In de week van 2 mei naar Barcelona.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
In de week van 2 mei naar Barcelona.
Hoe duur is de goedkoopste vliegticket + linkje
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: In de week van 2 mei naar Barcelona.
Ryanair, maandag tot donderdag, 155,64 voor 1 persoon.
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
Niet zo lastig om op te zoeken hoor Zou wel even wat maatschappijen met elkaar vergelijken.
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
Niet zo lastig om op te zoeken hoor Zou wel even wat maatschappijen met elkaar vergelijken.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening
Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen..
Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
Voor de rest is Vueling een goedkope spaanse maatschappij en transavia heeft ook wel is zn aanbiedingen.
Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen..
Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
Voor de rest is Vueling een goedkope spaanse maatschappij en transavia heeft ook wel is zn aanbiedingen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vond het ook enigszins raar staan. Lekker zelf even uitzoeken: google is your best mate my friend!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Voor een paar euro gaat er een bus van Girona naar Barcelona busstation.Atelier Madame schreef:tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening
Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen.. Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
12 euro enkeltje en 21 euro retourtje.
Gast- Gast
Check even
Ryanair
Vliegwinkel
Transavia
Easyjet
Leuk! Met wie ga je?
Ryanair
Vliegwinkel
Transavia
Easyjet
Leuk! Met wie ga je?
Gast- Gast
ooh dat valt nog mee! maar retourtje el prat - stad is maar 3 euro ofzoSmikkell schreef:Voor een paar euro gaat er een bus van Girona naar Barcelona busstation.Atelier Madame schreef:tering ik wist niet dat het yes cafe tegenwoordig een reisbureau was.. sorry dat ik het zeg maar ik vind je openingspost nogal dwingend zo van zoek dit NU voor mij.. maar goed das mijn bescheiden mening
Ryanair vliegt trouwens niet rechtstreeks op El Prat maar op Reus of Girona, reken hierbij nog ong 20 euro voor een bus of treinkaartje om naar de stad te komen.. Easyjet vliegt rechtstreeks op barca en is ong 200 euro pp retour.
12 euro enkeltje en 21 euro retourtje.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het is niet in Barcelona zelf.
En het is het vliegticket, niet de, muts!
En het is het vliegticket, niet de, muts!
Gast- Gast
Oei, dat staat idd wel heel gebiedend. Heb ik niet zo bij nagedacht Wel lief dat jullie suggesties geven! Het ticket, de ticket blah.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?
» Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?
» Goedkope vlucht naar Reus of Barcelona en auto huren..
» Komende week op naar 20 gr!
» Barcelona
» Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?
» Goedkope vlucht naar Reus of Barcelona en auto huren..
» Komende week op naar 20 gr!
» Barcelona
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: