Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

+48
Takkie
Taeda
Bisq
Middleme
Anousch91
_Liv
Isolt
Ilovethe90s
Suusie
Evalynn
minoessepoes
M-G
Carmen_
Nyx
Phileine
Angela_1986
Rouxxxe
Ella
Antibes
Shisha
Twellie
Sissi
Capt'n Zero
Sarah1985
Mizz_S
Caramba
VeryCherry
Eponine
Razz
Aagje!
Bazinga
rapa nui
Summerlovin
CCC
Susan
Snoes
Pompoen
Katrien
Toet
Rush
Elliot
Fortissimo
Marin
Lady Starstruck
Saga
girli
Manderijn
Poubelle
52 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? - Pagina 2 Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 0:26

Nee, ik schitterde vooral door afwezigheid op de middelbare school...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jouw oude leraren nog wie je bent? - Pagina 2 Empty Re: Weten jouw oude leraren nog wie je bent?

Bericht  Sarah1985 ma 24 jun 2013 - 0:33

van de basisschool hier in het dorp wel. En van de middelbare school ook meerdere wel. Nu zijn ook veel van de basisschool al overleden allemaal jonge mensen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Capt'n Zero ma 24 jun 2013 - 0:47

Van de basisschool zeker. 
Van de middelbare school waarschijnlijk niet, het was een grote school en het enige dat mij er misschien uit deed springen was mijn huidskleur. 
Ik was een rustig kind dat voornamelijk aan het tekenen was, alleen in mijn laatste jaar leek ik drukker dan de rest omdat iedereen opeens de ernst in zag van examens. 
Als je 3 jaar lang gewoon oplet, is de 4e enkel herhaling, dus werd ik wat rebelser.
Maar meer in de zin van - niet naar wiskunde gaan - dus nee... ik zal daar niet herkend/herinnerd worden.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Sissi ma 24 jun 2013 - 1:02

De leraren van de basisschool wel. Mijn moeder was voorzitter van de ouderraad en ging altijd mee met schoolreisjes, schoolkampen en ze hielp bij allerlei activiteiten. Daardoor zeiden de leraren als ik ze buiten school tegenkwam me nog jaren gedag.

Van de middelbare school denk ik van niet. Ik was nogal stil en viel niet zoveel op. Zo onopvallend zelfs dat de leraar aardrijkskunde mij eens een C gaf voor leerhouding omdat hij - in eigen woorden "niet zo goed wie ik was en daarop maar een C ingevuld had" confused 

De docenten Engels herkennen mij nog wel. Mijn stage heb ik namelijk op mijn oude school gelopen.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Twellie ma 24 jun 2013 - 1:27

Die van de middelbare school zeker, ben zo strontvervelend geweest dat ik me niet kan voorstellen dat ze me vergeten zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Shisha ma 24 jun 2013 - 1:27

Van de middelbare school de meeste wel denk ik. Ik kon met de meeste leraren goed opschieten, was vaak duidelijk aanwezig maar meestal niet op een vervelende manier. Ik kreeg vaak ook wel veel voor elkaar bij de leraren. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Antibes ma 24 jun 2013 - 1:31

Ja, bijna allemaal wel.. Maar ik was ook vrij opvallend, had op een gegeven moment met de conrector de afspraak dat ik standaard vrijdag om 15:00 moest nablijven en dat ze het wel zou laten weten als het niet nodig was die week.. laughcry Werd ook vaak uitgestuurd. En dat weer in combinatie met dat ik wel vrij slim was, maakte dat zowel op de basisschool als de middelbare school docenten mij vaak beter kenden dan ik hen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 1:40

Ik woon niet meer in dezelfde plaats als waar ik naar school ben gegaan. Ik kom dus ook geen leraren meer tegen. 1x nog 1 op een bruiloft gezien, maar goed het was daar te druk.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouxxxe ma 24 jun 2013 - 6:26

Van de basisschool misschien nog wel denk ik. Al is het gros daarvan al heel lang met pensioen e.d. Twee er van wonen nog in het dorp waar ik ben opgegroeid. Mijn ouders wonen daar nog en ik ben ze nog wel eens tegen gekomen en dan herkende ze me. 
Van mn middelbare school denk ik niet. Was een onopvallend meisje, en heb daar met geen één docent echt een band ofzo gehad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 6:35

Van de middelbare kom ik ze nog wel eens tegen, een aantal herkent me wel en groet ook altijd. Laatst kwam ik bij de tandarts mijn leraar geschiedenis tegen, maar die herkende me niet meer. 

Oh, en wat ook leuk is, mijn vroegere juf van de kleuterklas staat nog steeds voor de kleuterklas en heeft inmiddels kinderen in d'r klas die bij mij van het dagverblijf af komen. 
En mijn lerares van groep 3-4 die vroeger veel voor ons gedaan heeft, is de oma van één van de kindjes op ons dagverblijf. Ze vond het helemaal geweldig dat ik haar herkende en wist ook meteen m'n naam en de naam van m'n broertje. Laatst hadden we opa- en omaweek en was zij er ook, kwam ze met d'r kleindochter langs m'n groep gelopen, zwaaien, en hoorde ik haar op de hal uitleggen dat ze vroeger mij als klein meisje in de klas gehad heeft, klonk zo lief I love you

Ohja, een stagiaire van de basisschool van vroeger herkende me ook, heeft inmiddels ook d'r kinderen bij ons op het dagverblijf. Haar herkende ik dat weer niet, pas toen ik de klassenfoto erbij pakte wist ik wie ze was.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 25 jun 2013 - 4:21

Ja, zowel van de basis- als de middelbare school. Van mijn studie daarna zou één leraar me denk ik ook nog wel herkennen als hij me op het werk ziet maar ik zie hem nooit meer.

Mijn ouders hebben altijd contact gehouden met één juffrouw van de basisschool, die zien we dus nog steeds regelmatig. Op mijn werk kwam ik 1x per jaar een leraar tegen van de basisschool en kletste we altijd even.  

Mijn broertje is bevriend met de zoon van onze kleuterjuf dus hij ziet haar nog wel eens. Ik kwam haar laatst onderweg tegen, ze keek me heel twijfelachtig aan en ik zei 'hoi' dus toen vroeg ze of ik het was.

Een vriendin van mij heeft stage gelopen op mijn oude basisschool en heeft toen de groeten gedaan aan een leraar, die wist ook nog wie mijn broertje en ik zijn.

Een docent van de middelbare school zie ik nog regelmatig, we zitten nu bij dezelfde vereniging. Via haar hoor ik nog wel eens wat over andere docenten.

Vorig jaar werd ik op mijn werk door een man aangesproken en ik wist dat hij met enkele stagiaires was van mijn oude middelbare school. Hij moest dus wel één van mijn docenten geweest zijn maar ik herkende hem tótaal niet. Hij herkende mijn gezicht heel goed maar had er geen naam meer bij dus hij keek me vragend aan en vroeg; *naam school*? Havo? Dus ik bevestigde dat en toen vroeg hij wat mijn naam dan was, toen ik die zei wist hij het weer. Toen heb ik ook maar even om zijn naam gevraagd want ik zag het écht niet. Bij het horen van zijn naam wist het direct weer!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Phileine di 25 jun 2013 - 4:25

Ik denk het niet, maar ik kom liever ook niet meer in mijn oude woonplaats, dus ik zal niet zo snel leraren van vroeger tegenkomen. Ik heb daar eerlijk gezegd ook totaal geen behoefte meer aan. Er zijn alleen twee basisschoolleraren die ik nog wel aan zou spreken, maar of ze mij nog herkennen is de vraag.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 4:46

Geen idee. Ik woon in hetzelfde dorp als waar ik vroeger naar school ging, maar ik kom nooit een leraar van vroeger tegen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Carmen_ wo 26 jun 2013 - 5:02

Jazeker. Ik schitterde door afwezigheid of ik was nogal aanwezig waardoor ik er werd uitgestuurd. Als straf heb ik elke invalles net zo'n rotkind als mezelf in de klas ;-)

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  M-G wo 26 jun 2013 - 7:46

Van de  basisschool sowieso. Daar is mijn moeder nog zo'n 16 jaar vrijwililger geweest voor allerlei activiteiten en daar kwam ik dus ook nog weleens. Verder is het een kleine school waarbij er nog steeds foto's van ons in de school hangen.

Van het voortgezet onderwijs denk ik dat ook veel leraren mij nog wel kennen alleen zal dat niet op een positieve manier zijn Embarassed.

Van de middelbare school weet ik het zeker want ik heb er na mijn studie gewerkt en werk ik nu voor de beheerdersorganisatie van het pand waarin de school gevestigd is. Ik kom dagelijks mijn oude docenten tegen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  minoessepoes do 27 jun 2013 - 1:31

Met mijn vrijgezellenfeestje had mijn beste vriendin (al vanaf de basisschool) een foto op facebook gezet, daar was ik niet in getagd en ze had mijn voornaam afgekort. Toen reageerde mijn juffrouw van groep vier heel enthousiast dat ze het leuk vond om te zien dat een oud leerling ging trouwen. Het verbaasde me echt dat ze me herkende!

Ik ben toen ik echt pas 3 jaar van de middelbare school af was naar een reuni geweest en zelfs de docent die drie jaar mijn mentor was geweest herkende me niet. Ik vond het altijd al een vreselijke man en dat beeld werd toen nog wel even bevestigd.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Evalynn do 27 jun 2013 - 1:58

Laatst was ik op mijn middelbare school om voorlichting te geven over mijn studie, en toen zei een docente tegen mij 'Hee! Jij was toch dat meisje dat te laat was voor haar Engelse examen?'. Ja. Dat was ik. Great dat je me daar aan herinnert. Helemaal great dat je niet meer weet waarom ik te laat was en me als een of andere lapzwans ziet. Wou dat ik had gezegd 'OH JA! Dat was toen mijn moeder depressief was en ik haar niet wilde belasten met mijn examens, waardoor ze me in bed heeft laten liggen die ochtend, omdat ik ziek was!'. Helaas stond ik op dat moment met mijn bek vol tanden hoe iemand zo asociaal kon zijn. Een examen vergeet je niet zomaar. Heb gelukkig wél gezegd 'OH JA! Dat is dat examen wat ik moest herkansen en er een 9,5 voor haalde! Dat weet ik nog ja!'. Toen wist zíj niet wat ze moest zeggen.

Verder denk ik dat mijn docenten me wel herkennen, want ik heb me op de middelbare school nogal misdragen. Was een moeilijke periode voor me waarin ik veel dingen op school moest verzwijgen waardoor ik dus als een lapzwans over kwam (kwam iedere ochtend te laat door 'oponthoud'). Ook spijbelde ik veel om thuis te zijn omdat ik wist dat ik daar harder nodig was. Op school heb ik voorgedaan alsof ik een opstandige puber was, dus zo stond ik ook bekend. Niets kon me schelen en ik haalde toch wel voldoendes. Een docente wist dat (het hoofd van HAVO toentertijd), maar die ging met pensioen in mijn 4e jaar. Heb het daarna echt heel bont gemaakt en moest veel nablijven (wat ik vervolgens ook niet deed.........) omdat haar vervanger de schurft aan me had. Die heeft zelfs nog een sneer gegeven op mijn examenuitreiking dat ze hoopte dat ik in mijn vervolgopleiding wel op tijd kwam omdat mensen die zorg nodig hebben dit toch wel op tijd willen krijgen.

Mijn juffen en meesters van de basisschool kennen me ook zéker nog wel. Ik stond daar bekend als het braafste meisje van de klas die altijd hoge cijfers haalde en die sowieso ooit naar de universiteit zou moeten gaan. Dat kon niet missen. Zo zien de juffen en meesters van de basisschool me nog steeds, merk ik.

Al met al twee heel verschillende beelden.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Suusie vr 28 jun 2013 - 12:25

Ben bang van wel.

Ik denk wel dat ze met hun mond open zullen staan te kijken als ze horen dat ik in het onderwijs terecht ben gekomen.

Oja, Mijn meester van groep 8 is later een rijschool begonnen. Ik heb bij hem mijn rijssen gevolgd.

Laatst aangepast door Suusie op vr 28 jun 2013 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202

Bericht  Suusie vr 28 jun 2013 - 12:30

Carmen_ schreef:Jazeker. Ik schitterde door afwezigheid of ik was nogal aanwezig waardoor ik er werd uitgestuurd. Als straf heb ik elke invalles net zo'n rotkind als mezelf in de klas ;-)
Haha. Erg he! Heb ook zo een meisje op mijn werk. Kan haar af en toe niet uitstaan, maar ik herken ook weer dingen van mijzelf op die leeftijd in haar. Heel erg. Haha
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202

Bericht  Ilovethe90s vr 28 jun 2013 - 13:59

Geen idee of ze dat nog weten ...
Ik kom ze ook nooit tegen dus dan kom je er ook niet zo makkelijk achter smile
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Isolt vr 28 jun 2013 - 20:01

Van de basisschool zeker. De basisschool waar ik nu werk hoort bij dezelfde stichting als mijn oude basisschool. Ik kom ze nog heel vaak tegen maar dan als collega's.Van mijn middelbare school weet ik het niet. Zie die mensen eigenlijk nooit meer. Maar in september is er een reünie van die school. We zullen zien of ik nog herkent word. Van mijn vorige opleiding kom ik de begeleiders nog regelmatig tegen op mijn werk om studenten bij ons te begeleiden. Dus zij kennen mij nog wel.
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Bericht  _Liv vr 28 jun 2013 - 20:22

In mijn derde jaar van de Pabo heb ik stage gelopen op mijn oude basisschool. Iedereen (her)kende me. Van de middelbare school weet ik het niet. Ik ging naar school 15 kilometer verderop. Toen ik nog een weekendbaantje had, kwam mijn brugklasmentor de winkel in. Zij wist nog wie ik was.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Anousch91 vr 28 jun 2013 - 21:28

Ja smile 

Mijn oude basisschool, is nu gesplitst in 2 gebouwen, en ik heb op allebei de gebouwen stage gelopen, waardoor ik dus ook oude leraren tegenkwam en wisten nog wie ik was.
Ook zie ik wel eens leraren in de stad en zelfs dan zeggen ze nog gedag en maken een praatje.

Mijn middelbare school zijn er ook nog een aantal leraren die mij herkennen!

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Bericht  Middleme vr 28 jun 2013 - 21:46

Isolt schreef:Van de basisschool zeker. De basisschool waar ik nu werk hoort bij dezelfde stichting als mijn oude basisschool. Ik kom ze nog heel vaak tegen maar dan als collega's.Van mijn middelbare school weet ik het niet. Zie die mensen eigenlijk nooit meer. Maar in september is er een reünie van die school. We zullen zien of ik nog herkent word. Van mijn vorige opleiding kom ik de begeleiders nog regelmatig tegen op mijn werk om studenten bij ons te begeleiden. Dus zij kennen mij nog wel.

Het zal wel niet... Maar waar staat jouw middelbare school?

Ik heb stage gelopen op mijn oude basisschool, maar daar werken nu veel andere mensen dan vroeger. Op de middelbare school denk ik dat er nog een aantal mensen mij herkent. We zullen het zien in september.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Isolt za 29 jun 2013 - 19:02

Middleme schreef:
Isolt schreef:Van de basisschool zeker. De basisschool waar ik nu werk hoort bij dezelfde stichting als mijn oude basisschool. Ik kom ze nog heel vaak tegen maar dan als collega's.Van mijn middelbare school weet ik het niet. Zie die mensen eigenlijk nooit meer. Maar in september is er een reünie van die school. We zullen zien of ik nog herkent word. Van mijn vorige opleiding kom ik de begeleiders nog regelmatig tegen op mijn werk om studenten bij ons te begeleiden. Dus zij kennen mij nog wel.

Het zal wel niet... Maar waar staat jouw middelbare school?

Ik heb stage gelopen op mijn oude basisschool, maar daar werken nu veel andere mensen dan vroeger. Op de middelbare school denk ik dat er nog een aantal mensen mij herkent. We zullen het zien in september.

Mijn middelbare school staat in de Achterhoek.
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: