Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?

+3
Petteflet
Atelier Madame
Lilypie
7 plaatsers

Ga naar beneden

Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips? Empty Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?

Bericht  Lilypie wo 19 jun 2013 - 20:32

Wij gaan volgende week naar Salou en willen dus een dagje naar Barcelona gaan.
We willen op eigen houtje gaan maar ben aan het twijfelen tussen de bus en trein.
WElke dag zou je het beste kunnen gaan wat betreft winkeltijden etc.
En iemnad nog leuke goede tips?Very Happy
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips? Empty Re: Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?

Bericht  Atelier Madame do 20 jun 2013 - 23:43

Vanuit Salou zou ik de trein pakken naar Barcelona, met de bus doe je er helemaal eindeloos over (het is nog wel 1,5 reizen ofzo). 

Ga je met jullie kindje? Dan zou je parc de la ciutadella kunnen doen met de Barcelona zoo! Dan zit je ook redelijk dicht bij het strand met leuke boulevard. 
Voor de rest qua winkelen zijstraat van het ramblas pakken richting zee, daar heb je onwijs veel keuze.Of bij de haven, daar heb je ook een groot winkelcentrum. 
Of met de metro naar la avinuda diagonal gaan, daar heb je zelfs een primark! 

Voor de rest vond ik fietsen in Barcelona geweldig, en park guell is prachtig!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips? Empty Re: Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?

Bericht  Petteflet vr 21 jun 2013 - 0:52

Wij zijn toen ook vanuit Salou naar Barcelona gegaan met de trein.
Hebben in Barcelona tickets gekocht voor de hop on / hop off bus. Dat vond ik zeker wel een aanrader, helemaal als je ook met je kindje daar bent. Wij waren toen met ons zoontje van (toen) 3. De bus rijdt 3 verschillende routes en je kunt echt overal in Barcelona stad op- en uitstappen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lonely Goatherd vr 21 jun 2013 - 1:14

Ik vond de magische fontein echt prachtig!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Summerlovin vr 21 jun 2013 - 4:52

Lonely Goatherd schreef:Ik vond de magische fontein echt prachtig!

Ik ook!! Normaal hou ik helemaal niet van dat soort dingen maar mijn vriend en ik vonden het prachtig. Volgens mij kun je dit zien op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagavond. Is het mooiste als het echt goed donker is (bij ons was het toen we aankwamen nog een beetje licht). We wilden het nog een keer zien dus bleven staan en de tweede keer was het echt donker en nóg mooier!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella vr 21 jun 2013 - 5:40

Summerlovin schreef:
Lonely Goatherd schreef:Ik vond de magische fontein echt prachtig!

Ik ook!! Normaal hou ik helemaal niet van dat soort dingen maar mijn vriend en ik vonden het prachtig. Volgens mij kun je dit zien op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagavond.  Is het mooiste als het echt goed  donker is (bij ons was het toen we aankwamen nog een beetje licht). We wilden het nog een keer zien dus bleven staan en de tweede keer was het echt donker en nóg mooier!

+ 1 dat was echt mooi. Toen ik er was was om 21.30 de fontijnen show.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Droopy28 vr 21 jun 2013 - 5:52

Ik vond Barcelona Zoo echt heel mooi en Park Guell!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: