Psycholoog
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Psycholoog
NIET QUOTEN!!
Hebben mensen hier ervaring met een psycholoog? Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb binnenkort een eerste afspraak. Nog net voor ik ga backpacken, en ik hoop dat ik wat tools meekrijg. Ik verwacht van niet, want hoeveel kun je nu bespreken in een 1e afspraak? Dus heb ik er wel wat aan?
*weg*
Nouja...ik heb dus blijkbaar wel door waar het deels aan ligt. Kan ik dat zo 'boem' bij de psychoog neerleggen?
Nou even een heel verhaal.. maar moest het even kwijt!
Hebben mensen hier ervaring met een psycholoog? Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb binnenkort een eerste afspraak. Nog net voor ik ga backpacken, en ik hoop dat ik wat tools meekrijg. Ik verwacht van niet, want hoeveel kun je nu bespreken in een 1e afspraak? Dus heb ik er wel wat aan?
*weg*
Nouja...ik heb dus blijkbaar wel door waar het deels aan ligt. Kan ik dat zo 'boem' bij de psychoog neerleggen?
Nou even een heel verhaal.. maar moest het even kwijt!
Laatst aangepast door Jip83 op ma 28 nov 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Psycholoog
https://yescafe.actieforum.com/t18013-psycholoog
Hier is ook een topic over psycholoog weet niet of je daar wat ana hebt?
Denk wel dat je zo je dingen kwijt kan daar.
Hier is ook een topic over psycholoog weet niet of je daar wat ana hebt?
Denk wel dat je zo je dingen kwijt kan daar.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bij mij stelde hij de eerste keer heel veel vragen. Als je hulpvraag duidelijk is zou je in een eerste gesprek wel handvaten aangereikt krijgen denk ik.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Had ik niet gezien! Dank je!
Volgende keer misschien ff de zoekfunctie gebruiken? Dan kom je er wel achter of er een topic is.
Maar goed je hebt ook een eigen vraag er in staan dus wist niet of het bestaande topic je kon helpen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Jip83 schreef:Had ik niet gezien! Dank je!
Volgende keer misschien ff de zoekfunctie gebruiken? Dan kom je er wel achter of er een topic is.
Maar goed je hebt ook een eigen vraag er in staan dus wist niet of het bestaande topic je kon helpen
Misschien idd ;-)
Gast- Gast
Ik zou er wel niet teveel hoop op zetten. Eerste gesprek is vooral om een beeld van jou te krijgen, dus hoe zit jij in elkaar wat is de gezinssamenstelling hoe was je jeugd etc. Maar of je echt voldoende 'tools' mee kan krijgen na 1 gesprek daar zou ik niet teveel op hopen. Hij/zij kent je immers niet en kan pas een beeld gaan vormen naar aanleiding van de gesprekken.
Wil je in ieder geval veel succes wensen en alvast veel plezier met reizen!!!
Wil je in ieder geval veel succes wensen en alvast veel plezier met reizen!!!
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Jip83 schreef:Ibbeltje schreef:Jip83 schreef:Had ik niet gezien! Dank je!
Misschien idd ;-)
Maar we vinden je nog steeds aardig hoor
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Jip83 schreef:Ibbeltje schreef:Jip83 schreef:Had ik niet gezien! Dank je!
Misschien idd ;-)
Maar we vinden je nog steeds aardig hoor
Ik wil ook weer meer mijn oude bijdehantheid terug krijgen ;-)
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: