Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stress!! - momentje!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Stress!! - momentje!

Bericht  SparklingEyes ma 13 aug 2012 - 22:32

Ik stond net de flessen schoon te maken en ineens realiseerde ik me dat ik mijn trouwring niet om had! Mijn andere ring wel, dus ik moet hem ergens verloren zijn op de een of de andere manier.. Ik zoeken beneden, nergens te vinden! Ik kreeg het al warmer!

Toen boven maar in net bed gekeken en ja hoor! Hij lag onder mijn kussen!!

Was dat even schrikken! Ik zou echt meer dan balen als ik mijn trouwring echt kwijt zou zijn! Gelukkig heb ik 'm weer gevonden!

Iemand anders ook wel eens zo'n stress - momentje gehad?!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:43

Nou, over ringen gesproken. We waren net een half jaar getrouwd ofzo toen ik het diamantje verloor uit m'n ring... We waren in de kroeg met wat mensen en er was een verhitte mannen-tegen-de-vrouwen discussie gaande. Ik heb daarbij met mijn hand op tafel geslagen en waarschijnlijk is het diamantje er toen uit gevlogen. Toen ik het merkte natuurlijk enorm geschrokken en iedereen riep 'oh nee toch'en dook meteen op de grond om tussen de chips en pindadoppen te zoeken, haha. Maar na drie minuten zei ik doodleuk: 'he, kijk, volgens mij ligt ie hier op tafel. En ja hoor, gevonden! Toen in een kauwgompapiertje gewikkeld en in een portemonnee gedaan en in de week erna snel er weer in laten zetten. Nu kijk ik wel beter uit met m'n ringen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  June ma 13 aug 2012 - 23:47

Ik raak elke keer in paniek als mijn ring niet ligt waar ik dacht dat ik hem gelaten had. Nu ben ik daar nogal chaotisch in, dus dat is vaak. Die ring heb ik gekregen van mijn gastgezin uit het buitenland bij wie ik een half jaar gewoond heb. Enorm veel emotionele waarde dus en ik krijg het direct HEEL warm als ik hem weer 'kwijt' ben.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  SparklingEyes di 14 aug 2012 - 1:52

Oeh dat steentje!! Wat fijn dat je hem terug gevonden hebt!!!

Ik zat echt compleet in de stress.. nou heb ik niet zo'n bijzondere trouwring en kan ik 'm zelfs nog 'vervangen' als het nodig is, maar de emotionele waarde is gewoon heel groot! Gelukkig heb ik 'm gevonden ... smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Sarah1985 di 14 aug 2012 - 2:24

Oeh gelukkig heb je hem teruggevonden. Ik heb mijn trouwring helaas nooit terug gevonden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Alex di 14 aug 2012 - 2:28

Waar heb je je ring verloren, Sarah?? Wat zonde!

Vorig jaar gingen we naar Duitsland en A. vindt het altijd reuze interessant om met mijn verlovingsring te spelen, die doet ze dan om elke vinger en dikke pret etc. Zo ook in de auto onderweg naar Duitsland en je raadt het al ... ring weg. We waren onderweg ook nog bij een benzinestation gestopt dus ik al half in tranen omdat ik er van overtuigd was dat 'ie daar uit de auto gevallen was. Op plaats van bestemming A. uit de auto gehaald, achterin de auto gedoken en alle gaatjes en kiertjes doorzocht. Wat bleek: mijn ring was onder de bekleding van het autostoeltje terecht gekomen! Pff, wat was ik blij!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Sarah1985 di 14 aug 2012 - 6:53

tijdens het fietsen is die van mijn vinger gevallen.Baal er nog steeds van. Gelukkig was het een goedkope ring, maar toch wel een hele speciale
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:26

Ow, da's echt rot Sarah! Zou ook flink balen. Ik heb mazzel gehad dat we het diamantje terugvonden, maar had het ook wel ff héél warm toen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Mamsie di 14 aug 2012 - 9:53

Ik ben ook een keer een diamantje uit mijn ring verloren. Wij hebben boven op de slaapkamer zwart hoogpolig tapijt en ik was die aan het stofzuigen. Zie ik ineens iets glimmen op de grond dus ik denk nog Ooh zal wel weer iets van speelgoed zijn. Dus ik raap het op en toen was het dus het grote diamantje uit mijn ring! Ik kreeg het ook flink warm en dan had ik hem nog wel gevonden.
Super veel geluk dus want normaal zuig ik gewoon een eind weg.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:02

Da's ook geluk hebben Mamsie!

Ik heb 't wel eens andersom gehad. Dat ik iets kwijt was (oorbel ofzo) en later dacht 'oh, dat heb ik dan vast toen en toen opgezogen toen het zo ratelde in de stofzuiger'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stress!! - momentje! Empty Re: Stress!! - momentje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum