Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

+48
Takkie
Taeda
Bisq
Middleme
Anousch91
_Liv
Isolt
Ilovethe90s
Suusie
Evalynn
minoessepoes
M-G
Carmen_
Nyx
Phileine
Angela_1986
Rouxxxe
Ella
Antibes
Shisha
Twellie
Sissi
Capt'n Zero
Sarah1985
Mizz_S
Caramba
VeryCherry
Eponine
Razz
Aagje!
Bazinga
rapa nui
Summerlovin
CCC
Susan
Snoes
Pompoen
Katrien
Toet
Rush
Elliot
Fortissimo
Marin
Lady Starstruck
Saga
girli
Manderijn
Poubelle
52 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? - Pagina 3 Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Bisq za 29 jun 2013 - 22:17

Mijn oude leraren zijn nu mijn collega's. Ik werk wel op een andere locatie en stuur vooral mailtjes naar ze. Toen ik mijn gezicht weer moest laten zien op die school kreeg ik allemaal reacties: oh, je bent toch de bisq die we kennen, wat leuk! En vervolgens allemaal gesprekken over vroeger toen ik nog leerling was en hoe het met mijn vriendinnen gaat.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? - Pagina 3 Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Taeda za 29 jun 2013 - 23:47

Ja, dat weten ze nog wel. Alle scholen waar ik op heb gezeten zijn relatief klein. Op mijn oude basisschool heb ik mijn gymstage gelopen en alle leerkrachten van vroeger kenden me nog. Ook kom ik nog wel op mijn middelbare school ivm debattrainingen, dan spreekt ook altijd wel iemand me aan.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Takkie ma 1 jul 2013 - 2:54

Geen idee of ze me zouden herkennen, het zou me niet verbazen als het niet zo is. Zo opvallend was ik niet.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Bliss ma 1 jul 2013 - 3:31

Ik heb geen flauw idee, woon nu aan de andere kant van het land en kom ze nooit tegen (toen ik daar nog woonde ook al niet trouwens). Ben wel benieuwd, ik was niet echt opvallend namelijk. Ben ook benieuwd of ik over 10-20 jaar nog kinderen herken die ik nu in de klas heb smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme ma 1 jul 2013 - 4:08

Isolt schreef:
Middleme schreef:
Isolt schreef:Van de basisschool zeker. De basisschool waar ik nu werk hoort bij dezelfde stichting als mijn oude basisschool. Ik kom ze nog heel vaak tegen maar dan als collega's.Van mijn middelbare school weet ik het niet. Zie die mensen eigenlijk nooit meer. Maar in september is er een reünie van die school. We zullen zien of ik nog herkent word. Van mijn vorige opleiding kom ik de begeleiders nog regelmatig tegen op mijn werk om studenten bij ons te begeleiden. Dus zij kennen mij nog wel.

Het zal wel niet... Maar waar staat jouw middelbare school?

Ik heb stage gelopen op mijn oude basisschool, maar daar werken nu veel andere mensen dan vroeger. Op de middelbare school denk ik dat er nog een aantal mensen mij herkent. We zullen het zien in september.

Mijn middelbare school staat in de Achterhoek.

Haha, ik heb in Noord-Holland Noord op de middelbare school gezeten.

Gisteren werd ik herkend door een meisje (met familie) die ik in mijn tweede jaar Pabo (3 jaar geleden) in de klas heb gehad.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Crogiola zo 7 jul 2013 - 9:42

Haha een groot aantal docenten kende me nog wel...

Afgelopen jaar heb ik stage gelopen op mijn eigen oude middelbare school.
Erg leuk om daar nu eens als docent binnen te lopen en niet als student.
Maar de meeste docenten die daar vroeger al zaten, kenden me nog wel...

Wel grappig trouwens, voorheen moest ik ze bij achternaam aanspreken en nu gewoon bij voornaam.
Was in t begin wel ff wennen hoor...
Crogiola
Crogiola
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 07-07-13

Bericht  Jeanette di 9 jul 2013 - 1:01

Ja, degene die ik tegen ben gekomen wisten nog wie ik was.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dikkie Dik di 9 jul 2013 - 1:25

Mijn meester van groep 8 is een vriend op Facebook. Ik denk dat de meeste meesters en juffen van de basisschool mij nog wel zouden kennen. Middelbare school niet.

Nu ik zelf docent ben, herken ik ook nog best wel vaak leerlingen van vroegah (sta al 10 jaar voor de klas in het voortgezet onderwijs)
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: