Caribe Resort (Salou)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Caribe Resort (Salou)
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/catalonie/costa-dorada/salou/caribe/foto.aspx
Ik droom even verder ....
misschien zijn er ondertussen mensen die er geweest zijn en er iets over willen vertellen?
Ik droom even verder ....
misschien zijn er ondertussen mensen die er geweest zijn en er iets over willen vertellen?
Gast- Gast
Re: Caribe Resort (Salou)
Erg mooi op de foto's!
Maar toevallig al ooit in salou geweest??
Ik vind het persoonlijk niets aan... kan het hotel nog zo mooi wezen!
Maar toevallig al ooit in salou geweest??
Ik vind het persoonlijk niets aan... kan het hotel nog zo mooi wezen!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
is Salou niet een zuipbestemming?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Salou is inderdaad leuk als je echt voor het nacht leven komt,zag dat dit resort in het pretpark port aventura ligt,dit is wel een leuk park moet ik zeggen,maar voor de hele vakantie lijkt het me niet.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Buiten het hoogseizoen (na de eindexamens tot eind augustus) is Salou echt wel een leuke vakantiebestemming. Het is een hele gewone badplaats met souvenirwinkeltjes en heel erg veel hotels.
Leuke omgeving vind ik persoonlijk met steden als Reus en Tarragona, plus je bent in 1,5 uur treinen in Salou. Je kunt heerlijk wandelen over de boulevard en hebt er mooi zandstrand.
Port aventura is super leuk! Allemaal themaparken en gave attracties.
Ik ken dit resort alleen van buitenaf, ziet er altijd wel leuk uit
Leuke omgeving vind ik persoonlijk met steden als Reus en Tarragona, plus je bent in 1,5 uur treinen in Salou. Je kunt heerlijk wandelen over de boulevard en hebt er mooi zandstrand.
Port aventura is super leuk! Allemaal themaparken en gave attracties.
Ik ken dit resort alleen van buitenaf, ziet er altijd wel leuk uit
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Volgens mij gaan Birgit en haar vriend al een aantal jaren naar Salou, dus ik denk dat ze inmiddels wel weet wat voor bestemming het is en gaat het haar nu vooral om de ervaringen met deze accomodatie.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
We zijn afgelopen zomer inderdaad voor de 2e keer naar Salou geweest en wij vinden het tot nu toe de leukste bestemming in Spanje
En die zuipbestemming valt best mee, maar misschien merken wij dat ook helemaal niet omdat we niet meer actief zijn in het nachtleven daar. Volgens mensen daar heeft het zich inmiddels meer verplaatst naar Chersonissos en Lloret de Mar.
Het gaat me nu vooral om dit hotel omdat ik graag wil weten of het echt zo luxe is als ik denk dat het is.
Mijn vriend vind het eigenlijk te duur maar ik wil hem graag kunnen overtuigen :-)
En die zuipbestemming valt best mee, maar misschien merken wij dat ook helemaal niet omdat we niet meer actief zijn in het nachtleven daar. Volgens mensen daar heeft het zich inmiddels meer verplaatst naar Chersonissos en Lloret de Mar.
Het gaat me nu vooral om dit hotel omdat ik graag wil weten of het echt zo luxe is als ik denk dat het is.
Mijn vriend vind het eigenlijk te duur maar ik wil hem graag kunnen overtuigen :-)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Met auto naar Salou en erna ?
» Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?
» Wellness resort
» Spa resort in belgie? of Duitsland net over de grens?
» tips gevraagd voor all inclusive resort
» Van Salou naar Barcelona. Barcelonatips?
» Wellness resort
» Spa resort in belgie? of Duitsland net over de grens?
» tips gevraagd voor all inclusive resort
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: