Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verbouwings-stress

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verbouwings-stress Empty Verbouwings-stress

Bericht  pino101 zo 28 okt 2012 - 21:54

Help! We gaan verbouwen, een aanbouw aan ons huis maken. Volgende week beginnen ze en ik heb nu al weken stress. Gelukkig komt een bouwbedrijf dit maken maar ondanks dat krijg ik gewoon last van mijn rug en spieren gewoon omdat ik zo ontzettend spannend vind.

De voorgevel gaat eruit en er komt een tijdelijk wand om het huis toch een beetje dicht te houden, alle meubels moeten weg uit de huiskamer etc. Geen verwarming, etc. Oh Bah, heb hier zo geen zin in maar zal oh zo gelukkig zijn als het klaar is.

Iemand tips om mijn stress gevoel weg te nemen?

Weet verder ook niet echt wat ik met dit topic wil.
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwings-stress Empty Re: Verbouwings-stress

Bericht  Gympie ma 29 okt 2012 - 4:51

Ik denk proberen het rustig van je af te laten glijden. Klinkt heel stom, maar bij mij werkt het wel als ik dat denkbeeldig doe. Zo van; dit is de situatie, ik vind het irritant, maar so be it, let it go. Het is natuurlijk onrustig in je huis doordat het een zooi is en de boel op z'n kop staat, maar het is voor een goed doel. En als je het even niet meer aan kan zien, ga je gewoon even weg. Naar een vriendin, of naar de stad, etc.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Paper Crown ma 29 okt 2012 - 4:52

Sorry hoor, maar waarom heb je stress? Doe gewoon wat je moet doen en wacht tot het klaar is. Simpel zat.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud