Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tickets Costa Rica (en evt. New York)

Ga naar beneden

tickets Costa Rica (en evt. New York) Empty tickets Costa Rica (en evt. New York)

Bericht  Primrose ma 13 dec 2010 - 19:44

Is er hier iemand wel eens naar Costa Rica geweest? Waar en wanneer heb je toen je tickets geboekt? We willen graag zelf rondreizen, maar we zitten een beetje in dubio wat nu wijsheid is, nu al boeken of nog wachten. We willen in oktober gaan, en eventueel een paar dagen in New York blijven hangen.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Costa Rica (en evt. New York) Empty Re: tickets Costa Rica (en evt. New York)

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:42

Ik ga van februari t/m juni naar Costa Rica, heb 800 euro betaald. Ik heb via Iberia geboekt, omdat dat zo'n beetje de enige maatschappij is die niet via de VS vliegt. Ik heb wel gezien dat veel maatschappijen via New York vliegen idd, miss is het dan een leuk idee om daar een overstap te maken. Ik weet niet of dat kan hoor, miss eens bij reisbureau vragen? Opzich, retourtje Costa Rica-New York is tussen de 200-300 euro, dus ook niet echt heel erg duur..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum