Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

+48
Takkie
Taeda
Bisq
Middleme
Anousch91
_Liv
Isolt
Ilovethe90s
Suusie
Evalynn
minoessepoes
M-G
Carmen_
Nyx
Phileine
Angela_1986
Rouxxxe
Ella
Antibes
Shisha
Twellie
Sissi
Capt'n Zero
Sarah1985
Mizz_S
Caramba
VeryCherry
Eponine
Razz
Aagje!
Bazinga
rapa nui
Summerlovin
CCC
Susan
Snoes
Pompoen
Katrien
Toet
Rush
Elliot
Fortissimo
Marin
Lady Starstruck
Saga
girli
Manderijn
Poubelle
52 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? Empty Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Poubelle zo 23 jun 2013 - 22:12

Ik woon in dezelfde stad als waar ik op school heb gezeten en kom nog weleens een leraar tegen.
Net werd er aangebeld, stond m'n oude handarbeid leraar voor de deur (hij moest bij de buren zijn maar wist niet meer waar 'ie moest aanbellen). Hij zei meteen 'Ha Poubelle! Sorry ik heb bij de verkeerde deur aangebeld'.
Ik vind het wel leuk dat hij nog wist wie ik was.
Hoe zit dat bij jullie?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Manderijn zo 23 jun 2013 - 22:13

Ik vrees het wel Yes

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 22:14

Haha, hmm mijn ouders wonen tegenover mijn ouder school en zijn ook bevriend met verschillende leraren dus ik geloof het wel :P.
Van de basisschool herkennen ze me ook nog altijd!

Gast
Gast

Bericht  girli zo 23 jun 2013 - 22:16

Ja hoor! Of het een pluspunt is, is een tweede haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Saga zo 23 jun 2013 - 22:19

De meeste wel gok ik!
Zelfs een meester van de basisschool weet nog wie ik ben, terwijl ik geen les van hem heb gehad. Iedere keer als ik hem tegenkom begroet hij me uitbundig en maken we een praatje.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Lady Starstruck zo 23 jun 2013 - 22:20

Van de basisschool weet ik het niet. Maar van de middelbare school denk ik wel. Ik had nogal een opvallende kledingsmaak zeg maar Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Marin zo 23 jun 2013 - 22:21

Nee op de middelbare school echt niet, op eentje na: M'n lerares Engels. Ik ging tot een paar jaar geleden nog elk jaar een taartje met haar eten om bij te kletsen. 
Docenten van m'n studie wel, daar heb ik nog goed contact mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Fortissimo zo 23 jun 2013 - 22:22

Van de middelbare school in mijn oude woonplaats wel (een aantal heb ik zelfs op Facebook). Die van de grote stad een paar denk ik. Vorig jaar liep in de H&M bij de foute mannenboxers te kijken toen mijn oude aardrijkskunde docent mij aansprak! Dat vond ik wel erg leuk smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Elliot zo 23 jun 2013 - 22:24

Ik zag laatst mijn kleuterjuf. Het is bijna 20 jaar geleden dat ik bij haar in de klas zat, maar ze herkende me nog wel smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Rush zo 23 jun 2013 - 22:25

Ja, meestal van de basisschool. Op de middelbare school heb ik leraren gehad die ik nooit meer tegen ben gekomen. Denk dat die me zo 1,2,3, niet meer herkennen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Toet zo 23 jun 2013 - 22:26

Ja! Ik vind het altijd heel leuk om ze te spreken. Die van de basisschool zie ik sowieso nog wel eens en kennen me ook nog goed (ik was ook nogal opvallend haha) want ik kom uit een klein dorpje. Mijn leraar Engels van de middelbare school, echt een topvent, kwam ik laatst tegen en die kon niet geloven dat ik was gaan studeren haha. Ik was op de middelbare school de grootste lambal van de school en tijdens zijn lessen nogal 'rebels'. Nou goed, ik even met hem praten en mijn collegekaart ter bewijs laten zien en hij was echt heel trots, hij zei wel dat ie altijd al wist dat ik het in me had Very Happy Dit doet me trouwens wel weer denken aan iets anders maar daar ga ik even een nieuw topic voor openen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Katrien zo 23 jun 2013 - 22:34

Ik denk dat de meeste leraren mij niet herkennen. 1 lerares weet nog wel wie ik ben. Zij komt uit hetzelfde dorp als mijn man en kent hem daardoor. Ze vindt het erg leuk dat wij een setje zijn.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Pompoen zo 23 jun 2013 - 22:34

Tot nu toe eigenlijk wel, de leraren van de basisschool en van de middelbare school. Haha zelfs mijn kleuterjuf wist nog wie ik was!!ik heb diepe indruk gemaakt...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes zo 23 jun 2013 - 22:59

Ja, en daar verbaas ik me best wel over. Ik was altijd best een stil/verlegen meisje dus had ook niet verwacht dat ze mij zich nog zouden herinneren. Pas liep ik voorbij mijn middelbare school en toen stonden er 3 oud-leraren die ik ken buiten, ze herkenden mij blijkbaar ook nog, dat vind ik wel leuk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Susan zo 23 jun 2013 - 23:16

Een aantal wel, maar niet allemaal, denk ik. Er waren ook leraren die ik maar een jaar gehad heb of zo, ik denk niet dat zij mij hebben onthouden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  CCC zo 23 jun 2013 - 23:21

Een groot deel weet nog wie ik ben en kom ik nog vrij regelmatig tegen. Laatst op een reunie kende de leerkrachten mij ook nog. Was echt geen opvallend meisje in de klas eigenlijk, redelijk stil en verlegen dus verbaasd me eigenlijk altijd wel.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Summerlovin zo 23 jun 2013 - 23:24

Ik moest vorig jaar stage lopen op mijn oude basisschool (heb ik van groep 6 t/m 8 gezeten). Mijn juf van groep 6 liep mij de eerste keer zo voorbij. Mijn juf van groep 8 herkende mij meteen. Mijn andere 2 juffen werkte daar niet meer.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  rapa nui zo 23 jun 2013 - 23:34

Een paar jaar geleden was er een reünie van de lagere school en daar wisten leraren nog wel wie ik was. Van de middelbare school herkent in elk geval mijn mentor me wel omdat ik daar regelmatig een praatje mee maak in de schouwburg. We zaten daar ook eens naast een van onze leraren engels maar die kende ons niet meer (ik was er met een vriendin van de middelbare school. Ik behoorde in de middelbare school ook niet tot de opvallende leerlingen denk ik en sommige leraren heb ik maar 1 of 2 jaar gehad.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Bazinga zo 23 jun 2013 - 23:34

Ja, vrijwel alle leraren en leraressen kennen me nog, zelfs van groep 3 :/ Maar goed ik ben heel erg weinig veranderd in m'n gezicht (heb nog steeds dezelfde bolle toet en irritante neus), ben altijd even bijdehand geweest en heb een hele opvallende naam.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Aagje! zo 23 jun 2013 - 23:42

Nee dat denk ik niet. Ik was een onopvallend meisje gewoon nooit zo op de voorgrond dus heb denk geen indruk achter gelaten haha
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Razz ma 24 jun 2013 - 0:01

Een paar die net op 2 handen te tellen zijn. De meeste wonen ook in het dorp waar ik woonde. Ik was totaal niet populair maar juist iemand die altijd heel erg haar best deed op  school. Tot m'n 17 dan want daarna had ik er totaal geen zin meer in! Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Eponine ma 24 jun 2013 - 0:04

Een van de kinderen van mijn mentor uit de brugklas woont bij mij in de straat.. De eerste keer dat ik hem hier tegen kwam begroette hij me gelijk. Een aantal jaren geleden was ik met mijn nichtje mee naar de opendag van mijn oude middelbare school. Ze herkende me allemaal, vooral de docenten van de vakken waarin ik eindexamen heb gedaan. Mijn naam konden ze niet allemaal meer opnoemen..
En van de basisschool denk ik dat ze me nog wel kennen, vooral omdat het een klein dorp is en mijn ouders daar nog wonen.. Ik ben ook totaal niet veranderd qua uiterlijk, dus moeilijk is het niet Wink.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Bericht  VeryCherry ma 24 jun 2013 - 0:04

Jazeker wel Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba ma 24 jun 2013 - 0:12

Dat weten ze wel. Zowel basis als middelbare.
Denk dat ik 1 van de weinigen zal zijn, van de middelbare, die ze maar al te goed kennen (in negatieve zin).
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Mizz_S ma 24 jun 2013 - 0:19

Ik zie ze eigenlijk nooit! Behalve de juf van groep 3, dat is mijn tante! Wink Dus die kent mij nog wel haha! Mijn basisschoolleraren kennen mij nog wel, zo gaat dat vaak in een dorp al woon ik er niet meer.
Toen ik een jaar of 5 geleden nog eens op mijn oude middelbare school was herkende bijna alle leraren me nog wel, zelfs een aantal van wie ik geen les had gehad. Ik denk dus dat de meesten me nu nog wel zouden herkennen. Mijn leraar Engels sowieso! (hij leende altijd mijn cd's haha).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: