mijn werk naar huis gegaan. Kon amper thuis komen op de fiets, is maar 1 km, maar ik was kapot, enorm benauwd en begon bijna te hyperventileren op de fiets. Bij thuis komst een bakje cb soep gegeten en met 2 ibuprofen in de mik naar bed gegaan.
Daar 3,5 uur geslapen. Geloof dat ik inmiddels iets opgeknapt ben. Straks weer naar bed en hopelijk een goede nacht slaap, ik wil morgen beter zijn!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Angela_1986 vr 22 maa 2013 - 9:49

Bliss schreef:
Angela_1986 schreef: Alle zieken verzamelen! 699888 en beterschap voor jullie meiden! Ziek het goed uit, zorg goed voor jezelf (of beter nog, láát voor je zorgen Wink ) en hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!

Ik ben niet ziek maar wel 'geblesseerd', al bijna 9 weken en het schiet niet erg hard op. Omdat ik ook vormen van reuma heb duurt het herstel langer en blijft het niet bij die ene blessure maar heeft het invloed op mijn hele lichamelijke gesteldheid. Vandaag heb ik een ongelooflijke baaldag hierdoor, ik wil zó graag verder maar wordt door m'n lichaam tegengehouden Cry

Helaas, dat zit er voor mij niet in! Jij ook veel sterkte!

Voor mij ook niet... Zou soms stiekem toch best wel heel erg fijn zijn om even 'verzorgd' te worden! angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum