Amber Alert..
+13
Toet
TGR
May
Dennenappel
Alex
Ella
Jeanette
Jezzie
Summerlovin
Elsje
Femmem
Suus
Caroow
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Amber Alert..
Ik moet al de hele dag denken aan de vermiste jongen..
http://www.nu.nl/binnenland/2731234/zoektocht-vermist-kind-luttelgeest-gestaakt.html
Nu is de zoektocht gestaakt. Hij is sinds gistermiddag vermist. Ik vrees het ergste..
http://www.nu.nl/binnenland/2731234/zoektocht-vermist-kind-luttelgeest-gestaakt.html
Nu is de zoektocht gestaakt. Hij is sinds gistermiddag vermist. Ik vrees het ergste..
Gast- Gast
Re: Amber Alert..
Vreselijk he, je moet er toch niet aan denken wat er allemaal gebeurd zou kunnen zijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat erg
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, er spookt me van alles door het hoofd. Brrr...
En mocht hij buiten zijn geweest vannacht, dan heeft hij het sowieso niet overleefd
En mocht hij buiten zijn geweest vannacht, dan heeft hij het sowieso niet overleefd
Gast- Gast
Youandi schreef:Ja, er spookt me van alles door het hoofd. Brrr...
Inderdaad. Ik vraag me wel af waarom een verstandelijk beperkte jongen in zijn eentje buiten loopt, maar dat zal wel zijn reden gehad hebben.
Gast- Gast
Hij liep 300 meter van z'n opa en oma naar thuis..
Kom zelf uit de buurt en je denkt toch nooit dat zoiets in jouw kleine dorp gebeurt..
Hoop dat ze hem snel terug vinden
Kom zelf uit de buurt en je denkt toch nooit dat zoiets in jouw kleine dorp gebeurt..
Hoop dat ze hem snel terug vinden
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Pippa schreef:Youandi schreef:Ja, er spookt me van alles door het hoofd. Brrr...
Inderdaad. Ik vraag me wel af waarom een verstandelijk beperkte jongen in zijn eentje buiten loopt, maar dat zal wel zijn reden gehad hebben.
Dat vroeg ik me ook al af.
Maar wat erg, hopen op een wonder...
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Hij verliet rond 16.00 het huis van zijn oma en opa toch?
Ze denken dat hij ergens door het ijs is gezakt hoorde ik vanmiddag op het nieuws..
Ze denken dat hij ergens door het ijs is gezakt hoorde ik vanmiddag op het nieuws..
Gast- Gast
Razz_ schreef:Hij verliet rond 16.00 het huis van zijn oma en opa toch?
zijn opa vertelde dat hij heel bang is aangelegd en dus nooit uit zichzelf op het ijs zou durven gaan.. Ik hoorde ook ergens dat hij het verstand heeft van een 3 jarig jongetje? Die zou ik niet alleen naar huis laten lopen, ook niet als het 300 meter verderop zou zijn. Vind de onzekerheid waar zijn familie nu in zit heel erg. Naar nieuws altijd, een vermissing.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Ik vind het maar gek dat iemand zo kan verdwijnen
Ja, dat vind ik ook. Ik vind het zo erg....het zal je kind maar zijn.
Dat is dan zomaar ineens weg en niemand weet waar hij is!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zag het gisterenavond bij het nieuws. Ik krijg er altijd een naar gevoel bij als zoiets kenbaar wordt gemaakt. Hopelijk wordt ie gevonden!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Echt vreselijk zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wat erg allemaal! Ik vraag me altijd af hoe de ouders de dagen doorkomen. Ik zou niet weten waar ik het zou moeten zoeken. Kapot van verdriet.
Gast- Gast
Het lijkt me zo verschrikkelijk en machteloos voor de ouders...wat vreselijk ben ook bang dat dit niet goed gaat komen.
Gast- Gast
Ik vind het zo erg. Ik vind ook dat de media er weinig aandacht aan besteedt, met moeite vind ik iets op Telegraaf of AD.
Vreselijk.
Vreselijk.
Gast- Gast
Zelda schreef:Het lijkt me zo verschrikkelijk en machteloos voor de ouders...wat vreselijk ben ook bang dat dit niet goed gaat komen.
+1. Verschrikkelijk ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bah, bah, bah, al die onzekerheid. Ik denk dat de ouders en opa & oma ondertussen gek zijn van verdriet.
Er is ook een meisje uit het AZC van Nagele verdwenen, ook verstandelijk beperkt en gemakkelijk beïnvloedbaar.
Ik hoop dat ze beide snel gevonden zullen worden.
Er is ook een meisje uit het AZC van Nagele verdwenen, ook verstandelijk beperkt en gemakkelijk beïnvloedbaar.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Bah, bah, bah, al die onzekerheid. Ik denk dat de ouders en opa & oma ondertussen gek zijn van verdriet.
Dat meisje in Nagele is gelukkig weer terecht!
Wat afschuwelijk van dit jochie! Ik denk niet meer dat hij in leven is eerlijk gezegd, want buiten red hij het niet met die kou, dan zou hij al door iemand meegenomen moeten zijn. Maar in wat een onzekerheid zit de familie!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan me nooit zo goed verplaatsen in wat die ouders (moeten) voelen (volgens jullie). Ik ken het ventje niet en om eerlijk te zijn doet het me erg weinig. Ik mis echt een bepaalde mate van inlevingsvermogen als ik jullie emotionele betrokkenheid lees.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR, en bij jouw reactie en gevoel kan ík me dan weer niks voorstellen. Hoewel ik je eerlijkheid meestal wel kan waarderen.
Gast- Gast
Ik herken dat wel TGR. Ik kan me emotioneel gezien ook slecht inleven in zo'n situatie.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Summerlovin schreef:Razz_ schreef:Hij verliet rond 16.00 het huis van zijn oma en opa toch?
zijn opa vertelde dat hij heel bang is aangelegd en dus nooit uit zichzelf op het ijs zou durven gaan.. Ik hoorde ook ergens dat hij het verstand heeft van een 3 jarig jongetje? Die zou ik niet alleen naar huis laten lopen, ook niet als het 300 meter verderop zou zijn. Vind de onzekerheid waar zijn familie nu in zit heel erg. Naar nieuws altijd, een vermissing.
Sorry Summerlovin dat ik nu bij jou offtopic ga maar ik raak zo vreselijk geïrriteerd van uitspraken van mensen zoals jij. "ik had het kindje echt niet alleen naar huis laten lopen". Ik vind dat zo moraalridderig. Hoe WEET je dat nou? Dat is toch in elke situatie anders? 300 meter in een klein dorp, waar iedereen de kleine kent? Mijn zusje, die echt behoorlijk verstandelijk gehandicapt is, loopt ook rustig 300 meter in haar uppie, even van de buren naar huis. Omdat het gewoon kan. En elke moeder of vader let wel eens een paar minuten niet op hun kinderen, en dan kan er vanalles gebeuren. Ga jij dan in dat geval ook zeggen: "ik zou nooit mijn kinderen uit het oog verliezen"?
Wat dacht je nou? Dat die ouders niet weten wat voor hun zoon het beste is? Het is gewoon een nare samenloop van omstandigheden waar het hier toevallig fout is gegaan (want ik ben echt bang dat dit niet goed is afgelopen). Das kut. Ik hoop dat jou niet zoiets overkomt en jij dan mensen zoals jij over je heen krijgt (ook al doe je het nu op een forum).
Dit klinkt heel aanvallerig en is misschien ook wel zo. Maar jij bent nu even mijn slachtoffer, het gebeurd ZO vaak dat mensen het beter schijnen te weten.
Ontopic, ik hoop zo vreselijk dat het jochie gevonden wordt. Een oude bekende van mij wordt nu ook vermist, geen nieuws is zo vreselijk.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Misschien omdat je (nog) niet zelf hebt ervaren hoe het is om een kindje te krijgen en hoe dat voelt?TGR schreef:Ik kan me nooit zo goed verplaatsen in wat die ouders (moeten) voelen (volgens jullie). Ik ken het ventje niet en om eerlijk te zijn doet het me erg weinig. Ik mis echt een bepaalde mate van inlevingsvermogen als ik jullie emotionele betrokkenheid lees.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: