cadeautje psycholoog
+4
Tiana
Lenthe
Purpleflower
nina
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeautje psycholoog
Ik heb binnenkort mijn laatste afspraak met mijn psycholoog.
Ik wil haar graag iets kleins geven als bedankje.
Heeft iemand een leuk idee wat ik kan geven?
Ik wil haar graag iets kleins geven als bedankje.
Heeft iemand een leuk idee wat ik kan geven?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: cadeautje psycholoog
Mmm moeilijk..
Misschien een mooie plant voor in zijn/haar kamer?
Leuke kaart
Snoeppot voor op het buro?
Misschien een mooie plant voor in zijn/haar kamer?
Leuke kaart
Snoeppot voor op het buro?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik zou een klein bloemetje doen of zo'n bosje wat op bloemen lijkt, maar dan met thee of koffie dingen erin. (ze zijn ook met snoep te krijgen, maar dat lijkt me niet helemaal toepasselijk)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Die van mij drinkt altijd groene thee, dus dat zou ze van mij krijgen met een kaartje.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb mijn psychologe helemaal geen cadeau gegeven. Is dat gebruikelijk dan?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Nee. Het is iets wat iemand zelf moet weten.Novalee schreef:Ik heb mijn psychologe helemaal geen cadeau gegeven. Is dat gebruikelijk dan?
nina- Kletskop
Novalee schreef:Ik heb mijn psychologe helemaal geen cadeau gegeven. Is dat gebruikelijk dan?
Dit vroeg ik mij ook af. Ik zou het juist niet doen, het is toch meer een professionele relatie. Ik zou het zelf bij een bedankkaartje houden. Op de een of andere manier vind ik het niet zo passend om met een cadeau aan te komen, als ze het al mogen aanpakken in die beroepsgroep.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Het is inderdaad iets wat iemand zelf mag weten, en een aardigheidje mogen ze wel aanpakken, geen grote cadeaus, maar dat zal ze ook niet van plan zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Klopt. Ik wil inderdaad iets kleins geven, ik wil nu wat verse thee halen en leuk verpakken.
Ze is een bekende van mijn moeder. Ze heeft ook vaak meer tijd genomen dat we vooraf hadden afgesproken dus wil ik gewoon wat kleins teruggeven.
Ze is een bekende van mijn moeder. Ze heeft ook vaak meer tijd genomen dat we vooraf hadden afgesproken dus wil ik gewoon wat kleins teruggeven.
nina- Kletskop
Haha, ik dacht al. Ondanks dat ik er een jaar heb gelopen heb ik echt geen idee wat ze leuk zou hebben gevonden dus dan was het toch een onzin cadeautje geworden. Ik heb wel met haar afgesproken wat te laten horen na de bevalling dus mijn plan was om dan een wat uitgebreider mailtje te sturen met hoe het gaat enzo. Volgens mij is dat voor haar veel leuker, om dan te lezen dat het nog steeds goed gaat (even afkloppen ) en hoe ik dingen heb ervaren waar we het tijdens de laatste sessies over hebben gehad.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is inderdaad ook heel leuk en heel persoonlijk.Novalee schreef:Haha, ik dacht al. Ondanks dat ik er een jaar heb gelopen heb ik echt geen idee wat ze leuk zou hebben gevonden dus dan was het toch een onzin cadeautje geworden. Ik heb wel met haar afgesproken wat te laten horen na de bevalling dus mijn plan was om dan een wat uitgebreider mailtje te sturen met hoe het gaat enzo. Volgens mij is dat voor haar veel leuker, om dan te lezen dat het nog steeds goed gaat (even afkloppen ) en hoe ik dingen heb ervaren waar we het tijdens de laatste sessies over hebben gehad.
nina- Kletskop
nina schreef:Klopt. Ik wil inderdaad iets kleins geven, ik wil nu wat verse thee halen en leuk verpakken.
leuk!je kan er ook zo een theekopje met zeefje(tuinen,toko) bij kopen
en dan in folie! Superleuk!
edit:tweede thee (losse) nu gratis bij de tuinen;)
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Bedankt! Lief dat je zo goed meedenkt.eigenwijs schreef:nina schreef:Klopt. Ik wil inderdaad iets kleins geven, ik wil nu wat verse thee halen en leuk verpakken.
leuk!je kan er ook zo een theekopje met zeefje(tuinen,toko) bij kopen
en dan in folie! Superleuk!
edit:tweede thee (losse) nu gratis bij de tuinen;)
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Psycholoog.
» Psycholoog
» psycholoog
» Psycholoog
» Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)
» Psycholoog
» psycholoog
» Psycholoog
» Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: