Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope luiers die ook goed zijn.

+19
sheila123
Tinkie
PapillonRose
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
xxjojootjexx
Lilypie
vlinder19
duckie
Printje
loesje
Darius
pantuf
SparklingEyes
Annie24
yes1984
Susan
Mamsie
Annemie
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Annemie zo 27 feb 2011 - 1:30

ja idd, ik moet dus gewoon gaan testen, want bij iedereen is het verschillend. Pampers lekker bij mij echt altijd door, als hij poept of de poep moet aardig hard zijn, dan niet. Op het kdv gebruiken ze huggies, die lekken niet door, maar die zijn zo stug, dus die zou ik zelf niet halen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:37

Die van de Etos ook.
Net een blok beton dat ze aan haar kont had hangen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Printje zo 27 feb 2011 - 1:58

Hier ook de Kruidvat luiers, bevallen ons prima.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  duckie zo 27 feb 2011 - 1:58

hier kruidvat luiers,vind ze erg fijn
soms lekt hier de poep er soms ook wel eens bij langs maar dat is ook omdat ze vaak maar 1x in de 1 tot 1,5 dag poept en dan is het dun door de BV dus dan is het in 1x zo veel (explosie) dat ie echt helemaal vol zit, maar volgens mij is geen enkele luier daar tegen bestand?

heb ook etos geprobeerd maar die vond ik niet zo heel erg fijn heb er nu nog stel van liggen dus wissel af en toe wat af om ze op te maken
van bumblies een pak gekregen maar die heb ik na 5 luiers allemaal weggegooid wat een vreselijke dingen zeg...

wat ik een nadeel vind om verschillende luiers te proberen dat ze meestal alleen per groot verpakking gaan dus als ze echt niet bevallen na 5 luiers zit je nog met een heel pak
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  loesje zo 27 feb 2011 - 2:03

van bumblies hadden we een paar pakken van gekregen vreselijk vond ik die. ze zijn stug en de pasvorm is gewoon raar. A. paste ze gewoon niet. die zijn volgens mij echt voor hele dikke babys of zo? en die van etos zijn stug en A. plaste er zo doorheen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  vlinder19 zo 27 feb 2011 - 2:03

Hier de luiers van de Aldi bevallen super goed! Ik gebruik alleen s'nachts een pamper...en puur omdat die van de aldi er niet groter zijn...en ze s'nachts wel een grote nodig heeft. Ik heb lang pampers gebruikt ook overdag, maar ze stinken vreselijk en dunne poep lekte er gelijk doorheen...met de aldi luiers nooit last van!

Ik vind kruidvat/etos/ah/huggies/bumblies echt waardeloos.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Lilypie zo 27 feb 2011 - 2:48

Hier worden de luiers van de Aldi gebruikt, ik vind ze erg fijn, zijn zacht en lekken bijna nooit door.
Heb in het begin vooral pampers gebruikt maar die lekken en al snel door en die van de kruitvat vond ik te stug.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  xxjojootjexx zo 27 feb 2011 - 2:56

Wij hebben alleen pampers baby dry. Active Fit komt er hier niet meer in, dat zijn lekluiers.
Verder de volgende luiers ook allemaal geprobeerd:
Kruidvat, te stug, neemt poep niet op, een spuitluier spuit langs de luier.
Aldi, zie Kruidvat, zijn naar mijn idee dezelfde luiers.
AH, eigen merk, wel soepel, maar neemt niet op.
Huggies, binnen no-time luier-uitslag.
C1000, zijn vergeleken met de andere 5 nog het beste, maar tipt voor ons niet aan Pampers.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Flip Fluitketel zo 27 feb 2011 - 3:03

Hier gebruiken we Kruitvat luiers en ze bevallen erg goed.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Annemie zo 27 feb 2011 - 4:22

duckie schreef:hier kruidvat luiers,vind ze erg fijn
soms lekt hier de poep er soms ook wel eens bij langs maar dat is ook omdat ze vaak maar 1x in de 1 tot 1,5 dag poept en dan is het dun door de BV dus dan is het in 1x zo veel (explosie) dat ie echt helemaal vol zit, maar volgens mij is geen enkele luier daar tegen bestand?

heb ook etos geprobeerd maar die vond ik niet zo heel erg fijn heb er nu nog stel van liggen dus wissel af en toe wat af om ze op te maken
van bumblies een pak gekregen maar die heb ik na 5 luiers allemaal weggegooid wat een vreselijke dingen zeg...

wat ik een nadeel vind om verschillende luiers te proberen dat ze meestal alleen per groot verpakking gaan dus als ze echt niet bevallen na 5 luiers zit je nog met een heel pak

Ja, dat vind ik dus ook een nadeel, dan zit je met al die luiers, maarja zoveel luiers op een dag kost bij ons nu ook een hoop geld.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  SparklingEyes zo 27 feb 2011 - 4:30

loesje schreef:van bumblies hadden we een paar pakken van gekregen vreselijk vond ik die. ze zijn stug en de pasvorm is gewoon raar. A. paste ze gewoon niet. die zijn volgens mij echt voor hele dikke babys of zo? en die van etos zijn stug en A. plaste er zo doorheen.

Mijn zus zweerde bij bumblies dus ik dacht die probeer ik ook. Heb mijn man gelijk een ander pak laten halen toen ik er twee geprobeerd had hahha... smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Bruintje Beer zo 27 feb 2011 - 4:34

Hier al sinds de haar 2e maand de luiers van Het Kruitvat. Bevallen super en ook niet duur.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  duckie zo 27 feb 2011 - 5:02

volgens mij komt er deze week weer een leuke aanbieding bij de kruidvat voor luiers zag ik.... iets van 3+1 op alle eigen merk ofzo
word weer ff inslaan Very Happy Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  PapillonRose zo 27 feb 2011 - 5:08

Ik heb ook diverse merken geprobeerd, om te kijken of een ander merk dan Pampers fijner zou zijn..

- Kruidvat beviel op zich goed, maar ze lekte 's nachts vaak door dus daar zijn we mee gestopt.
- Etos beviel ook wel goed, alleen een beetje stug.
- Bumblies lekte ze constant in door, helemaal niet fijn!

We hebben nu Pampers baby dry en voorlopig niks anders meer. Ze zijn gewoon het fijnst vind ik. Lekker zacht en soepel, nemen goed en voldoende vocht op.. 'S nachts nooit doorlekken en ook een flinke spuitluier is geen probleem. En ik koop ze meestal in de aanbieding of met een kortingsbon waar ik er nog een paar van heb, dus betaal niet vaak de volle prijs en dan scheelt het ook genoeg.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 5:10

Wij hebben ze het van het Kruidvat. Ik vind ze goed en niet duur (vooral niet als ze ook nog eens in de aanbieding zijn)

Over het algemeen vind ik veel luiers wel goed zoals die van de C1000 en Pampers natuurlijk. Huggies daarin tegen vind ik 3x niks !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:49

Altijd Huggies en ik haal ze ook altijd in de aanbieding van 1 + 1 pak gratis en dan haal ik meteen 8 pakken. Deze week zijn ze bij de super de boer weer in deze actie in de aanbieding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:00

Ik heb heel lang lidl luiers gebruikt, maar vind ze toch wat stugger dan de Kruidvat luiers. Dus nu koop ik ze bij het Kruidvat. Zij hebben ook best vaak aanbiedingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Tinkie zo 27 feb 2011 - 9:36

Wij hebben heel lang Lidl luiers gebruikt. Vind het fijne luiers en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken.
Nu halen we de luiers in Duitsland, eigenmerk van DM-Drogerie, Babylove heten ze.
Hebben nu maat 4 en dat zijn 2 pakken in een doos voor 10,95 en dan heb je er 84.
Erg fijne luiers, dun, soepel en (nog) geen doorlekkers.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  xxjojootjexx zo 27 feb 2011 - 9:57

Tinkie schreef:Wij hebben heel lang Lidl luiers gebruikt. Vind het fijne luiers en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken.
Nu halen we de luiers in Duitsland, eigenmerk van DM-Drogerie, Babylove heten ze.
Hebben nu maat 4 en dat zijn 2 pakken in een doos voor 10,95 en dan heb je er 84.
Erg fijne luiers, dun, soepel en (nog) geen doorlekkers.

Maar daar moet je dan speciaal voor naar duitsland??

Ik koop altijd pampers, maar wel altijd in de aanbieding.. Dan betaal ik 17 cent per luier.. Jij voor de duitse luiers 13 cent. Is 4 cent per luier.. Ik hoop niet dat je voor die 4 cent echt apart moet rijden oid, want dan is de 'winst' gauw weg..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  sheila123 zo 27 feb 2011 - 20:48

Wij gebruiken sinds ze een maand of 3 is de Aldiluiers. Kruidvat en de Etos vond ik stugge dingen. Verder heb ik nog geen andere soorten gebruikt.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 20:52

xxjojootjexx schreef:
Tinkie schreef:Wij hebben heel lang Lidl luiers gebruikt. Vind het fijne luiers en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken.
Nu halen we de luiers in Duitsland, eigenmerk van DM-Drogerie, Babylove heten ze.
Hebben nu maat 4 en dat zijn 2 pakken in een doos voor 10,95 en dan heb je er 84.
Erg fijne luiers, dun, soepel en (nog) geen doorlekkers.

Maar daar moet je dan speciaal voor naar duitsland??

Ik koop altijd pampers, maar wel altijd in de aanbieding.. Dan betaal ik 17 cent per luier.. Jij voor de duitse luiers 13 cent. Is 4 cent per luier.. Ik hoop niet dat je voor die 4 cent echt apart moet rijden oid, want dan is de 'winst' gauw weg..
Waarschijnlijk woont ze gewoon heel dicht bij de grens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Mida4you zo 27 feb 2011 - 21:05

Wij gebruiken ook alleen Pampers. We hebben in het begin talloze soorten luiers geprobeerd maar alles lekt erbij langs en we zijn tot de conclusie gekomen dat Pampers toch de beste zijn. Wel iets duurder maar als je het gaat vergelijken, alles lekt erbij langs, de hebt elke keer vieze was en moet weer gewassen worden, dan betaal ik toch liever iets meer voor de Pampers
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Tinkie zo 27 feb 2011 - 21:32

Storm schreef:
xxjojootjexx schreef:
Tinkie schreef:Wij hebben heel lang Lidl luiers gebruikt. Vind het fijne luiers en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken.
Nu halen we de luiers in Duitsland, eigenmerk van DM-Drogerie, Babylove heten ze.
Hebben nu maat 4 en dat zijn 2 pakken in een doos voor 10,95 en dan heb je er 84.
Erg fijne luiers, dun, soepel en (nog) geen doorlekkers.

Maar daar moet je dan speciaal voor naar duitsland??

Ik koop altijd pampers, maar wel altijd in de aanbieding.. Dan betaal ik 17 cent per luier.. Jij voor de duitse luiers 13 cent. Is 4 cent per luier.. Ik hoop niet dat je voor die 4 cent echt apart moet rijden oid, want dan is de 'winst' gauw weg..
Waarschijnlijk woont ze gewoon heel dicht bij de grens smile

We wonen niet dichtbij de grens, maar we hebben een leaseauto.
We betalen dus bijtelling, maar staat tegenover dat we een tankpas hebben en de benzine niet zelf betalen.
Als we heen gaan halen we daar vaak ook andere dingen die daar goedkoper zijn.
Vrienden van ons gaan ook regelmatig naar Duitsland en nemen dan voor ons een doos luiers mee.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Annemie zo 27 feb 2011 - 22:41

Mirjam4you schreef:Wij gebruiken ook alleen Pampers. We hebben in het begin talloze soorten luiers geprobeerd maar alles lekt erbij langs en we zijn tot de conclusie gekomen dat Pampers toch de beste zijn. Wel iets duurder maar als je het gaat vergelijken, alles lekt erbij langs, de hebt elke keer vieze was en moet weer gewassen worden, dan betaal ik toch liever iets meer voor de Pampers

Nou wij hebben juist bij Pampers dat het de hele tijd lekt, we moeten hem soms wel 4 keer op een dag schone kleding aan doen,omdat alles onder zit en dan zijn ze ook nog eens prijzig, vandaar dat ik een goedkoper merk zoek.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Jelin zo 27 feb 2011 - 23:15

Ik gebruik de luiers van Bumblies. Bij mijn dochter zit dat perfect en lekt ze vrijwel niet door.

Heb de luiers van C1000 ook geprobeerd en die vind ik ook goed. Verder vind ik de pampers echt niets. Ze lekte constant door en kon haar een paar keer per dag verschonen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope luiers die ook goed zijn. - Pagina 2 Empty Re: Goedkope luiers die ook goed zijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum