Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen

+18
NoMercy
Zora
Jerry
Nyx
Susan
Siamsa
Willem
Ella
Zwerver
Sea of Trees
Purpleflower
girli
May
Hannah_
Chocoholic
Sam
Gympie
Razz
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen Empty Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 4:25

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21653641/__Amber_Alert_voor_Jayden__4___.html

Laatst aangepast door Razz op za 15 jun 2013 - 4:34; in totaal 2 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen Empty Re: Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen

Bericht  Gympie za 15 jun 2013 - 4:28

In het sms'je dat ik kreeg staat dat het een jongetje is.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen Empty Re: Amber Alert 4 jarig jongetje uit Groningen

Bericht  Sam za 15 jun 2013 - 4:29

Op telegraaf staat dat het een jongen is. Klopt volgens mij.

Afschuwelijk! Hopelijk hebben ze m snel.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Chocoholic za 15 jun 2013 - 4:31

Op mijn FB komt ook langs dat het een jongetje is. Maar blegh, rot nieuws!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 4:32

Ja dat stond idd in het smsje maar op internet staat weer overal dat het een meisje is. Ook een stomme fout dan..

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Hannah_ za 15 jun 2013 - 4:47

Oh nee, wat vreselijk. 
Hopelijk wordt hij snel terug gevonden en kan hij deze traumatische ervaring (dat lijkt het mij toch wel) snel achter hem laten en wordt hij opgevangen in zijn eigen vertrouwde, veilige omgeving.

Laatst aangepast door Hannah_ op za 15 jun 2013 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Hannah_
Hannah_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  May za 15 jun 2013 - 4:52

Verschrikkelijk! Zo zie je maar weer hoe wanhopig je wel niet kan zijn als ouder!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 5:05

http://www.nu.nl/binnenland/3501736/amber-alert-4-jarig-jongetje-in-groningen.html

Het is vermoedelijk zijn vader.

Gast
Gast

Bericht  girli za 15 jun 2013 - 5:09

In mijn e-mail Amber Alert staat meisje?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Purpleflower za 15 jun 2013 - 5:50

Ze zijn gevonden in groningen!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  girli za 15 jun 2013 - 5:50

Amber Alert is weer ingetrokken, ze zijn gevonden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Sea of Trees za 15 jun 2013 - 5:51

Ik hoorde ook dat ze gevonden waren, pff wat een opluchting!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Purpleflower za 15 jun 2013 - 5:55

Ik keek net op de site..
Schrok ervan hoeveel kinderen er vermist zijn!!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Zwerver za 15 jun 2013 - 6:03

Jayden is weer terug! Gelukkig maar! Je bent toch direct alert(duh!), zeker als het zo dicht bij is !
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ella za 15 jun 2013 - 6:08

Fijn dat hij weer terecht is.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 6:10

Purpleflower schreef:Ik keek net op de site..
Schrok ervan hoeveel kinderen er vermist zijn!!

Nou hè, echt verschrikkelijk Neutral

Gelukkig is hij weer gevonden!

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Willem za 15 jun 2013 - 6:18

"De politie stuurde zaterdagmiddag een Amber Alert uit nadat het jongetje door zijn biologische vader werd meegenomen uit de woning van zijn moeder aan de Pop Dijkemaweg in Groningen Stad. De vrouw was aanwezig toen de kidnap gebeurde. Het is nog onduidelijk hoe zij eraan toe is. Vast staat wel dat haar ex veel geweld heeft toegepast."

Wat een trieste situatie. Ik hoop dat het trauma voor het jochie niet te hevig zal zijn. In elk geval fijn dat hij snel teruggevonden is.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 9:14

Arm kind. Sad

Gast
Gast

Bericht  Siamsa ma 17 jun 2013 - 3:02

Jeetje, er zijn echt ontzettend veel kinderen meegenomen/ontvoerd naar het buitenland door een ouder Sad (ik zit de vermiste kinderen op politie.nl te bekijken) Ik zit nu naar de foto van twee zusjes te kijken, ze zijn al 10 jaar vermist, arme moeder!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Ella ma 17 jun 2013 - 3:15

Siamsa schreef:Jeetje, er zijn echt ontzettend veel kinderen meegenomen/ontvoerd naar het buitenland door een ouder Sad (ik zit de vermiste kinderen op politie.nl te bekijken) Ik zit nu naar de foto van twee zusjes te kijken, ze zijn al 10 jaar vermist, arme moeder!

Ik kan echt niet naar zo'n site kijken, wordt daar zooooo verdrietig van. Wat die moeder/vaders of ouders door moeten staan, vreselijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 3:32

Ik begrijp het niet zo goed, het is de biologische vader, dat is dan toch geen ontvoering als hij weggaat met de auto, het is toch gewoon ook zijn kind?

Gast
Gast

Bericht  girli ma 17 jun 2013 - 3:37

Het kan wel ontvoering zijn als hij bijv. geen bezoekrecht heeft en het kind meeneemt (met geweld).
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 3:40

Ja, maar dan nog. Als ik mijn kind niet meer zou mogen zien, dan zou ik daar vast ook agressief van kunnen worden. Een vader heeft recht zijn kind te zien, waarom is dat in het geval van vaders toch zo vaak een probleem? Ik denk dat er zeer veel onmacht onder die groep mannen bestaat, ze geven vaak net zoveel om hun kind als de moeder, maar de vrouw heeft vaak alle macht in handen en kan ervoor zorgen dat de vader het kind niet meer mag zien. Ik vind dit zulke trieste gevallen.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 17 jun 2013 - 3:45

In het bericht is ook te lezen dat de vader de moeder van het kind mishandelde. Wat als hij zijn kind ook mishandeld? Het recht om je kind te zien is een ander recht dan het zomaar meenemen als het je niet bevalt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 3:46

KimRosenberg85 schreef:Ik begrijp het niet zo goed, het is de biologische vader, dat is dan toch geen ontvoering als hij weggaat met de auto, het is toch gewoon ook zijn kind?

Ja, maar dat betekent toch niet dat je je kind op elk moment van de dag zonder enig overleg in de auto kan zetten en weg kan rijden? Dat lijkt me toch vrij logisch? Andersom kan dat ook niet. Ik snap wel dat ze daar achteraan zitten, zeker als de omgang tussen vader en moeder erg slecht loopt. Het komt natuurlijk wel degelijk voor dat de ene ouder het kind niet meer terugbrengt, en het is niet altijd maar zo dat dat de schuld van de andere ouder is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: