Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

+2
Barbabella
NerdChic
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 1:48

Hoevaak ging je per week/maand?
Wat moest je uiteindelijk zelf betalen per sessie?
Hoeveel gesprekken heb je al/uiteindelijk gehad?
En heeft het een beetje geholpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  NerdChic ma 11 jul 2011 - 1:53

Ik ga iedere week een keer.
Ik hoef niets bij te betalen omdat dit tweedelijns is.
En ik heb nu denk ik rond de 20 sessies gehad, en het heeft wel iets geholpen, maar ik heb altijd ups en downs. En nu zit ik gewoon weer in een up. Ik moet ook naar de viersprong maar dat duurt nog wel even met de wachttijden.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 1:55

_Livia schreef:Hoevaak ging je per week/maand?
Wat moest je uiteindelijk zelf betalen per sessie?
Hoeveel gesprekken heb je al/uiteindelijk gehad?
En heeft het een beetje geholpen?
Ik heb een tijd wekelijks therapie gehad, daarna deeltijd therapie ( 4 dagen pw in een groep) en aansluitend nog bijna een jaar therapie, eerst elke week, daarna gaan afbouwen tot eens per maand, daarna alleen wanneer ik er behoefte aan had.. Ik heb al die tijd niets hoeven te betalen. Ging via awbz.
Het heeft heel goed geholpen. Als ik dat niet had gedaan had ik er nu niet zo bijgezeten.
Hoeveel gesprekken het in totaal zijn geweest kan ik niet zeggen, heb heel wat uurtjes gepraat in ieder geval.


Laatst aangepast door Barbabella op ma 11 jul 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  bolus26 ma 11 jul 2011 - 1:57

ik

ik ging in het begin 1 x per twee weken (ongeveer 6 gesprekken) en toen 1 x per 3 weken (nog 2)
na de vakantie ga ik nog 8 x 1 keer per maand om een steuntje in de rug te hebben.

ik heb zelf niks betaald,maar ben ook best uitgebreid verzekerd.

in het begin dacht ik dat het niets hielp maar tijdens het 3e of 4e gesprek merkte ik dat ik er wel wat mee kon.Het is een proces waar ik doorheen moet en vind het fijn dat ik nog even feedback kan vragen. Ik ben er wel blij mee dat ik de stap genomen heb om hulp te zoeken
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Curious ma 11 jul 2011 - 9:26

*


Laatst aangepast door Curious op zo 17 jul 2011 - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Cheesegirl ma 11 jul 2011 - 9:38

Hoevaak ging je per week/maand?
Ik ben vorige week voor de eerste keer geweest en nu moet ik volgende week weer heen.
Wat moest je uiteindelijk zelf betalen per sessie?
Ik moet een eigen bijdrage van €,10,- per consult betalen, maar hoe dit werkt geen idee. Ik heb er nl nog niets over gehoord.
Hoeveel gesprekken heb je al/uiteindelijk gehad?
Nu alleen nog een intake gesprek, kan dus nog niet zeggen of ik er iets aan heb gehad.
En heeft het een beetje geholpen?
Dit kan ik dus ook niet zeggen. Wat ik wel opvallend vond, is dat de psycholoog na mij 10 hebben gehoord te praten al heel wat dingen over mijn karakter kon vertellen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Koffieleut ma 11 jul 2011 - 19:12

_Livia schreef:Hoevaak ging je per week/maand? Ik ging 2 keer per maand
Wat moest je uiteindelijk zelf betalen per sessie? €10,00 eigen bijdrage, 2 keer per jaar kreeg ik een overzicht van mijn zorgverzekeraar, met daarbij een rekening.
Hoeveel gesprekken heb je al/uiteindelijk gehad? Ik ben 2 periodes van 8 of 9 keer (het aantal dat de zorgverzekeraar vergoedt iig) geweest met een tussenpoos van 1,5 jaar.
En heeft het een beetje geholpen? Het heeft mij heel goed geholpen!!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:45

Ik heb geen idee of dit ook onder de noemer 'psycholoog' valt maar ik ga over 5 weken beginnen met angsttherapie.

Ben echt heel erg benieuwd naar de intake en de behandeling. Heb ook echt veel zin om er mee te beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest) Empty Re: Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum