Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona? Empty Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?

Bericht  Le Chat Noir wo 6 feb 2013 - 8:03

Ik ben aan t kijken voor een lang weekend naar Barcelona in mei. Heb nu betaalbare vliegtickets gevonden vanaf een luchthaven bij ons in de buurt, maar we komen dan aan op Gerona.
Heb al wel gevonden dat er een rechtstreekse bus rijdt naar Barcelona die er 1 uur en 15 min over doet, met de vertrektijden erbij e.d.

Nu staat er op die site ook dat je 90 minuten van tevoren aanwezig zou moeten zijn om in te checken?? Klopt dat of is dat meer als je zeker wilt zijn van een plek? Wie weet hoe t daar gaat?

We komen pas om 21:35 aan, dus ik zou toch graag met de bus van 22:15 gaan...anders wordt t pas 00:05.. wel errrug laat.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona? Empty Re: Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?

Bericht  Rosa wo 6 feb 2013 - 20:39

Ik heb dat eens gedaan, half jaartje geleden ofzo, en ik kon gewoon een kaartje kopen en de eerste de beste bus die vrij was pakken. Heb volgens mij maar iets van een kwartiertje hoeven te wachten Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona? 561177
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona? Empty Re: Iemand ervaring met reizen van Gerona naar Barcelona?

Bericht  Sterre wo 6 feb 2013 - 21:08

Ik heb dat 3,5 jaar geleden gedaan, en van wat ik me herinner kwamen wij ook laat aan en stonden er gewoon bussen klaar. Ze zorgen er wel voor dat de late passagiers ook nog goed naar de stad kunnen worden vervoerd zonder lang te moeten wachten. Die 90 min van te voren inchecken komen me niet bekend voor in elk geval.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame wo 6 feb 2013 - 21:11

90 min van te voren inchecken is echt onzin hoor. Gewoon de eerste de beste bus pakken die gaat, hooguit reserveren voor de terugreis kan handig zijn als je op Een rare tijd vliegt.

Je kan eventueel ook de bus naar girona treinstation pakken en dan per trein nr Barcelona gaan! Maar das veel langer.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: