Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met auto naar Salou en erna ?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Met auto naar Salou en erna ?  Empty Met auto naar Salou en erna ?

Bericht  limbogirl82 wo 5 jun 2013 - 20:42

Hallo
Mijn vriend wil graag met auto naar Salou; hij wil 3 dagen naar Salou omdat hij daar gewerkt heeft en par mensen wil opzoeken.
Daarna wil die nog door naar ander land maar welk ? Hij had het over Nice of Monaco maar dat ligt best wel ver uit elkaar.
Ik zelf ben echt een leek qua vakanties en zolang ik maar zon heb vind ik het prima.
Wat Zouden jullie doen?

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met auto naar Salou en erna ?  Empty Re: Met auto naar Salou en erna ?

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 20:51

Het ligt eraan wat je wil natuurlijk. Je zegt zon, maar dat heb je overal. Wil je daarnaast ook nog een stad bezoeken? Of alleen elke dag op het strand liggen? En 's avonds uitgaan of hoeft dat niet?

Ik ben in Nice en Monaco geweest en het zijn leuke steden, maar ik zou er niet zo ver voor rijden om er op het strand te gaan liggen. Als ik jullie was zou ik in Spanje blijven, dat is ook iets goedkoper en je hebt er dezelfde zon Very Happy Barcelona is een leuke stad voor als je een dagje iets anders wil doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met auto naar Salou en erna ?  Empty Re: Met auto naar Salou en erna ?

Bericht  Marin wo 5 jun 2013 - 21:21

Als je in Salou bent, lijkt het me heel erg onlogisch om naar Nice of Monaco te gaan, totaal uit de route. Dan zou ik eerder voor Barcelona gaan als je naar een stad wilt, en anders ergens aan de Spaanse kust nog wat leuke dorpjes bezoeken. Of op de terugweg via Frankrijk via Toulouse of Marseille ofzo, daar kom je op zich wel praktisch langs, maar Nice en Monaco zit echt aan de andere kant van de Cote d'Azur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met auto naar Salou en erna ?  Empty Re: Met auto naar Salou en erna ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum