Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hond en gezin

+13
Laurientje
Aggi
sanne-84
Printje
Bosjesvrouw
LDJ
Shopaholic
Sterrin_
Blue flower
Surya
Tania
Reva
Manderijn
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hond en gezin - Pagina 2 Empty Re: Hond en gezin

Bericht  Aggi ma 24 jun 2013 - 9:42

Wij hebben ook een hond van 15 jaar en 2 maand.
Onze zoon is 22 maanden en t gaat op zich best prima, de hond heeft een bench, maar kan merken dat ze ouder aan t worden is en vind de drukte van een kind niet altijd prettig.

Met uitlaten neem ik mijn zoon mee of in de wagen of op zijn fietsje.
Als mijn zoon zn middag slaap je doet dan wil ik de hond nog wel eens snel bij ons achter uit laten daar is een plekje waar het mag. En dan ben ik ook zo weer terug.

Maandag en Dinsdag ben ik vrij en is de hond thuis.
Ze gaat meestal 4 soms 5 keer per dag uit.

Woensdag neem ik mijn zoon en hond mee naar mijn moeder en ga ik werken.
Donderdag en Vrijdag is de hond bij mijn moeder, zoonlief gaat dan naar de opvang.

Vrijdags na mijn werk haal ik de hond weer op en hebben we weekend.
Zo is de hond niet alleen en kan ze gewoon tussen de middag uit.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Surya ma 24 jun 2013 - 9:47

sanne-84 schreef:Onze hond is alweer bijna 6 jaar. Gaat nu goed met E om. Ofwel, kijkt er weinig naar om;) dus dat is het probleem niet. Hem uitlaten doe ik vaak als ze ligt te slapen of evt net na de voeding, rondje is dan kort, max 10min. Soms laat ik hem ook uit en neem ik E mee in de kinderwagen. Wel een echte uitdaging, aangezien de hond zo voor de wandelwagen kan oversteken.

Wel ben ik nu al aan het denken dat ik dalik met de hond wil. Nu zit hij nog bij mij. Geen idee of ik hem genoeg aandacht geef, ik kan nog niet echt iets merken. En vind het ook wel fijn om hem te hebben, en voor E ook wel als ze wat ouder is. Maar zonder hem zal ik het wel net iets wat rustiger krijgen. Qua rekening houden met hem, maar ook het huishouden (net perse iedere dag hoeven te stofzuigen als E begint te kruipen)
Sorry, maar dat laatste kan toch geen reden zijn om een hond weg te doen?
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Surya ma 24 jun 2013 - 9:47

Fijn dat je je keuze hebt kunnen maken Laurientje
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 ma 24 jun 2013 - 10:11

Surya schreef:
sanne-84 schreef:Onze hond is alweer bijna 6 jaar. Gaat nu goed met E om. Ofwel, kijkt er weinig naar om;) dus dat is het probleem niet. Hem uitlaten doe ik vaak als ze ligt te slapen of evt net na de voeding, rondje is dan kort, max 10min. Soms laat ik hem ook uit en neem ik E mee in de kinderwagen. Wel een echte uitdaging, aangezien de hond zo voor de wandelwagen kan oversteken.

Wel ben ik nu al aan het denken dat ik dalik met de hond wil. Nu zit hij nog bij mij. Geen idee of ik hem genoeg aandacht geef, ik kan nog niet echt iets merken. En vind het ook wel fijn om hem te hebben, en voor E ook wel als ze wat ouder is. Maar zonder hem zal ik het wel net iets wat rustiger krijgen. Qua rekening houden met hem, maar ook het huishouden (net perse iedere dag hoeven te stofzuigen als E begint te kruipen)

Want?
S dat mij rust geeft vind ik dat, zeker ook voor E, een afweging waard.
En ik bedoel dan niet weg naar een vreemde, maar naar mn ex
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Surya ma 24 jun 2013 - 10:12

sanne-84 schreef:
Surya schreef:

Want?
S dat mij rust geeft vind ik dat, zeker ook voor E, een afweging waard.
En ik bedoel dan niet weg naar een vreemde, maar naar mn ex
Oké, sorry. Dat begreep ik er niet uit. Ik dacht dat je hem helemaal weg wilde doen.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laurientje ma 24 jun 2013 - 21:50

Heb net met kloppend hart en brok in mijn keel een mailtje gestuurd dat ik heel graag wil dat ze terug komt... Sad nu reactie afwachten.. Voel me zo lullig nu.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Bolleke ma 24 jun 2013 - 23:41

Goed gedaan, hopelijk krijg je een positieve reactie terug. Maar je staat gewoon in je recht hoor!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 24 jun 2013 - 23:42

Goed zo Laurientje. Het was toch niet voor niets een proefperiode van beide kanten, moet je maar denken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:04

Morgenochtend ga ik haar weer ophalen! Die mensen vonden het heel erg jammer maar begrepen het wel heel goed gelukkig!

Morgen even een bos bloemen kopen voor hun denk ik!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:08

Ah voel me echt een hork nu.. Ze stuurde net een mailtje dat ze er ook even om moest huilen, ze vinden het zo'n lief hondje en daarom begrijpt ze nu helemaal dat ik er spijt van heb..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Bolleke di 25 jun 2013 - 0:10

Ohh gelukkig! Goed opgelost toch? Natuurlijk zullen ze het begrijpen als normale mensen zijn. Het is niet zo dat je besloot dat je haar weg deed en haar uiteindelijk toch wilde houden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:14

Naja het was op proef natuurlijk maar dat was wel eerst de instelling natuurlijk...

Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:27

Hè bah.. Ze had net op facebook gezet: Sammie gaat morgen weer terug helaas Sad baasje heeft toch ineens spijt gekregen Sad zo jammer Sad

En daarop word heel fel gereageerd door fb vrienden van haar... Zo van dat je zo niet met dieren omgaat en dat dit belachelijk is enz..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Razz di 25 jun 2013 - 0:30

Niks om geven Laurientje. Die mensen die kennen jou niet en zien je verdriet nu ook niet. Je hebt het goed afgehandeld en dat je een bos bloemen gaat kopen vind ik ook erg netjes van je!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Elliot di 25 jun 2013 - 0:32

Ik vind eigenlijk dat zij er wel een beetje een drama van aan het maken is zeg. Ze wist toch dat dit kon gebeuren? Ik kan me heel goed voorstellen dat ze het jammer vind, maar ze had het beestje pas net in huis. Dan had ze niet moeten instemmen met een proeftijd hoor, als ze het zo erg vind.

Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan om het beestje terug te halen, je hebt niet voor niets een proeftijd afgesproken!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Bolleke di 25 jun 2013 - 0:35

Laurientje schreef:Naja het was op proef natuurlijk maar dat was wel eerst de instelling natuurlijk...

Ik bedoel, die advertentie heb je niet net pas gemaakt. Je wilde haar weg doen op het moment dat het echt niet ging, en na verloop van tijd ging het steeds beter.
Ik zou het een ander verhaal vinden als je er eergisteren nog helemaal achter staat en nu spijt hebt. En die mensen moet je lekker laten kletsen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:36

Ja jullie hebben gelijk.. Ze weten natuurlijk helemaal niet goed het echt gegaan is..

Zelf reageert ze wel heel correct en netjes hoor ze zegt ook een dat er heel duidelijk een proefperiode was afgesproken die beide kanten op kon gaan, ze zegt voornamelijk dat ze het heel erg jammer vinden.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 0:38

Bolleke schreef:
Laurientje schreef:Naja het was op proef natuurlijk maar dat was wel eerst de instelling natuurlijk...

Ik bedoel, die advertentie heb je niet net pas gemaakt. Je wilde haar weg doen op het moment dat het echt niet ging, en na verloop van tijd ging het steeds beter.
Ik zou het een ander verhaal vinden als je er eergisteren nog helemaal achter staat en nu spijt hebt. En die mensen moet je lekker laten kletsen.

Ja dat was al in januari, achteraf gezien zat ik toen ook niet goed in mijn vel, heb na de geboorte van de jongste een heel pittig jaar gehad en ben ik nu sinds een maand of twee weer de oude aan het worden.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Bolleke di 25 jun 2013 - 0:51

Er zijn genoeg hondjes die een huisje zoeken, die mensen vinden vast wel een hondje dat net zo lief is als de jouwe. Ik vind het juist getuigen van dierenliefde dat je haar niet zomaar laat gaan!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 1:05

Dank je Bolleke!

Ze maakt er nu wel een beetje een drama van hoor.. Net weer een een berichtje op fb met foto van de hond.. We gaan je missen..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Elliot di 25 jun 2013 - 1:11

Laurientje schreef:Dank je Bolleke!

Ze maakt er nu wel een beetje een drama van hoor.. Net weer een een berichtje op fb met foto van de hond.. We gaan je missen..
Seriously? Pff, daar zou ik niet tegen kunnen hoor. Hij gaat terug naar z'n rechtmatige eigenaar, het beest is niet dood!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Laurientje di 25 jun 2013 - 1:13

Elliot schreef:
Laurientje schreef:Dank je Bolleke!

Seriously? Pff, daar zou ik niet tegen kunnen hoor. Hij gaat terug naar z'n rechtmatige eigenaar, het beest is niet dood!

Ja serieus.. Vind het ook nogal overdreven, ze is er nog maar sinds zondag middag
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Bolleke di 25 jun 2013 - 1:29

Nou wat overdreven inderdaad, net of ze op jouw schuldgevoel wilt spelen. Het is gewoon jouw hondje en ze komt gewoon weer lekker thuis.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 3:09

Als ik haar was, had ik het nog even lekker helemaal niet op Facebook gezet. Ze WIST dat het om een proefperiode ging, ook al was de verwachting dat ze het beestje wel zouden overnemen. Als ik haar was geweest had ik pas iets over haar nieuwe beestje geplaatst op Facebook op het moment dat het daadwerkelijk haar hondje was geworden, dus bij de officiële overdracht, niet nu al. Maar goed, daar heb je nu weinig meer aan. Vind ook dat ze een beetje te zielig doet, medelijden probeert op te wekken, dat gevoel krijg ik er bij. Alsof ze beetje de schuld op jou wil schuiven. Logisch dat ze verdrietig is, dat is op zich een goed teken want als het wel was doorgegaan was ze vast gek op het beestje geworden, maar op dit moment ben jij gewoon nog de eigenaar smile En dat blijf je smile Trek je er maar niet te veel van aan.hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bolleke do 27 jun 2013 - 19:06

Hoe is het nu met je hondje? En hebben die mensen nog iets gezegd?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud