Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In de week van 2 mei naar Barcelona.

4 plaatsers

Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  TGR di 22 maa 2011 - 23:10

Hoe duur is de goedkoopste vliegticket + linkje

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Arwyn di 22 maa 2011 - 23:51

Ryanair, maandag tot donderdag, 155,64 voor 1 persoon.
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx

Niet zo lastig om op te zoeken hoor Wink Zou wel even wat maatschappijen met elkaar vergelijken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 0:26

tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening Embarassed

Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen..
Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
Voor de rest is Vueling een goedkope spaanse maatschappij en transavia heeft ook wel is zn aanbiedingen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Caro wo 23 maa 2011 - 1:15

Ik vond het ook enigszins raar staan. Lekker zelf even uitzoeken: google is your best mate my friend!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:27

Atelier Madame schreef:tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening Embarassed

Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen.. Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
Voor de rest is Vueling een goedkope spaanse maatschappij en transavia heeft ook wel is zn aanbiedingen.
Voor een paar euro gaat er een bus van Girona naar Barcelona busstation.
12 euro enkeltje en 21 euro retourtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:41

Check even

Ryanair
Vliegwinkel
Transavia
Easyjet

Leuk! Met wie ga je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 1:45

Smikkell schreef:
Atelier Madame schreef:tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening Embarassed

Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen.. Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
Voor de rest is Vueling een goedkope spaanse maatschappij en transavia heeft ook wel is zn aanbiedingen.
Voor een paar euro gaat er een bus van Girona naar Barcelona busstation.
12 euro enkeltje en 21 euro retourtje.
ooh dat valt nog mee! maar retourtje el prat - stad is maar 3 euro ofzo :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:04

Het is niet in Barcelona zelf.

En het is het vliegticket, niet de, muts!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  TGR wo 23 maa 2011 - 3:20

Oei, dat staat idd wel heel gebiedend. Heb ik niet zo bij nagedacht Embarassed Wel lief dat jullie suggesties geven! Het ticket, de ticket blah.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In de week van 2 mei naar Barcelona. Empty Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum