Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

+21
Petteflet
Ella
MiKa
Sarah1985
Jilke
mama van Mila
woezel
Aoi
Mamsie
Thunder
meisjesmama
Sea of Trees
Sterrin_
sandra
Roza
Bolleke
Roodkapje
Marin
kwebbeltje
xxjojootjexx
Filoria
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 9:00

Nog een poging, want ik zie sommige van jullie nog steeds reageren hier...
Ik wil weten hoe het gaat met jullie! Dus: Mamsie, Mamavan2, Kwebbeltje, Bolleke, Rataplan, Sandra en iedereen die zich nog meer aangesproken voelt en (stiekem) meeleest: waar zijn jullie? Hoe gaat het met jullie en met de inmiddels zo grote kids??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Filoria di 25 jun 2013 - 9:01

Leuk, ben ik ook benieuwd naar!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 9:03

Knets??

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 9:05

Ja! Knets!
Ik heb haar op fb, maar echt actief is ze niet.
Zal haar eens een berichtje sturen.

En Lieskuh! En Sjonno!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  kwebbeltje di 25 jun 2013 - 9:13

Jaaaaaah hier ben ik !

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen is:cheering:
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 9:15

Wie was jij Kwebbeltje?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  kwebbeltje di 25 jun 2013 - 9:17

Marin ik stuur je even een pm
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 9:18

Is goed, graag! 

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met sommige moeders gaat van de oude garde, zoals Lieskuh enzo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 9:18

Niks pb, ik wil het ook weten:yes:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 9:19

Ik ben vooral erg benieuwd naar foto's Wink Ik weet ook niet wie Kwebbeltje was, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Roodkapje di 25 jun 2013 - 9:19

Ik ben ook benieuwd smile op het oude forum heb ik lang meegeschreven onder mamasapje, ik ben via Summergirl hier terecht gekomen ooit smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 9:21

Nou... Vertel Kwebbel!

Hier gaat alles best wel goed!
R. gaat over naar groep 4, maar we twijfelen of we hem op deze school houden. Hij heeft een erg drukke, onrustige klas. Sommige kinderen reageren erg agressief naar elkaar en zelfs naar de leerkracht. Er wordt veel gepest.
R fietst er eigenlijk steeds wel tussendoor. Wordt niet gepest, maar heeft wel last van het gedrag van die kinderen.
Hij heeft eigenlijk wat extra begeleiding nodig, maar door de onrust in de klas, krijgt hij die niet voldoende. 
Vorige week hebben we een ouderavond gehad op school waar wij als ouders konden aangeven wat we zoude willen voor deze klas. Ik hoop dat ze de klas gaan splitsen en een extra groep creëren (4 groepen 4 ipv 3), maar daar horen we deze week meer over. We laten onze keus  afhangen van de oplossing vanuit school, maar ik vind het wel lastig...


En met I gaat het prima. Peuterpubertje op en top, inclusief driftbuien, maar op andere momenten weer om op te vreten, zo lief!


Laatst aangepast door Pritt op di 25 jun 2013 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 9:22

Roodkapje, ik heb jou op fb toch? En ik vond jouw status net nog mooi...
Hoe is het met Summergirl?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Bolleke di 25 jun 2013 - 9:24

Leuk idee!! Ik reageer morgen even uitgebreid smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Roza di 25 jun 2013 - 9:25

Wat leuk om allemaal jullie updates te lezen!
Kwebbeltje, wie was jij voorheen? Ik heb echt totaal geen vermoeden.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  sandra di 25 jun 2013 - 9:25

Ik meld me :-)

Hier alles ok!

C is inmiddels 6, en gaat na de zomer naar groep 3, hij doet het prima. Hij is echt uit zn schulp gekropen, hij kijkt wel nog steeds de kat uit de boom, maar zo verlegen als hij vroeger was is hij zeker niet meer! Vorige week heeft hij zijn a diploma gehaald, dus we zijn nu bezig met b. 1 keer per week gaan we naar logopedie omdat hij de r niet goed uit kan spreken. Hij kan heerlijk spelen, alleen of met vriendjes, alleen met zijn broertje is het helaas veel strijd op het moment...

S is 3, en een echte pittige peuter! Hij heeft een ijzeren wil en mening, en is op geen enkele manier daar vanaf te brengen! hij heeft het erg naar zijn zin op de psz en zou het liefste al naar de basisschool gaan. het is een vlot kereltje, hij was met 2 jaar en 2 maanden zindelijk, en fietst zonder zijwieltjes sinds hij 3 is.. Alleen doorslapen is hij wat laat mee:silent:.. de ene nacht gaat het prima, en de andere nacht is meneer 4 keer wakker.....

en hoe is het bij jullie?!?
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  kwebbeltje di 25 jun 2013 - 9:41

Met W gaat het echt goed, zit nu nog in groep 3 gaat over naar groep 4. A.s. Vrijdag hebben ze hier vakantie en dan krijgt meneer hier zn rapport. De Cito score was het hoogste ,is dat A ? Lezen doet meneer op eind groep 4.
Hij heeft zwemdiploma's A en B. Wilde niet door voor C. 
Zit op voetbal en dat vind hij super leuk om te doen. 
Het is echt ijdel mannetje, zn haar moet goed in model zitten, wil bepaalde kleding niet aan. Ik hoef niet alles van kleding mee te nemen want als meneer het niet mooi vind trekt hij het ook niet aan.
11 juli wordt hij alweer 7 zucht....:shock:
Morgen heeft hij trouwens alvast zn kinderfeestje en dat vieren we in monkeytown.
Hij speelt graag buiten en vind "werkjes" maken ook erg leuk. Moet ik allemaal sommen op papier verzinnen soms denk ik ga lekker lego,en of playmobilen. 
Knutselen doet hij ook heel graag.

Mmm zo heb ik wel wat over mijn grote jongen verteld, ik ben echt zo,n moeder die het allemaal veelste snel vind gaan. Zucht......

Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Sterrin_ di 25 jun 2013 - 9:48

Daar val ik ook onder denk ik smile

Maar heb vrijwel iedereen hier wel op fb dus volg daar al het wel en wee.

Verder gaat hier alles prima. De oudste hoopt volgende week 6 te worden.en gaat dus na de vakantie al naar groep 3! Alle 2007 mama's zullen dit nu ook krijgen. Weer een hele overgang!

Verder is de 2e 4 en gaat sinds maart naar school, wat gelukkig ook prima gaat. Hij gaat straks nog een jaar groep 1 doen anders zou het wel erg kort zijn. Wink

Verder is de tweeling nu 2, bijna 27 maanden om precies te zijn en dat is me een stel draken. Maar heerlijk genieten!
Het is druk zo met alle kinderen, maar voel me echt zo rijk, allemaal gezond, ben daar echt heel dankbaar voor!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Sea of Trees di 25 jun 2013 - 9:54

Kwebbeltje, was jij L..?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  meisjesmama di 25 jun 2013 - 10:00

Ook ik meld me bij deze...

Hier gaat alles wel goed.

De oudste word morgen alweer 6 en gaat volgend jaar naar groep 3
Sinds een jaar weten we dat ze een gluten.allergie heeft en sinds ze dat niet meer eet hebben we een heel ander meisje in huis.
Ze is zo ontwikkeld lichamelijk maar ook geestelijk!

De jongste is net 3. Die kwakkelt wat af met haar gezondheid en rolt helaas van het een in het ander.
We is het een meisje met een sterke wil en wilskracht. Ze ontwikkelt nog steeds lekker door.

Leuk idee pritt!"

Kwebbeltje wie was jij toen??
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Thunder di 25 jun 2013 - 10:02

Ik ben hier!! Maar nog altijd actief op het forum. Ik denk dat iedereen wel up-to-date is van mijn situatie.

Maar goed, Tim is dus vandaag 7 geworden en gaat over naar groep 4. Sven wordt in september 4 en mag dus na de zomervakantie starten in groep 1. En dan is er dus niks meer thuis, zal best even wennen zijn denk ik.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  sandra di 25 jun 2013 - 10:04

rataplan, gefeliciteerd!! 7 alweer, time flies!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Thunder di 25 jun 2013 - 10:07

Thanks smile

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Mamsie di 25 jun 2013 - 10:24

Hey meiden,
Ik kom hier ook nog gewoon maar plaats niet veel meer.
Ik reageer morgen wat uitgebreider! 

Wel grappig dat de meeste van ons hier al kwamen toen we enkel nog een topic hadden in de pijler persoonlijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Aoi di 25 jun 2013 - 18:03

Ik hoor denk ik ook nog net bij de oude garde. Maar volgens mij heb ik vrijwel iedereen die hier nu reageert op facebook haha.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de 'oude garde' verzamelen!! Empty Re: Mama's van de 'oude garde' verzamelen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum