Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

+8
Arwyn
ExpressoB
Rovine
_Lacey_
ThinkPink
Primrose
Emma_
VanillaRose
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? - Pagina 2 Empty Re: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 10:58

ExpressoB schreef:het is niet goed om al vroeg met anti-rimpel creme te beginnen, je huid gaat er aan wennen en verslapt eigenlijk alleen maar..misschien vaag, maar gewoon een goede dag en nachtcreme gebruiken en je huid dagelijks reinigen Naarmate je huid echt ouder word zou ik wel echt een goede creme adviseren..die perfect past bij je huidtype

Wat is vroeg? Ik was 25. Voorkomen is beter dan genezen en het wordt wel aangeraden om halverwege de twintig ermee te beginnen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? - Pagina 2 Empty Re: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

Bericht  ExpressoB zo 27 feb 2011 - 11:04

'beter'een oogcreme gebruiken
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 11:17

ExpressoB schreef:'beter'een oogcreme gebruiken

? Beter oogcréme dan een créme voor je hele gezicht? Of bedoel je wat anders?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:10

Ik vind het gewoon fijn om te smeren, of dat nou met gewone dagcreme is of anti-rimpelcreme Very Happy Dus ik begin lekker met 25 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 27 feb 2011 - 23:23

Ik heb het nu heel toevallig wel. Crème was op en wilde die van de Aldi wel eens proberen en de anti-rimpel was de enige die er nog stond, haha. Verder ben ik er echt nog niet mee bezig, m'n dagcrème is ook een gewone, geen anti-rimpel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:18

Darcy schreef:Ik vind het gewoon fijn om te smeren, of dat nou met gewone dagcreme is of anti-rimpelcreme Very Happy Dus ik begin lekker met 25 Very Happy

cheers

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 28 feb 2011 - 3:59

Tea-Leaf schreef:
ExpressoB schreef:'beter'een oogcreme gebruiken

? Beter oogcréme dan een créme voor je hele gezicht? Of bedoel je wat anders?

je hebt speciale oogcreme's ...daarnaast gebruik je natuurlijk nog je dag/nacht creme
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Primrose ma 28 feb 2011 - 9:17

Ok thanks, dan ga ik binnenkort eens even kijken smile
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 19:39

Weet iemand of de creme van de Aldi proefdiervrij is?

Gast
Gast

Bericht  Primrose wo 2 maa 2011 - 0:48

Nou ik heb t gekocht. Jammer dat er geen scrub/facewash van is. Heb de anti rimpelcreme nog niet gekocht. Eerst mn nivea spullen opmaken, en als ik over een paar maanden 25 ben ga ik m misschien wel gebruiken haha. Ben benieuwd of t fijn spul is. De prijs vind ik iig wel erg fijn! Heb ook Vichy en Clinique gebruikt, dan is dit toch stukken aantrekkelijker ;p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:03

PlugInBaby schreef:Nou ik heb t gekocht. Jammer dat er geen scrub/facewash van is. Heb de anti rimpelcreme nog niet gekocht. Eerst mn nivea spullen opmaken, en als ik over een paar maanden 25 ben ga ik m misschien wel gebruiken haha. Ben benieuwd of t fijn spul is. De prijs vind ik iig wel erg fijn! Heb ook Vichy en Clinique gebruikt, dan is dit toch stukken aantrekkelijker ;p

Ik vind hem echt heerlijk, maar dat zal per persoon verschillen. Maar ja, voor die prijs is het geen ramp als ie jou niet bevalt!

Scrub hebben ze idd niet, maar die haal ik dan weer bij de Hema. Die hebben ook heerlijke, niet al te dure producten.

Laat maar weten tzt wat je er van vindt, ben oprecht geïnteresseerd in je ervaring ermee!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:34

Na al jullie verhalen over de aldi cremepjes heb ik vandaag de dag/nacht creme gekocht. Ik heb de dagcreme van aqua nogiets en de nachtcreme heb ik van de 'gewone' biocura. Ben heel benieuwd, ben gewend aan Loreal creme dus hoop dat deze net zo fijn is. En die prijs, heel fijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:38

appeltje schreef:Na al jullie verhalen over de aldi cremepjes heb ik vandaag de dag/nacht creme gekocht. Ik heb de dagcreme van aqua nogiets en de nachtcreme heb ik van de 'gewone' biocura. Ben heel benieuwd, ben gewend aan Loreal creme dus hoop dat deze net zo fijn is. En die prijs, heel fijn Very Happy

Ja toch, lekker goedkoop! En de Biocura producten komen echt goed uit testen lees ik vaak.

Gast
Gast

Bericht  Primrose do 3 maa 2011 - 8:02

Grapje, ik ging gisterenavond de spulletjes opruimen, toen zag ik ineens dat ik wel de anti aging variant heb meegenomen :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 10:46

Ik vind de aqua revitalift (heet dat zo) niet lekker ruiken, de nachtcreme die ik heb wel.. Welke dagcreme hebben jullie en ruikt die wel lekker?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 20:51

Ik heb een jaar of twee lang wel anti-rimpelcrème gebruikt (Q10 van Nivea), maar merkte dat onder het vettige laagje mijn huid nog steeds droog was. Toen ben ik crème voor vochtarme huid gaan gebruiken van Biodermal. Dat is heel fijn spul, maar niet echt anti-rimpel. Dus eigenlijk wil ik er eentje die heel goed hydrateert (maar dus niet vettig is) èn rimpels tegengaat...

Gast
Gast

Bericht  loura do 3 maa 2011 - 22:30

Ik heb die van de Aldi gister gekocht.. De nacht creme. Ik ga hem een maandje uit proberen. Ik weet alleen niet hoe ik moet testen of hij werkt want rimpels heb ik niet echt nog! ik ben 27 dus ik had al moeten beginnen met smeren Wink Ik ben heel benieuwd!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ExpressoB wo 9 maa 2011 - 21:33

heb net met de nachtcreme (anti - rimpel) van de Aldi in mijn handen gestaan maar niet gekocht heb nog wel wat nacht creme thuis en las op het doosje vanaf 30jr
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Baby Cake wo 9 maa 2011 - 23:31

Ik heb ook de antirimpelcreme van de aldi. Dag (roze deksel) en nacht (rode deksel), werkt prima geen last van uitslag wat ik van andere cremes wel krijg zelfs van zwitsal Rolling Eyes en super goedkoop natuurlijk!
Enige nadeel vind ik is dat de nachtcreme een beetje vettig voelt maar dat is een kwestie van even wennen.

Baby Cake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  kimz do 10 maa 2011 - 1:07

Weet iemand of ze er ook een 'speciale' oogcrème van hebben?
Ik heb namelijk best last van gevoelige ogen.
Gebruik nu trouwens normaderm (maar niet rond mijn ogen!) en die is bijna op. Ga die van de Aldi denk ik ook maar een keer proberen. Zal in ieder geval een stuk beter zijn voor mijn portemonnee smile
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  BJA do 10 maa 2011 - 4:41

Ik gebruik het sinds een week.
Wilde geen foundation over meer gebruiken over mijn dagcreme en gebruik nu Oil of Olaz total effects met een vleugje foundation.
Ik ben erg tevreden en ik merk wel dat mijn huid minder dof is en gezonder oogt. Very Happy
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  ThinkPink di 19 apr 2011 - 6:54

Even het topic omhoog gehaald. Ik was namelijk bij de Aldi om nieuwe crème te halen maar er was alleen nog maar nachtcrème. Ook mijn moeder kon de anti-rimpel crème niet meer krijgen (de dagcrème die ik bedoel is met een groenachtige deksel en de nachtcrème heeft een donkerblauwe deksel). Er was wel een andere crème van revital ofzo maar op het doosje stond dat die pas vanaf 45 jaar is...dus ik heb nu een aqua nog iets meegenomen.

Maar heeft iemand enig idee of deze crème uit het assortiment gaat? Sad

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: