Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek... tickets naar New York

+8
peach
Zonnetje
Curious
_Lacey_
Atelier Madame
Tiara
Marin
Laced
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  TukTuk do 11 jul 2013 - 5:15

Caribbeanlover schreef:Ik zal wel heel dom zijn nu, maar kan ik tickets naar een bepaald land vinden? Ik zie nl geen zoekbalk oid.

Op welke site?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  Caribbeanlover do 11 jul 2013 - 5:57

Op ticketspy.nl, maar had het al gevonden onderaan en daar Mexico ingevuld alleen zijn die niet recent. Hoe kan ik recente tickets vinden of ligt dat eraan wanneer iemand wat plaatst?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  Marin do 11 jul 2013 - 6:53

Het geeft alleen recente deals. Het is geen prijs vergelijkende site ofzo. Alleen actuele deals.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  Caribbeanlover do 11 jul 2013 - 10:24

Ik dacht dat actueel net al recent was.silent

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  Marin do 11 jul 2013 - 19:20

Nee maar ik probeer te zeggen dat ze alléén echte recente deals plaatsen. Dus tickets die goedkoop zijn op dat moment die ze gevonden hebben en met ons delen. Het is geen website waarop je even jouw data invoert en daar rolt dan een prijs uit. Je moet echt afwachten tot er op goed geluk eentje langskomt die bij jouw wensen aansluit. Zo check ik het elke dag of er toevallig een goedkoop ticket naar Kuala Lumpur langskomt, want als het onder de €500 is én het is geldig voor de periode dat wij willen, is dat gunstig.
Maar het is dus geen prijsvergelijkende site met alle vluchten er op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... tickets naar New York  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek... tickets naar New York

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum