Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

+2
Ringling
Bliss
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss wo 31 okt 2012 - 1:43

Waar vind ik de goedkoopste tickets naar een willekeurige bestemming binnen Europa?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Ringling wo 31 okt 2012 - 3:16

Bliss schreef:Waar vind ik de goedkoopste tickets naar een willekeurige bestemming binnen Europa?

Die vraag heb ik hier een tijdje geleden ook gesteld. Er zijn weinig opties maar skyscanner is een optie. Al heb ik er geen goedkoop ticket kunnen vinden.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 3:29

wanneer wil je weg?

Ik keek net even bij Ryanair en in de week van 17/18 november (vanaf die maandag in ieder geval) kun je voor 36 euro (exclusief koffer en creditcard kosten) retour naar Londen.

Naar Barcelona was het in diezelfde week +/- 60 euro retour.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss wo 31 okt 2012 - 5:58

Ik wil rond oud en nieuw weg, dus net ervoor of net erna!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 6:43

Ik zou op easyjet en ryanair kijken. Vueling is ook goedkoop maar is naar spanje.

Je weet nog niet waar je heen wilt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss wo 31 okt 2012 - 6:49

Nee geen idee, maar het maakt me ook niet echt uit eigenlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 6:58

Je kan wel bij skyscanner je bestemming leeg laten waardoor je alle vliegtickets ziet op volgorde van prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 7:06

Misschien heb je hier iets aan:

50% korting bij LOT:
http://www.holidaypirates.com/others/lot-crazy-wednesday-50-selected-flights

Voor Praag:
http://www.travelox.de/2012/10/27/zwei-nachte-4-sterne-hotel-in-prag-zu-zweit-fur-zusammen-69-euro/

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 0:00

Marin schreef:Misschien heb je hier iets aan:

50% korting bij LOT:
http://www.holidaypirates.com/others/lot-crazy-wednesday-50-selected-flights

Voor Praag:
http://www.travelox.de/2012/10/27/zwei-nachte-4-sterne-hotel-in-prag-zu-zweit-fur-zusammen-69-euro/


Helaas, de eerste is alweer voorbij. Is alleen op woensdag.

Maar hou die website maar in de gaten, daar zitten heel vaak goeie deals. Meestal voor tickets ver weg (Laatst was New York voor 33 euro :O, een vriend van me heeft die geboekt), maar binnen Europa soms ook wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 0:42

Marin schreef:
Marin schreef:Misschien heb je hier iets aan:

50% korting bij LOT:
http://www.holidaypirates.com/others/lot-crazy-wednesday-50-selected-flights

Voor Praag:
http://www.travelox.de/2012/10/27/zwei-nachte-4-sterne-hotel-in-prag-zu-zweit-fur-zusammen-69-euro/


Helaas, de eerste is alweer voorbij. Is alleen op woensdag.

Maar hou die website maar in de gaten, daar zitten heel vaak goeie deals. Meestal voor tickets ver weg (Laatst was New York voor 33 euro :O, een vriend van me heeft die geboekt), maar binnen Europa soms ook wel.



whooo die had ik willen hebben!

Alleen vliegen met Polish LOT.. hmzz haha dan ben ik weer zo'n tut die daar niet om staat te springen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 1:04

Waarom niet? Is gewoon van de Star Alliance.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 1:12

Marin schreef:Waarom niet? Is gewoon van de Star Alliance.

Ja maar daar van Aeroflot toch ook onder? daar vlieg ik ook liever niet mee.. Nu zou ik het trouwens nog niet erg vinden om vanuit Nederland te vertrekken. Maar bijv. vanuit Nederland naar Warschau.. en dan daar overstappen en door naar NYC.. Dan weet je maar nooit in wat voor een wrak je geduwt wordt Neutral want ze hoeven het Nederlandse luchtruim toch niet meer in .. Nu weet ik niet hoe die regels in de US zijn vast ook wel streng.. maar toch haha.

Kennissen van mijn ouders vlogen van Amsterdam naar Moskou met Aeroflot en daar stapte ze over en vlogen ze door naar Tokio in een ander toestel van Aeroflot.. Ik vind dat gewoon maar eng Laughing .. Liever een British Airway, Air France, KLM (of andere Nederlandse maatschappij).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 1:18

Nee Aeroflot valt onder het SkyTeam, waar KLM ook onder valt.

Maar maakt ook niet zoveel uit verder, zijn allebei prima alliances. Ik zou zowel met LOT als Aeroflot wel vliegen, volgens mij is dat een beetje achterhaald dat het slecht is. Geloof dat bij Aeroflot alleen de binnenlandse vluchten nog wel wat shabby zijn, maar de lange vluchten prima.

Sowieso is het nooit een garantie.. Ik boekte vroeger expres bij KLM als ik naar Amerika ging, omdat een vriendin dat prettig vond, maar dan werd het bijna altijd uitgevoerd door Northwest en zat je in de meest crappy vliegtuigen. Volgens mij is dat tegenwoordig ook beter, wordt het bijna altijd uitgevoerd door KLM zelf of AirFrance of Delta.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Atelier Madame do 1 nov 2012 - 1:44

Een 747 van KLM zit anders ook crap Laughing

Mag het ook Inc hotel zijn?
Www.boekvandaag.nl
Www.actievandedag.nl

Kijk ik ook vaak op voor dagaanbiedingn.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:50

Ik heb 1x in een crappy vliegtuig gezeten toen ik 7 was en sinds die vakantie heb ik vliegangst gekregen Neutral .. misschien dat dat voor mij gewoon een trigger is haha.

We raakte serieus met het landingsgestel boomtoppen pale .. Het was ook een klein vliegtuigje en iedereen moest en steeds in en uit om het gewicht goed te kunnen verdelen.. die propellors.. whaa haha ik moet weer bijna huilen als ik er aan denk! Vreselijk vond ik het..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:00

Niks mis met LOT hoor, daar heb ik ook wel eens mee gevlogen. Sowieso vind ik StarAlliance altijd goed. Ik vloog met Croatia Airlines laatst en echt super geregeld, beter dan de 'westerse' maatschappijen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 3:02

Turkish Airlines (ook Star Alliance) is nog altijd mijn grote favoriet!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss zo 4 nov 2012 - 6:04

Nou, ik heb nu een precieze datum: van 27 tot 30 december. Eigenlijk ben ik nog nooit in de winter weg geweest, is dat wel leuk? Goedkope tickets naar willekeurige bestemming 827601 Het liefst ga ik ergens heen waar het iets warmer is dan hier, dus een beetje zuidelijk (Spanje ofzo). Van mn vriend mag ik het regelen en ik denk dat ik dan maar gewoon niks zeg totdat we gaan (ik geef alleen wel een gil als ik geld van hem nodig heb haha, want ik kan het niet voor hem betalen).

Tips of ideeën, anyone?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss zo 4 nov 2012 - 6:27

Hmm, wat ik tot nu toe tegenkom valt me vies tegen! Ik ben ook niet zo goed in tickets zoeken geloof ik... Ik had ook al bedacht dat ik anders ook wel met de Thalys naar Parijs wil, maar dat is ook nog 92 euro voor een enkele reis! :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  love zo 4 nov 2012 - 7:00

Ik weet niet of je vlakbij Duitsland woont?
Maar via http://www.bahn.de/p/view/angebot/international/europaspezial/europakarte.shtml
kun je vaak goedkoop met de trein reizen smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 10:29

Bliss schreef:Hmm, wat ik tot nu toe tegenkom valt me vies tegen! Ik ben ook niet zo goed in tickets zoeken geloof ik... Ik had ook al bedacht dat ik anders ook wel met de Thalys naar Parijs wil, maar dat is ook nog 92 euro voor een enkele reis! :O

Voor dit soort dingen moet je je gewoon inschrijven op de Thalys en NS HiSpeed nieuwsbrief. Dan krijg je die deals wel per email en ben je er als eerste bij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Coco zo 4 nov 2012 - 21:12

Marin schreef:
Bliss schreef:Hmm, wat ik tot nu toe tegenkom valt me vies tegen! Ik ben ook niet zo goed in tickets zoeken geloof ik... Ik had ook al bedacht dat ik anders ook wel met de Thalys naar Parijs wil, maar dat is ook nog 92 euro voor een enkele reis! :O

Voor dit soort dingen moet je je gewoon inschrijven op de Thalys en NS HiSpeed nieuwsbrief. Dan krijg je die deals wel per email en ben je er als eerste bij.

Idd, toen ik nog niet samenwoonde met mijn ex kocht ik altijd tickets voor de thalys van 25,- en anders ging ik met transavia vliegen vanaf Rotterdam voor 99,- (retour).
Zie alleen nu dat ze niet meer vanaf daar naar Parijs vliegen. Ze hebben tot vanavond 22.00 ook goedkopere tickets naar budapest. Maar ze hebben ook vaak retourtoppers voor 99,- naar andere bestemmingen.
En anders heb je ryanair nog, vanuit eindhoven, maastricht of groningen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 21:15

Ik sta nog bij veel nieuwsbrieven ingeschreven. Dat komt gewoon in m'n junk en als ik iets interessants zie, open ik t. Dat scheelt echt vaak qua kosten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Bliss zo 4 nov 2012 - 21:25

We gaan misschien gewoon met de auto naar Parijs smile Dat is ook maar 4,5 uur rijden, dus goed te doen. Lijkt me eigenlijk ook wel leuk en ben al zo lang niet in Parijs geweest!

In elk geval thanks voor de tips, ik hou voor de zekerheid nog wel ff in de gaten of ik nog iets anders leuks zie!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Atelier Madame zo 4 nov 2012 - 21:38

Madrid is heerlijk in de winter en een geweldige stad! Als het goed is vliegt easyjet daar ook op vanaf Amsterdam.

Londen is in die periode trouwens super leuk, zo gezellig met al die lichtjes.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope tickets naar willekeurige bestemming Empty Re: Goedkope tickets naar willekeurige bestemming

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum