Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke ovulatietesten zijn goed?

+12
Rouge
Parel
Pien
Twellie
Puggle
Tiara
Lonely Goatherd
mickey
Ilovethe90s
_Lana_
smooch
Highway
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke ovulatietesten zijn goed? Empty Welke ovulatietesten zijn goed?

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 9:38

De titel is wel duidelijk Very Happy Wil graag in december meteen starten met ovulatietesten.
Welke zijn goed en betrouwbaar? Lees op internet veel positieve verhalen over de sensietest. Deed jij de test elke dag rond hetzelfde tijdstip? Dronk je van te voren minder water en hield je je urine zo lang mogelijk op voor het testen?

Edit: ok ik zit te jokken Very Happy Ik ben al 2 maanden bezig. Maar dat wilde ik eigenlijk voor mezelf houden. Maar goed, mijn cyclus is niet heel erg regelmatig, ben in september gestopt met de pil. Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan, de extra gevoelige. Denk dat ik 1 dag over tijd ben, maar weet het niet zeker, omdat mijn cyclus nog niet helemaal op orde is. De test was negatief, vandaar dat ik graag met de ovulatietesten wil beginnen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke ovulatietesten zijn goed? Empty Re: Welke ovulatietesten zijn goed?

Bericht  Highway vr 9 nov 2012 - 9:41

Ik had die van het kruidvat ( maar 1 maand gebruikt, daarna gestopt) en ie werkten bij mij prima. Ik gebruikte ze elke dag na mijn werk rond hetzelfde tijdstip, lette dan ook op dat ik niet veel dronk van te voren, ik vond ze erg duidelijk.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  smooch vr 9 nov 2012 - 9:48

Ik had die van sensietest en ik probeerde het elke dag rond hetzelfde tijdstip te doen. Ik heb ze maar 1 maand hoeven te gebruiken. Ik vond ze erg fijn.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ vr 9 nov 2012 - 9:51

Ik heb ook wel eens die van sensietest gebruikt. Prima testen. Alleen die dipsticks vond ik niets. Ik had diegene waar je zo overheen moest plassen. Dan kon ik er ook zo eentje in mijn tas doen, als ik moest werken.
Veel succes!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Ilovethe90s vr 9 nov 2012 - 9:54

Ik heb ze van Clearblue, wel digitaal zodat het meteen duidelijk is. Gebruik ze niet elke dag maar zo rond de periode dat ik denk dat het nodig is anders wordt het een dure hobby Welke ovulatietesten zijn goed? 561177.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 9:56

_Lana_ schreef:Ik heb ook wel eens die van sensietest gebruikt. Prima testen. Alleen die dipsticks vond ik niets. Ik had diegene waar je zo overheen moest plassen. Dan kon ik er ook zo eentje in mijn tas doen, als ik moest werken.
Veel succes!!

Dank je! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 9:57

Ilovethe90s schreef:Ik heb ze van Clearblue, wel digitaal zodat het meteen duidelijk is. Gebruik ze niet elke dag maar zo rond de periode dat ik denk dat het nodig is anders wordt het een dure hobby Welke ovulatietesten zijn goed? 561177.

Oja dat is ook een idee natuurlijk, goede tip!

En je nickname vind ik leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:25

:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:25

Charlie schreef: :cheering:

Very Happy hug

Ik vind het ZO spannond! Ik wil ook een tweeling, net als jij!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:28

Oooh ik vind dit ook superleuk om te lezen en heel spannend! hug

Be careful what you wish for, je buik is daarna voorgoed verpest (alles aan me eigenlijk). Maar daar heb ik inderdaad wel wat heel leuks voor in de plaats gekregen I love you .

Gast
Gast

Bericht  mickey vr 9 nov 2012 - 10:29

Ik had ze ook via sensitest, omdat mijn cyclus zo onregelmatig was als maar kon (36-46-52-28). De maand dat ik die testen heb gebruikt, had ik ineens een zeeeeer gemiddelde cyclus en was ik meteen zwanger. Ik had overigens ook die waar je overheen moest plassen. Had een setje besteld waar je ook zwangerschapstesten bij kreeg, vond ik wel handig Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lonely Goatherd vr 9 nov 2012 - 10:34

Leuk Carrie, wens je snel een lief beebje toe (of twee, als je dat graag wil Wink). Ik heb ook de testen van sensitest gebruikt (een maandje maar, mij uiteindelijk teveel gedoe), was er wel tevreden over.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:34

Charlie schreef:Oooh ik vind dit ook superleuk om te lezen en heel spannend! hug

Be careful what you wish for, je buik is daarna voorgoed verpest (alles aan me eigenlijk). Maar daar heb ik inderdaad wel wat heel leuks voor in de plaats gekregen I love you .

Vind het lief dat jij het zo leuk vindt! Echt superlief.

Oh nee! Komt dat echt nooit meer goed denk je, ook niet als je gaat sporten? Heb je een flubberbuikje? En zat er echt 1 uur tussen beide geboortes, dat is lang of niet?

Gast
Gast

Bericht  Tiara vr 9 nov 2012 - 10:35

smooch schreef:Ik had die van sensietest en ik probeerde het elke dag rond hetzelfde tijdstip te doen. Ik heb ze maar 1 maand hoeven te gebruiken. Ik vond ze erg fijn.

Hier ook!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:35

mickey schreef:Ik had ze ook via sensitest, omdat mijn cyclus zo onregelmatig was als maar kon (36-46-52-28). De maand dat ik die testen heb gebruikt, had ik ineens een zeeeeer gemiddelde cyclus en was ik meteen zwanger. Ik had overigens ook die waar je overheen moest plassen. Had een setje besteld waar je ook zwangerschapstesten bij kreeg, vond ik wel handig Wink

Wow, 52 dat is lang! Wat fijn dat je nu toch mama bent geworden!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:36

Lonely Goatherd schreef:Leuk Carrie, wens je snel een lief beebje toe (of twee, als je dat graag wil Wink). Ik heb ook de testen van sensitest gebruikt (een maandje maar, mij uiteindelijk teveel gedoe), was er wel tevreden over.

Dank je wel, lief! Met 1 ben ik uiteraard ook ontzetten blij gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  Puggle vr 9 nov 2012 - 10:38

Ik heb 2 rondes die van kruidvat eigen merk gebruikt. Werkte bij mij prima. Wat leuk dat jullie voor een kleine gaan!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  _Lana_ vr 9 nov 2012 - 10:42

Carrie schreef:
Charlie schreef:Oooh ik vind dit ook superleuk om te lezen en heel spannend! hug

Vind het lief dat jij het zo leuk vindt! Echt superlief.

Oh nee! Komt dat echt nooit meer goed denk je, ook niet als je gaat sporten? Heb je een flubberbuikje? En zat er echt 1 uur tussen beide geboortes, dat is lang of niet?

Ik heb er helemaal niets aan overgehouden, behalve een heeeeeeele leuke tweeling, haha.
Dus ik kan het je aanraden hoor ;-).

Bij mij zat er 1,5 uur tussen de geboortes. Maar goed, bij mij ging van alles goed mis.

Laatst aangepast door _Lana_ op vr 9 nov 2012 - 22:31; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Twellie vr 9 nov 2012 - 10:42

Carrie schreef:
mickey schreef:Ik had ze ook via sensitest, omdat mijn cyclus zo onregelmatig was als maar kon (36-46-52-28). De maand dat ik die testen heb gebruikt, had ik ineens een zeeeeer gemiddelde cyclus en was ik meteen zwanger. Ik had overigens ook die waar je overheen moest plassen. Had een setje besteld waar je ook zwangerschapstesten bij kreeg, vond ik wel handig Wink

Dan kan met een veeeeeeel langere cyclus ook prima hoor Very Happy.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Pien vr 9 nov 2012 - 10:43

Geen tips voor je maar wat leuk! Zal een prachtig kindje worden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mickey vr 9 nov 2012 - 10:46

Carrie schreef:

Ach... na die 46 van de maand ervoor, viel dit wel mee Wink Al heb ik toen wel wat zwangerschapstesten versleten... Welke ovulatietesten zijn goed? 2474380249

Edit: ik bedoel eigenlijk dat ik er wel rekening mee hield dat het lang zou kunnen duren. Die paar dagen konden er ook nog wel bij.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen vr 9 nov 2012 - 10:58

:cheering:

Verder heb ik niet zo veel nuttigs toe te voegen aan dit topic haha. Ik heb een behoorlijk onregelmatige cyclus tussen de 22 en 32 dagen, geen touw aan vast te knopen. Ik ben een jaar gestopt geweest met de pil zonder echt heel serieuze pogingen te doen (maar écht heel netjes deden we ook niet) en toch was het bij de eerste serieuze poging hartstikke raak.
Ik heb daarvoor nooit van die ovulatietesten gebruikt eigenlijk, vond ik eigenlijk een beetje zonde van het geld...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 11:19

Pompoen schreef: :cheering:

Verder heb ik niet zo veel nuttigs toe te voegen aan dit topic haha. Ik heb een behoorlijk onregelmatige cyclus tussen de 22 en 32 dagen, geen touw aan vast te knopen. Ik ben een jaar gestopt geweest met de pil zonder echt heel serieuze pogingen te doen (maar écht heel netjes deden we ook niet) en toch was het bij de eerste serieuze poging hartstikke raak.
Ik heb daarvoor nooit van die ovulatietesten gebruikt eigenlijk, vond ik eigenlijk een beetje zonde van het geld...

Hoe kon het de 1e poging dan al raak zijn? Toevalstreffer of hebben jullie altijd vaak seks? Ok beetje intieme vraag. Maar wij hebben echt niet elke dag seks. De laatste keer rond mijn verwachtte ovulatie hebben we 6 dagen achter elkaar seks gehad. Was niks voor ons! Op het laatst zagen we er tegenop haha! Maar het ging wel met veel humor. 'Schat ik zet even de lasagne in de oven voor T en R komen eten, want dat duurt 45 minuten. Daarna hebben we 15 minuten voor ze komen, ga jij vast naar boven!' En daarna elkaar complimentjes geven dat we toch weer gepresteerd hadden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parel vr 9 nov 2012 - 12:36

Carrie wat leuk!
Om de druk weg te nemen, sexen om de dag is echt genoeg!
Heeft je vriend ook even de tijd om 'vers' zaad aan te maken haha
Het schijnt dat het dan de meest optimale kwaliteit heeft.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Rouge vr 9 nov 2012 - 21:38

Ik zou zeggen, geen ovulatietest gebruiken! Wil je extra stress en druk om het zwanger worden heen hebben, dan zou ik ze wel gebruiken Wink maar dat was niet je vraag Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: