Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope luiers die ook goed zijn.

+19
sheila123
Tinkie
PapillonRose
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
xxjojootjexx
Lilypie
vlinder19
duckie
Printje
loesje
Darius
pantuf
SparklingEyes
Annie24
yes1984
Susan
Mamsie
Annemie
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Makamba zo 27 feb 2011 - 23:21

Hier gebruik ik de laatste tijd de luiers van de Aldi of die van de AH.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  PapillonRose zo 27 feb 2011 - 23:24

Annemie schreef:
Mirjam4you schreef:Wij gebruiken ook alleen Pampers. We hebben in het begin talloze soorten luiers geprobeerd maar alles lekt erbij langs en we zijn tot de conclusie gekomen dat Pampers toch de beste zijn. Wel iets duurder maar als je het gaat vergelijken, alles lekt erbij langs, de hebt elke keer vieze was en moet weer gewassen worden, dan betaal ik toch liever iets meer voor de Pampers

Nou wij hebben juist bij Pampers dat het de hele tijd lekt, we moeten hem soms wel 4 keer op een dag schone kleding aan doen,omdat alles onder zit en dan zijn ze ook nog eens prijzig, vandaar dat ik een goedkoper merk zoek.

Wat typisch! Zo zie je maar weer dat het echt per kindje kan verschillen. Hier zijn de Pampers juist ook degenen die het beste bevallen. Sinds kort hebben we dan wel Pampers Baby Dry en die zijn het fijnst.
Die van de Etos bevielen trouwens ook prima, vond ze alleen een beetje stug vergeleken met de Pampers..
Hopelijk vind je een goedkoper alternatief wat ook minder doorlekt! Het is alleen zo vervelend dat je steeds ergens een heel pak van moet kopen als je het wilt proberen.. Heb je geen vrienden of kennissen met een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd? Anders kan je misschien van hen een luier proberen als ze een ander merk hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Annemie ma 28 feb 2011 - 1:24

Nee helaas niet, ik heb net een pak bij de lidl gekocht, die maar eens proberen en vanmiddag ga ik even naar de kruidvat en dan heb ik voorlopig wel even genoeg, haha en hopelijk bevalt dat beter.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:27

Ik vond die van de Lidl niet fijn en hij kreeg daar ook uitslag van. Verder heb ik een tijd geleden ook huggies gehaald ( iets goedkoper dan pampers) ze zijn wat stugger maar verder wel prima.
Maar nu hou ik het weer gewoon bij pampers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Flemy ma 28 feb 2011 - 2:08

Wij hebben ook al heel veel eigen merk luiers uitgeprobeerd, maar stuk voor stuk vind ik het helemaal niks!
Allemaal van die stugge doorlekkers die ook veel meer gan stinken als er urine in zit, zeker vergeleken met pampers. Ik heb als kraamcadeau ook een 'taart' van luiers gehad, dat waren Etos luiers. Ik heb ze uiteindelijk alleen gebruikt toen mijn dochter een periode had dat ze bij iedere voeding haar hele broek vol poepte, zodat de pampers niet zo hard gingen.

Ik blijf dus bij pampers.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  duckie ma 28 feb 2011 - 2:10

wel grappig om te lezen dat wat de 1 een fijne luier vind en de ander dat helemaal niets vind Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Flemy ma 28 feb 2011 - 2:13

duckie schreef:wel grappig om te lezen dat wat de 1 een fijne luier vind en de ander dat helemaal niets vind Very Happy

Ik heb het ook al vaker gedacht.. over bijvoorbeeld de Kruidvat luiers, hoe iemand die in hemelsnaam góed kan noemen?! :P haha
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  duckie ma 28 feb 2011 - 2:14

Flemy schreef:
duckie schreef:wel grappig om te lezen dat wat de 1 een fijne luier vind en de ander dat helemaal niets vind Very Happy

Ik heb het ook al vaker gedacht.. over bijvoorbeeld de Kruidvat luiers, hoe iemand die in hemelsnaam góed kan noemen?! :P haha

tja ik vind ze wel fijn haha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:17

ik heb eerlijk gezegd nog nooit een luier gehad die ik echt helemaal niks vond eigenlijk. De een is wat soepeler dan de ander, maar doorlekken doet ze eigenlijk nooit als ze de goede maat aan heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  xxjojootjexx ma 28 feb 2011 - 7:32

Tinkie schreef:
Storm schreef:
xxjojootjexx schreef:
Tinkie schreef:Wij hebben heel lang Lidl luiers gebruikt. Vind het fijne luiers en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken.
Nu halen we de luiers in Duitsland, eigenmerk van DM-Drogerie, Babylove heten ze.
Hebben nu maat 4 en dat zijn 2 pakken in een doos voor 10,95 en dan heb je er 84.
Erg fijne luiers, dun, soepel en (nog) geen doorlekkers.

Maar daar moet je dan speciaal voor naar duitsland??

Ik koop altijd pampers, maar wel altijd in de aanbieding.. Dan betaal ik 17 cent per luier.. Jij voor de duitse luiers 13 cent. Is 4 cent per luier.. Ik hoop niet dat je voor die 4 cent echt apart moet rijden oid, want dan is de 'winst' gauw weg..
Waarschijnlijk woont ze gewoon heel dicht bij de grens smile

We wonen niet dichtbij de grens, maar we hebben een leaseauto.
We betalen dus bijtelling, maar staat tegenover dat we een tankpas hebben en de benzine niet zelf betalen.
Als we heen gaan halen we daar vaak ook andere dingen die daar goedkoper zijn.
Vrienden van ons gaan ook regelmatig naar Duitsland en nemen dan voor ons een doos luiers mee.

@Storm: Ik weet waar Tinkie woont.. Wink

@Tinki: Oh zo, ja dan kan het wel idd.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 3 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum