Goede (nou ja.. goed) morgen Dinsdag!!
+9
Snirp
Snoes
Oasis
_Lacey_
Middleme
Taeda
Blair
Elliot
Lejow
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede (nou ja.. goed) morgen Dinsdag!!
Helaas... Zo heb je nog daaaagen te gaan... En zo zit onze vakantie er alweer op. Koffers staan klaar om in de auto geladen te worden en om 10.20 (Portugese tijd) gaan we de lucht weer in.
Tuurlijk is t ook fijn om de poesjes straks thuis weer te zien, maar man wat baal ik ervan dat het voorbij is.
Weer afscheid nemen van mijn lieve familie, waar we bij gelogeerd hebben.
Één voordeel.... 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
En ik heb begrepen dat het in Nederland mooi weer is, dat is ook wel eens fijn, landen als de zon.schijnt
Tuurlijk is t ook fijn om de poesjes straks thuis weer te zien, maar man wat baal ik ervan dat het voorbij is.
Weer afscheid nemen van mijn lieve familie, waar we bij gelogeerd hebben.
Één voordeel.... 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
En ik heb begrepen dat het in Nederland mooi weer is, dat is ook wel eens fijn, landen als de zon.schijnt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede (nou ja.. goed) morgen Dinsdag!!
Jammer dat het alweer voorbij is Lejow! Vakanties gaan altijd veel te snel. Maar inderdaad, het is hier lekker weer dus dat verzacht het leed weer een beetje
Ik ben onderweg maar mijn werk. Ik baal ervan dat ik moet werken op zo'n mooie dag, maarja! In m'n lunchpauze maar even van de zon genieten
Ik ben onderweg maar mijn werk. Ik baal ervan dat ik moet werken op zo'n mooie dag, maarja! In m'n lunchpauze maar even van de zon genieten
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben alweer een uur onderweg naar het werk, heb nog een half uur te gaan. Welgeteld twee uurtjes geslapen, gisteravond opeens verkouden geworden, dus flink lopen draaien en woelen met een verstopte neus, bah! Op deze dagen vind ik t niet leuk om tot 5 te werken, ben pas om half 7 thuis.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Lejow, dikke knuffel voor jou!
Blair- Kletskop
Oh bah babydoll, dat is zo'n vervelend gevoel altijd!! Werkze, Elliot ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hmm, dat is minder Lejow!
Ik moet nu echt mijn bed uit komen, weer hard aan het werk. Vanavond even boodschappen halen en verder bankhangen.
Ik moet nu echt mijn bed uit komen, weer hard aan het werk. Vanavond even boodschappen halen en verder bankhangen.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Beterschap Babydoll!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Jammer he Lejow, dat het dan altijd 'ineens' over is.
Succes, Babydoll!
Ik moest eigenlijk vandaag werken maar ben ziek geworden; of iets verkeerds gegeten of buikgriep. Voel me best lamlendig, which i hate.
Dan maar rustig aan vandaag...
Succes, Babydoll!
Ik moest eigenlijk vandaag werken maar ben ziek geworden; of iets verkeerds gegeten of buikgriep. Voel me best lamlendig, which i hate.
Dan maar rustig aan vandaag...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goede reis Lejow!
Ik zit vlg mij ook met een griepje, gistermiddag voelde ik me al niet top en nu voel ik me echt een vaatdoek. En dan zijn de kinderen natuurlijk extra vroeg wakker.
Straks in elk geval de huisarts bellen voor iets anders tegen hooikoorts, mijn holtes zitten nu al weer potdicht. Auw
Ik zit vlg mij ook met een griepje, gistermiddag voelde ik me al niet top en nu voel ik me echt een vaatdoek. En dan zijn de kinderen natuurlijk extra vroeg wakker.
Straks in elk geval de huisarts bellen voor iets anders tegen hooikoorts, mijn holtes zitten nu al weer potdicht. Auw
Gast- Gast
Ja Stof, je hebt me gewoon aangestoken, flauw!
Blair- Kletskop
Gedeelde smart is halve smart dacht ik. En ik leer mijn kinderen altijd om te delen, moet ik zelf wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.Babydoll schreef:Ja Stof, je hebt me gewoon aangestoken, flauw!
Gast- Gast
Goede reis, Lejow!
Beterschap, Stof!
Goedemorgen vanaf een bedje bij het zwembad.
Ik zit nog twee dagen op Kreta voordat ik ook weer naar huis moet.
Fijne dag allemaal!
Beterschap, Stof!
Goedemorgen vanaf een bedje bij het zwembad.
Ik zit nog twee dagen op Kreta voordat ik ook weer naar huis moet.
Fijne dag allemaal!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Goedemorgen,
Wat had ik nog graag in bed gelegen nu
Maar helaas, vandaag werken tot 15 uur. De rest van de middag en avond aan school werken.
Fijne dag allemaal!
Wat had ik nog graag in bed gelegen nu
Maar helaas, vandaag werken tot 15 uur. De rest van de middag en avond aan school werken.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb heel slecht geslapen. Viel pas na 3 uur eindelijk in slaap en was om 7 uur alweer wakker. Maar het zonnetje schijnt, dus ik vind het allemaal prima !
Deze voormiddag ga ik een wandeling maken met mijn zoon en kort na de middag moet ik naar de fysio met hem. Daarna ga ik lekker kokerellen want er komt een vriendin eten vanavond.
Babydoll en Stof, beterschap!
Lejow, fijne reis terug!
Ik heb heel slecht geslapen. Viel pas na 3 uur eindelijk in slaap en was om 7 uur alweer wakker. Maar het zonnetje schijnt, dus ik vind het allemaal prima !
Deze voormiddag ga ik een wandeling maken met mijn zoon en kort na de middag moet ik naar de fysio met hem. Daarna ga ik lekker kokerellen want er komt een vriendin eten vanavond.
Babydoll en Stof, beterschap!
Lejow, fijne reis terug!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!!!
Lejow, jammer dat jullie alweer naar huis gaan! Goede terugreis
Hier een lekker dagje werken voor de boeg en hopen dat het vanavond nog een beetje lekker weer is.
Dan pakken mijn vriend en ik lekker de fiets en gaan we even naar het strand fietsen!
Maar eerst nog 'even' werken tot 16:45u!
Fijne dag!
Lejow, jammer dat jullie alweer naar huis gaan! Goede terugreis
Hier een lekker dagje werken voor de boeg en hopen dat het vanavond nog een beetje lekker weer is.
Dan pakken mijn vriend en ik lekker de fiets en gaan we even naar het strand fietsen!
Maar eerst nog 'even' werken tot 16:45u!
Fijne dag!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Lejow, wat gaat dat hard dan hè! Maar wel heerlijk om naar terug te kijken.
Blegh! Net mijn auto uit de garage opgehaald. Hupsakee, 500 euro's lichter, pleuris auto. Maarrrr, ga strakkies met een vriendin naar Preston Palace, dus dat is wel gezellig!
Blegh! Net mijn auto uit de garage opgehaald. Hupsakee, 500 euro's lichter, pleuris auto. Maarrrr, ga strakkies met een vriendin naar Preston Palace, dus dat is wel gezellig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Beterschap voor de zieken!
Mijn kleine boef was om half 6 al wakker. En ik had iets langer slapen echt even nodig, weer niet gelukt haha.
Mijn kleine boef was om half 6 al wakker. En ik had iets langer slapen echt even nodig, weer niet gelukt haha.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Balen Lejow maar ik ben benieuwd naar al je heerlijke foto's! Ik word daar spontaan nu al vrolijk van.
Verder heb ik een doodsaaie dag, maar als ik naar buiten kijk schijnt de zon en dat is fijn.
Verder heb ik een doodsaaie dag, maar als ik naar buiten kijk schijnt de zon en dat is fijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow goede reis. En voor straks welkom terug
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: