Amber Alert
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amber Alert
Michiel 2jr Vermist uit A’dam Blonde krullen, gr. ogen. Met vader Michel Bierenbroodspot. Voor welzijn jongen gevreesd
http://www.vermistekinderen.nl/missingkids/servlet/PubCaseSearchServlet?act=viewChildDetail&caseNum=11130903&orgPrefix=NLZO&seqNum=1&caseLang=nl_NL&searchLang=nl_NL&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Als ik dit al lees krijg ik al kippevel!
http://www.vermistekinderen.nl/missingkids/servlet/PubCaseSearchServlet?act=viewChildDetail&caseNum=11130903&orgPrefix=NLZO&seqNum=1&caseLang=nl_NL&searchLang=nl_NL&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Als ik dit al lees krijg ik al kippevel!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Re: Amber Alert
Altijd zoiets naars als een vader of moeder met een kindje ervandoor gaat. Moet er toch niet aan denken....
Maar waar zie je trouwens die info over de naam en dat er voor de welzijn van het kindje word gevreesd? Moet je ergens doorlinken?
Maar waar zie je trouwens die info over de naam en dat er voor de welzijn van het kindje word gevreesd? Moet je ergens doorlinken?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
wat erg altijd zoiets .
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
chipa schreef:Altijd zoiets naars als een vader of moeder met een kindje ervandoor gaat. Moet er toch niet aan denken....
De bovenste zin is via Twitter verstuurd door Amber Alert...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
hij is weer ingetrokken, het jongetje is ongedeerd gevonden in Almere.
staat op nu.nl
staat op nu.nl
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: