Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele andere wereld..

+44
Jade
Ella
kwebbeltje
xxjojootjexx
Happinaz
Susan
Derpy
Knillis
ekjir@M
Steep
Pompoen
stella.nova
M@niek
Aoi
Lejow
Tania
Charles
Luce
Sanne
Bolleke
Funk
Catwoman79
Exogenesis
Julia
Pineco
nina
Parisienne
meisjesmama
Thunder
Sea of Trees
Twellie
Surya
Razz
Marin
Mamsie
MADDIE
Caroow
Flow
Printje
M-G
mzcharlotte
Nyx
Darius
kwak
48 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Sea of Trees vr 21 jun 2013 - 19:36

Oh serieus, dat verhaal van dat jochie die om z'n ouders roept breekt mijn hart.....:'(
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Razz vr 21 jun 2013 - 19:37

Gatsie nee dat zo ik ook echt niet over m'n hart verkrijgen Cry Als het hier om de een of andere reden niet zo kunnen door bijv. werk dan zou ik m'n moeder nog vragen om een nachtje bij hem te blijven. Hij is nog zo klein en is in een vreemde omgeving. Nee ik zou dat echt niet kunnen.

Hoe gaat het nu met B? Vind hij het niet eng allemaal?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Thunder vr 21 jun 2013 - 20:17

Dat is naar! Ik ken het maar al te goed. Ik verbaas me er ook elke keer weer over.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 20:20

Rataplan schreef:Dat is naar! Ik ken het maar al te goed. Ik verbaas me er ook elke keer weer over.

Je bedoelt ouders die hun kind zo in de steek laten?

Razz, B vermaakt zich prima. Vrolijk mannetje. Alleen het bloedprikken elke dag is drama. Hij was voor de vap niet te prikken, moesten tig artsen aan te pas komen en het was elke keer drama. Hij is dus ook als de dood voor artsen die een infuus willen prikken Wink. Maar gelukkig gaat dat nu anders worden. Het is dat er nu een infuus op zijn vap aangesloten zit, maar als ze hierna nog bloed willen hebben dan kan dat ook gewoon via de vap en daar voelt hij niks van.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  meisjesmama vr 21 jun 2013 - 20:22

Die wereld is zeker heel anders! 
De laatste keer begin mei had ik een moeder die tegen mij zei "bij jullie is het vast niet zo erg ze loopt niet met een infuus". 
Maar zelf liep haar dochter van 8 met haar ziel onder haar arm omdat ze elke keer heel kort op visite waren.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Parisienne vr 21 jun 2013 - 20:26

Ik word verdrietig van al die verhalen. Sneu inderdaad!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 20:27

meisjesmama schreef:Die wereld is zeker heel anders! 
De laatste keer begin mei had ik een moeder die tegen mij zei "bij jullie is het vast niet zo erg ze loopt niet met een infuus". 
Maar zelf liep haar dochter van 8 met haar ziel onder haar arm omdat ze elke keer heel kort op visite waren.

Sad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  nina vr 21 jun 2013 - 20:27

Oeh vreselijk zieke kindjes.

Ik heb zoveel respect voor de mensen die er werken.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  meisjesmama vr 21 jun 2013 - 20:30

Luce schreef:
meisjesmama schreef:Die wereld is zeker heel anders! 
De laatste keer begin mei had ik een moeder die tegen mij zei "bij jullie is het vast niet zo erg ze loopt niet met een infuus". 
Maar zelf liep haar dochter van 8 met haar ziel onder haar arm omdat ze elke keer heel kort op visite waren.

Sad
Ja ongelovelijk hè. Heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal zoeken ouders elkaar op voor een praatje of ervaringen maar vergelijken nooit.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 20:31

In het normale leven sta je daar niet zo bij stil. Nasim lag daar ook in het ziekenhuis. Op de ic afdeling. Daar zagen we ook echt de vreselijkste dingen. Na 10 jaar kan ik me dat allemaal nog heel goed herinneren.Neutral
Hopelijk mag B. Snel weer mee naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 20:31

Ik ook! Lijkt me sowieso moeilijk om als tussenpersoon te moeten fungeren. Je hoort hier bijvoorbeeld heel veel over dat er veel gewacht moet worden op artsen en dat er veel onduidelijkheden zijn. En als verpleging sta je er tussen. Je hoort de frustraties aan van de ouders, maar je kunt ook niet roepen tegen een arts dat hij op moet schieten. En je moet je ook nog aan een protocol houden. Ik heb er ook respect voor hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Razz vr 21 jun 2013 - 20:40

Luce schreef:Razz, B vermaakt zich prima. Vrolijk mannetje. Alleen het bloedprikken elke dag is drama. Hij was voor de vap niet te prikken, moesten tig artsen aan te pas komen en het was elke keer drama. Hij is dus ook als de dood voor artsen die een infuus willen prikken Wink. Maar gelukkig gaat dat nu anders worden. Het is dat er nu een infuus op zijn vap aangesloten zit, maar als ze hierna nog bloed willen hebben dan kan dat ook gewoon via de vap en daar voelt hij niks van.

Fijn dat hij zich goed vermaakt! En gelukkig heeft hij nu weinig last van het bloedprikken. Is ook niet niks voor zo'n kleintje! Zelf ben ik als 29 jarige ook als de dood voor bloedprikken pale Embarassed

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Thunder vr 21 jun 2013 - 20:43

Luce, dat ook, maar ook over hoeveel zieke kindjes er zijn. We komen helaas ook vaak in het ziekenhuis, vooral wkz, en elke keer als ik daar ben verbaas ik me over de hoeveelheid syndromen en afwijkingen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Pineco vr 21 jun 2013 - 20:59

Wat vreselijk naar en verdrietig om te zien lijkt me dat, al die zieke kindjes. Zeker nu ik zwanger ben, zou ik daar echt heel slecht tegen kunnen. Als ik verhalen hoor over kindjes met kanker bijvoorbeeld, moet ik mezelf echt dwingen om er niet te lang over na te denken. Je hebt er natuurlijk niets aan om zo te piekeren over wat er allemaal kan gebeuren, maar het is gewoon zo ontzettend verdrietig te weten dat er zo veel zieke kindjes zijn... je staat als ouders zo machteloos lijkt me. Ik hoop het echt nooit te hoeven meemaken en ben ontzettend dankbaar dat onze kindjes gezond zijn.

Beterschap voor B. Luce! En ook voor jouw mannetje Mamsie.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Pineco vr 21 jun 2013 - 21:01

Bij Jouw vrouw Mijn vrouw VIP's was Nelli Cooman laatst trouwens te zien. Zij zette zich in voor zieke kinderen en ging een keer per week langs bij een ziek kindje in het ziekenhuis om steun te bieden. Zo mooi om te zien hoe ze haar eigen gevoelens daarbij even helemaal opzij zette om er volledig te zijn voor dat kindje. Dat zou ik volgens mij nooit kunnen... ik had er echt bewondering voor, hoe ze dat deed.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Julia vr 21 jun 2013 - 23:30

Jeetje, wat ontzettend verschrikkelijk. Ik word er ontzettend verdrietig van als ik dit lees. Het zou gewoon
absoluut niet moeten kunnen dat kinderen zo ziek worden.

Wat fijn voor de kleine B dat hij nu niet meer geprikt hoeft te worden. Sterkte!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 23:37

Het lijkt me vreselijk om daar te werken trouwens. Of op een andere baby- of kinderafdeling. Je zou dan bijna gaan denken dat geen enkel kind gezond op de wereld komt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Catwoman79 vr 21 jun 2013 - 23:43

Toen Ruben daar in 2010 was voor 1 nachtje was er ook een jongetje die door zijn ouders min of meer in de steek was gelaten. Het jongetje was doof en blind en het leek alsof hij pijn had en dat waren ze aan het onderzoeken. De verpleegkundigen hadden hem regelmatig op de arm als hij ontroostbaar was.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Funk za 22 jun 2013 - 1:25

Luce schreef:
Twellie schreef:Beterschap voor je zoon. Hopelijk blijft die lang zitten.

En van je verhaal over het jongetje dat de halve nacht om zijn ouders roept, word ik helemaal beroerd. Echt heel naar Cry.

Ik vind het ook bizar! Mijn man heeft er vannacht geslapen, maar ik hoorde dat het jochie weer de halve nacht om zijn ouders heeft gehuild. En die ouders gaan doodleuk naar huis 's avonds laat. Moeder zegt: ''Ik heb tijd voor mezelf nodig'' en vader zegt:''Succes ermee he!'' tegen de zusters. Ik vind het echt bizar, het zou niet eens in mijn hoofd opkomen.

Ja dat is echt heel naar, een van de keren dat L. in het ziekenhuis lag, lag er bij hem ook een jongetje op de kamer waarbij zijn moeder zelden kwam. De buurvrouw zat er wel eens (vond ik opzich al gek maar ik ken het verdere verhaal natuurlijk ook niet) En die moeder kwam dus maar heel weinig en 's nachts was dat jochie dus alleen. Die moeder zei ook rustig; nou tot over een paar dagen! De buurvrouw komt morgen nog wel even! Dat jongetje was nog geen 1 jaar denk ik. Brr, ik moest er niet aan denken dat ik niet bij L. zou kunnen blijven! Zou voor mij eerlijk gezegd geen optie zijn.
Jullie veel sterkte gewenst!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Bolleke za 22 jun 2013 - 3:16

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er ouders zijn die hun kinderen daar dagen laten zonder langs te gaan?? Ik zou dag en nacht bij Christian willen blijven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Sanne za 22 jun 2013 - 3:31

Oh wat verschrikkelijk zeg, ik kan mij echt niet voorstellen dat je je kind alleen achter laat, terwijl het chemo's krijgt toegediend. Ik krijg dan de neiging om bij dat kindje te blijven. Ik word er helemaal verdrietig van als ik dit lees.

Hoe is het nu met B., Luce? Is hij alweer thuis?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce za 22 jun 2013 - 7:36

Nee, denk dat het maandag of dinsdag wordt. Ze zijn zijn medicatie al wel aan het afbouwen smile, dus dat is goed nieuws!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce za 22 jun 2013 - 7:49

pippi schreef:
Luce schreef:
Twellie schreef:Beterschap voor je zoon. Hopelijk blijft die lang zitten.

En van je verhaal over het jongetje dat de halve nacht om zijn ouders roept, word ik helemaal beroerd. Echt heel naar Cry.

Ik vind het ook bizar! Mijn man heeft er vannacht geslapen, maar ik hoorde dat het jochie weer de halve nacht om zijn ouders heeft gehuild. En die ouders gaan doodleuk naar huis 's avonds laat. Moeder zegt: ''Ik heb tijd voor mezelf nodig'' en vader zegt:''Succes ermee he!'' tegen de zusters. Ik vind het echt bizar, het zou niet eens in mijn hoofd opkomen.

Ja dat is echt heel naar, een van de keren dat L. in het ziekenhuis lag, lag er bij hem ook een jongetje op de kamer waarbij zijn moeder zelden kwam. De buurvrouw zat er wel eens (vond ik opzich al gek maar ik ken het verdere verhaal natuurlijk ook niet) En die moeder kwam dus maar heel weinig en 's nachts was dat jochie dus alleen. Die moeder zei ook rustig; nou tot over een paar dagen! De buurvrouw komt morgen nog wel even! Dat jongetje was nog geen 1 jaar denk ik. Brr, ik moest er niet aan denken dat ik niet bij L. zou kunnen blijven! Zou voor mij eerlijk gezegd geen optie zijn.
Jullie veel sterkte gewenst!

Ach jeetje.. Sad Dat is echt verdrietig!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Luce za 22 jun 2013 - 7:52

[quote="Catwoman79"]Toen Ruben daar in 2010 was voor 1 nachtje was er ook een jongetje die door zijn ouders min of meer in de steek was gelaten. Het jongetje was doof en blind en het leek alsof hij pijn had en dat waren ze aan het onderzoeken. De verpleegkundigen hadden hem regelmatig op de arm als hij ontroostbaar was.[/quote

Lijkt me echt zo moeilijk he Sad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Charles za 22 jun 2013 - 8:41

Sterkte Luce. 

Ik snap zulke ouders ook niet. Toen onze zoon in het ziekenhuis lag waren wij afwisselen bij hem, hij is nooit alleen geweest en thuis hadden we nog onze dochter.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele andere wereld.. - Pagina 2 Empty Re: Een hele andere wereld..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum